Mijn houding, nog tips?
Eigen punten:
- handen meer rechtop
- tenen meer naar binnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) zit ipv op het zadel helaas. Hebben jullie nog tips en/of tops voor mij?

.
.
.

Zijn die dure lessen toch niet voor niets

Misschien beugels 1 gaatje langer proberen? Weet niet of dat zal helpen, is even uitproberen. Verder mijn complimenten, ziet er goed uit vind ik.
Metaxa schreef:Ik rijd western, maar neem aan dat het qua houding niet veel verschil maakt?
[ [url=m/xgTQbY.jpg]Image[/url] ]
Wel een erg strakke teugel maar dit was door wedstrijd stress , normaal rijd ik hem veel langer.
Alice13 schreef:Metaxa schreef:Ik rijd western, maar neem aan dat het qua houding niet veel verschil maakt?
[ [url=m/xgTQbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij mag het met Western er wat relaxter uit zien. Je oogt zo een beetje stijfjes. Handen zouden voor m'n gevoel nog wat meer gedragen mogen zijn.
Alice13 schreef:Oh ik zeg ook niet dat ze onderuit moet gaan zitten. Maar mag er ontspannerder uit zien.
Alice13 schreef:Metaxa schreef:Ik rijd western, maar neem aan dat het qua houding niet veel verschil maakt?
[ [url=m/xgTQbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij mag het met Western er wat relaxter uit zien. Je oogt zo een beetje stijfjes. Handen zouden voor m'n gevoel nog wat meer gedragen mogen zijn.