Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Urielle schreef:Simpelman schreef:[ Video ]
Vond ik heel interessant, bedankt voor het delen!
Hij reageerde helemaal niet.
Vanmorgen eerste rit op de hei gaan maken, spannend, maar het ging goed.
Pantykous schreef:Hoe gaat het nu Urielle? Kun je merken dat 'verandering van spijs doet eten' of nog niet echt?
Selka schreef:Vervelend zeg!![]()
Het was net de tip die ik je wilde gaan geven. Om hem toch op de foto te zetten. Die van mij was klinisch 100% en op de foto vreselijk slecht.
Hoe goed/slecht is hij?
Urielle schreef:Dank je wel, dat is heel lief en voelt heel goed want ik voel me vreselijk schuldig dat ik eerder niet heb doorgezet toen mijn DA het flauwekul vond dat ik foto's wilde maken van de rug. Ik heb mijn paard jarenlang pijn gedaan en erdoor geslagen omdat ik het erbij heb laten zitten en dat kan ik nooit meer goed maken. Dat voelt heel bitter en het beste wat ik nog kan zeggen is dat me dat vreselijk spijt en dat met een ander paard beslist nooit meer doe.
kimmie1 schreef:Urielle schreef:Dank je wel, dat is heel lief en voelt heel goed want ik voel me vreselijk schuldig dat ik eerder niet heb doorgezet toen mijn DA het flauwekul vond dat ik foto's wilde maken van de rug. Ik heb mijn paard jarenlang pijn gedaan en erdoor geslagen omdat ik het erbij heb laten zitten en dat kan ik nooit meer goed maken. Dat voelt heel bitter en het beste wat ik nog kan zeggen is dat me dat vreselijk spijt en dat met een ander paard beslist nooit meer doe.
Helaas gebeurt dit nog heel vaak (absoluut geen aanval op jou!) Bij mijn paard werd ook gezegd hij is lastig, vervelend, trap m dr eens door enz enz. Paard ging finaal in de staak, bokken, trappen, hij wij mij er echt gericht af hebben. Ik ben wel vrij snel naar de kliniek gegaan en daar bleek hij Spondylose te hebben en een overbelastte rugband. Paard van stalgenoot zelfde verhaal, alleen die hebben er lang op geslagen enz. bleek uiteindelijk spat te hebben. Ik hoop dat in iedergeval andere mensen van deze verhalen leren en eerst iets medisch uitsluiten. Veel sterkte voor de rest, ik hoop dat je toch nog een fijne tijd met je paard kunt hebben.
Urielle schreef:Dank je wel, dat is heel lief en voelt heel goed want ik voel me vreselijk schuldig dat ik eerder niet heb doorgezet toen mijn DA het flauwekul vond dat ik foto's wilde maken van de rug. Ik heb mijn paard jarenlang pijn gedaan en erdoor geslagen omdat ik het erbij heb laten zitten en dat kan ik nooit meer goed maken. Dat voelt heel bitter en het beste wat ik nog kan zeggen is dat me dat vreselijk spijt en dat met een ander paard beslist nooit meer doe.