Ctal schreef:Ik vind het niet normaal dat iedereen zo zit te zeiken op de reacties van aqua, hij geeft zn mening, en jullie gaan daar de hele tijd op in.Als je zo graag foto's en verslagen wil hebben over zijn methode, dan moet je er zelf maar heen gaan en dit op bokt zetten.Want ik weet wel bijna zeker dat aqua dat niet erg vindt.
Het is gewoon net wie de meeste 'vrienden' hier heeft, want ik zie bijna nooit iemand positief reageren op aqua8horse, meestal lees ik alleen, maar dan wordt vaak genoemd dat hij dan zelf maar eens foto's moet nemen en er geen op bokt staan, als je daar zo mee zit, en je je toch echt heel druk maakt over zijn methode ga er dan zelf heen!
Het is in mijn ogen ook logisch dat aqua steeds reageert, omdat hij/zijn methode wordt afgezeken, en omdat hij zeer te spreken is over zijn methode, wil hij natuurlijk niet dat iemand anders dat de grond intrapt.
Misschien lijkt t nu wel alsof hij zn methode probeert op te dringen, maar als jullie elke keer blijven vragen zal er reactie blijven, ook al zijn de meeste dingen al 100 keer naar voren gekomen.
Ik krijg gelukkig veel positieve reacties in PB van mensen die door dat gezeur heen kijken!!!
Ik vind het helemaal niet erg als er kritiek gegeven wordt op mij of onze methode, daar kan je van leren. Maar dan moet de kritiek wel goed onderbouwd zijn. En van de zogenaamde aanvallers, die kennelijk de meeste problemen hebben met iets nieuws, heb ik dat nog niet gezien.
Het is een geschreeuw in de lucht omdat ze niet precies weten wat het inhoud. Persoonlijk denk ik dan dat het ook niet terecht is of dat je de kritiek naar waarde moet inschatten.
Ik zou zelf nooit kritiek durven geven als ik niet precies zou weten waar de klepel hangt omdat je voor mijn gevoel jezelf dan al op voorhand in een zwakke positie brengt.
Het is toch eigenlijk om de haren uit je hoofd te trekken...
Je gaf aan dat zijn draf niet zo sterk was als zijn galop, lijkt me daarom ook dat deze oefening nogal een uitdaging voor hem (en jou) is. Zo heeft ieder paard zijn sterkere en zwakkere punten, en hem door de zwakkere punten heenrijden is niet altijd even makkelijk en lokt zelfs wel eens wat (oeioei, wat zeg ik nu) verzet/boze blikken uit bij het paard. Niks mis mee, hoort bij de training. Dus: goed werk Sjuim. Ga zo door.