Foto zal het niet lang doen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en travers (wanneer hij goed genoeg verzameld is
) Ook kan hij galopperen op de plaats (wanneer het te lang duurt voordat we bij het strand zijn
)

), misschien dat een prof het kan zien.
Dus ook even commentaar geven! zeg anders alleen hoe je het eruit vind zien ofzo! Dan zal ik maar weer commentaar wagen aan de foto's die er bij gekomen zijn vanaf Taacolover 
Op de foto's zit je idd wat naar voren. Je mag je onder benen wat meer op 'zn plaats houden' (dichter bij de singel! Je bent een leuke combi met het vosje hoor!
Ziet er verder heel mooi uit! leuke pony, jullie zijn een goede combi 
Je mag je handen wat dichter bij elkaar doen en wat rechter opzitten.( op de 2e foto) wel voor je uit blijven kijken! )
Probeer recht op te blijven zitten (schouders naar achter) dat lukt al een stuk beter als je je benen op de laats houdt.
niet bedoeld om afte kraken maar het is toch een topic waar je mag zeggen wat je er van vindt???? Ik kan het ook fout hebben want een foto is maar een moment opname! LuvdaTossa schreef:INkie bedankt voor je reactie! Ze is nogal snel en daardoor wil ik m'n benen nog wel eens afsteken. We zijn nu 5 weken bezig! En langzaam aan begint ze met het accepteren van m'n benen en kan ik eindelijk wat rijden. Er moet nog heeeeeel veel gebeuren maar dit was pas de vijfde les!
Maar valt je niets op aan haar achterhand? Of iemand anders?

Rinske"]
[quote="LuvdaTossa schreef:INkie bedankt voor je reactie! Ze is nogal snel en daardoor wil ik m'n benen nog wel eens afsteken. We zijn nu 5 weken bezig! En langzaam aan begint ze met het accepteren van m'n benen en kan ik eindelijk wat rijden. Er moet nog heeeeeel veel gebeuren maar dit was pas de vijfde les!

LuvdaTossa schreef:INkie bedankt voor je reactie! Ze is nogal snel en daardoor wil ik m'n benen nog wel eens afsteken. We zijn nu 5 weken bezig! En langzaam aan begint ze met het accepteren van m'n benen en kan ik eindelijk wat rijden. Er moet nog heeeeeel veel gebeuren maar dit was pas de vijfde les!