crossmonster schreef:[
maar ik ga ook, morgen weer vroeg speklapjes vervoeren
!
[/quote]
lekker op de barbeque of met gourmetten, speklapjes gemarineerd in ketjap!!!!!!!!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IngridM"]
[quote="Mareska schreef:Geef mij maar zo'n oor, kun je lang op doorknauwen
Begin melig te worden haha

:P: mmm lekkel!!!
) crossmonster"]
[quote="Mareska schreef::oo Had ik nog niet verteld dan dat ik met volle maan een woef word en dan op varkensoren ga kauwen??
Ow, dan ben ik dat vast vergeten

Mareska schreef:Niet zo een waar een oormerk inzit of met een stempel ofzo erop, das goor
Ik print het uit wat je zei over de gratis les!! dat onthou ikhaha
bacon = kei lekker, vorig jaar gingen ik en celeste op bokt altijd sochtends bacon bakken whahah.
Mareska"]
[quote="crossmonster"][quote="Mareska schreef::oo Had ik nog niet verteld dan dat ik met volle maan een woef word en dan op varkensoren ga kauwen??

crossmonster"]
[quote="Mareska"][quote="crossmonster"]
[quote="Mareska schreef::oo Had ik nog niet verteld dan dat ik met volle maan een woef word en dan op varkensoren ga kauwen??

Ahh dan heeft Pooky wel een hondenkoekje of een rollade extra verdient 
en ook lekker veel vieuws
GribaldiFAN schreef:En bregje je zit.....
Ik vind het beeld bij brechje overigens wel het mooist ook het vriendelijkst met de stang gereden maar dat zal ook wel de ervaring zijn. Verders erg leuk sjetje en mooie combinatie.
1tje is al moeilijk genoeg
loulou"]
sow ik ben ff werken, kom terug en al 7 pagina's! jeetje ben gewoon driekwartier aan het lezen.
maar thanx iedereen voor de reacties, positief en negatiefen ook lekker veel vieuws
![]()
[quote="GribaldiFAN schreef:En bregje je zit.....
Ik vind het beeld bij brechje overigens wel het mooist ook het vriendelijkst met de stang gereden maar dat zal ook wel de ervaring zijn. Verders erg leuk sjetje en mooie combinatie.

crossmonster"]
[quote="loulou"]sow ik ben ff werken, kom terug en al 7 pagina's! jeetje ben gewoon driekwartier aan het lezen.
maar thanx iedereen voor de reacties, positief en negatiefen ook lekker veel vieuws
![]()
[quote="GribaldiFAN schreef:En bregje je zit.....

stef"]
[quote="loulou schreef:voor de foto

loulou"]
[quote="stef"][quote="loulou schreef:voor de foto