Zielige fotos van Meike :(

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:26

Wat had je nog meer willen zeggen?Je hebt je best gedaan.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:27

Ja misschien '" kunt u mij op de hoogte houden?" of "de pony kan hier of in Heiloo eventueel terecht" iets in die richting...

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:29

Dat had gekund inderdaad.Misschien kun je contact met ze opnemen over de stand van zaken.Ik denk niet dat Annuh nu nog op Bokt verschijnt vanavond dus daar krijgen we de uitslag vermoedelijk niet van Verward

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:31

Je kunt altijd de politie bellen en vragen hoe het is afgelopen.
Je hebt tenslotte toch ook zelf aangifte gedaan?

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:34

ik laat het vanavond denk ik even voor wat het is. Als ik morgen nog niks weet dan bel ik de politie. Maar hoop voor die tijd van Annuh te horen. Zodra ik meer weet zet ik het op bokt.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:48

Nog even over de rekening: uiteraard wil ik best mijn steentje bijdragen als dat zover moet komen, maar dat kan toch gewoon op de eigenaar verhaald worden? Of ben ik nu gek? Arm dier, ik hoop dat ze of geholpen is of inmiddels zacht is heengegaan Verdrietig

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 08:33

Is er al nieuws? Ik ben zo vreselijk benieuwd.

CairaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 08:41

Dat was dus ook het eerste waar ik naar keek dat ik de com aanzette!!!

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 08:57

ik heb net gebeld met de politie en het schijnt dat Meike nog wel leeft, de veearts is erbij geweest en heeft het beestje medicijnen gegeven.

CairaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:02

wauw geweldig!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:25

Kijk zo mag ik het horen!Gelukkig dat ze er nog is.Hoe zou het met Annuh zijn?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:26

Ik hoop dat ze het gaat redden!
Ik neem toch aan dat de eigenaar op zijn minst een fikse boete heeft gehad en dat de pony daar ook wordt weggehaald?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:28

Ik ben blij dat er in ieder geval dan nog hoop is voor het diertje. Maar als ze gewoon maar bij die eigenaar blijft Ik denk dat Annuh gewoon naar school is Knipoog

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:36

Tjee ik lees het nu pas. (heb 7 pagina's doorgeworsteld) ik benheel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ben iig blij dat de pony geholpen wordt.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:40

Bedankt Djuno, nu weten we al iets meer. Ik kan zelf de politie niet bellen vanaf mijn werk helaas....

Klopping

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:57

heeft die eigenaar nog meer pony's staan en hoe zijn die er aan toe, zo te zien op de foto's zijn de buikjes redelijk dik, misschien van wormen . Als het allemaal niks mag kosten , zullen ze ook wel geen wormkuren krijgen, Annuh veel sterkte en wat er ook gezegd wordt, bedenk, jij wil het beste voor de pony. Houdt dat maar altijd voor ogen, jij ben een heel waardevol persoon in de pony-wereld ,ga zo door.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:06

Ben zeer benieuwd wanneer Annuh reageerd, ik lees dit allemaal nu pas zeg Scheve mond wat erg voor Meike.
Hopelijk komt alles weer goed en zal de moeder van Annuh niet zo
erg boos zijn.

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 12:57

Hoi, ja er staan nog meer shetties.... En ze krijgen inderdaad geen wormenkuren en inentingen enz. Boos!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:02

ff kleine update, ik had 2 dagen terug een mailtje gestuurd naar de dierenbescherming, en ze gaan er kijken, ze moest alleen nog mijn telefoonnummer hebben voor meer info Hyper!:)

Beste Barbara,

Goed dat je ons mailt. We willen onze inspecteur er naar laten kijken.
Hij wil graag even contact met je opnemen over de pony, eigenaar e.d.
Zou je daarvoor je tel.nr. kunnen terugmailen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

T. van den Goorbergh
Bureaumanager

Dierenbescherming afdeling Alkmaar e.o.
De Loet 5
1851 CR HEILOO

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:04

Barbara17 schreef:
ff kleine update, ik had 2 dagen terug een mailtje gestuurd naar de dierenbescherming, en ze gaan er kijken, ze moest alleen nog mijn telefoonnummer hebben voor meer info Hyper!:)

Beste Barbara,

Goed dat je ons mailt. We willen onze inspecteur er naar laten kijken.
Hij wil graag even contact met je opnemen over de pony, eigenaar e.d.
Zou je daarvoor je tel.nr. kunnen terugmailen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

T. van den Goorbergh
Bureaumanager

Dierenbescherming afdeling Alkmaar e.o.
De Loet 5
1851 CR HEILOO

Volgens mij is gisterenavond de politie er al geweest toch?

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:05

Ja nou ja...... ze gaan maar kijken, desnoods voor die andere pony's.... hoop dat ze er allemaal worden weggehaald....

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:05

Inderdaad!
Deze pony kon echt niet meer tot na het weekeinde wachten totdat er iets aan gedaan kon worden!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:18

Ik ben heel nieuwsgierig wat er gebeurd is.. Is er iemand die weet hoe we Anne eventueel kunnen bereiken buiten bokt om?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:20

Misschien kan ik nog wat toevoegen uit het verleden.

Ik ' ken' die plek al jaren, kom er vaak langs met de bus en had vroeger een vriendin van school die daar de ponies verzorgde.

Ook toen was het al een zooitje, zijn verzorgde zelf de hoeven door ze bij te vijlen en haalde wormenkuren.

Volgens mij zijn alle ponies ook inteelt daar. Voorheen stond er dus een d pony schimmel merrie(ook nog eens opgereden).

Ik heb hierover wel eens met Annuh(of een vriendin van haar) gePB't.

Ik ben blij dat er nu wat aan gedaan wordt OK dan! , helemaal nu ik de foto's heb gezien Boos! .

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 15:07

heej allemaal!! sorry voor het lange wachten, ben gister na een vermoeiende dag snel naar bed gegaan en nu pas terug van school...

oke het hele verhaal van gisteravond dan maar, toen ik las dat de politie nu onderweg was naar Meike moest ik er gewoon heen, dus heb tege mijn moeder gezegd dat ik er heen fiets nu, dat wilde ze al helemaal niet dus is ze met de auto erheen gereden!! Lachen
ik zag de politie voor de deur staan dus ben er meteen heen gerend... en vertelde ze dat het mijn verzorgpony was (was ondertusse al helemaal in tranen Scheve mond )

ze zijn meegelopen naar dr.. ze stond ondertussen wel weer.
De politie zag ook dat het niet goed zat, dus dierenarts gebeld.
daarna is de politie naar de weg gelopen om de dierenarts op te vangen en stond ik alleen op het grote land tussen de bomen.. vond het DOOD eng maar goed.... bleef lekker bij Meike...

Na heel lang wachten, het leek wel uren te duren kwam dan eindelijk de dierenarts.
hij probeerde nog 1 been op te tille maar dat ging duidelijk niet, toen heeft hij een spuit gehaald en een prik gegeven in dr borst...

toen moest ik bij de politie een verklaring afleggen...

daarna vroeg de dierenarts of ik medicijnen kon ophalen vandaag, dus heb net alles opgehaald, quadrisol, nog een spuit en nog een zakje met een of ander poeder, 1 nadeel moet er nu 2 keer per dag heen, dus ook sochtends voor school Haha! maar goed voor Meike heb ik dat wel ff over Lachen

ik ben zo onwijs blij dat het goed is afgelopen, en weet echt niet hoe ik jullie moet bedanken..... ik ga erover nadenken maar ik MOET jullie wel op 1 of andere manier bedanken zou niet weten wat ik zonder jullie had gemoeten.. Scheve mond en iedereen die geld aanbood en zelfs stalling echt geweldig!!! OK dan! OK dan! ik ga ff stoppen met typen krijg last van me vingers maar echt iedereen... BEDANKT!