Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gemiste kans... 
shirleyp schreef:Zoooo... Wat zijn er schrikbarend weinig mensen die de reden achter dressuur rijden kennen. Veel verder dan 'de basis' komen de meesten hier helaas niet...Gemiste kans...
Ik rijd dressuur om mijn paard te leren hoe hij beter met zijn lijf om kan gaan om mij beter te kunnen dragen. Daarnaast vind ik het ook prachtig om het contact met je paard te hebben en een dier van ruim 500 kilo met lichte druk in beweging te brengen.
En dresssuur vind ik ook mooier om naar te kijken. Deborah_ schreef:Ik rij dressuur omdat dat de basis is van het paardrijden
als je geen dressuur kan rijden, en dan bedoel ik gewoon GOED stap, draf, galop en je paard daarin niet in de hand kan houden, zal je ook nooit kunnen springen, het verbaasde me de eerste keer bij het springen dat het eigenlijk zoveel met dressuur te maken heeft. shirleyp schreef:Zoooo... Wat zijn er schrikbarend weinig mensen die de reden achter dressuur rijden kennen. Veel verder dan 'de basis' komen de meesten hier helaas niet...Gemiste kans...
Ik rijd dressuur om mijn paard te leren hoe hij beter met zijn lijf om kan gaan om mij beter te kunnen dragen. Daarnaast vind ik het ook prachtig om het contact met je paard te hebben en een dier van ruim 500 kilo met lichte druk in beweging te brengen.
)