en het is goed dat je nog een jaar hebt om te trainen want dat gaat vast wel lukken in een jaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en het is goed dat je nog een jaar hebt om te trainen want dat gaat vast wel lukken in een jaar

N_jumping schreef:hallo
ik denk dat je je paard losser meot gaan werken zodat hij lager in zijn hals word en ronder word
ik dacht in plaats van een nieuw topic te openen kan ik hem ook wel hier plaatsen
ik ga binnen kort starten met mijn 4jarige en vroeg me af of dit B waardig is
misschien wel fijner voor de TSals mensen met tips enzo voor mij het via een pbtje doen
greetz
barbara28 schreef:N_jumping schreef:hallo
ik denk dat je je paard losser meot gaan werken zodat hij lager in zijn hals word en ronder word
ik dacht in plaats van een nieuw topic te openen kan ik hem ook wel hier plaatsen
ik ga binnen kort starten met mijn 4jarige en vroeg me af of dit B waardig is
misschien wel fijner voor de TSals mensen met tips enzo voor mij het via een pbtje doen
greetz
Dat kunnen wij aan de hand van 1 foto toch niet bepalen?
Snoevie schreef:volgens mij snappen sommigen het niet..........je paard hoort gewoon nageeflijk te zijn in de B
goed,het moet niet natuurlijk. maar als jij met een sterrenkijker B gaat rijden onder het mom van; nageeflijk hoeft toch niet,dan kom je van een koude kermis thuis