Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flynn schreef:Tsja, laat hun dr maar opzitten als je haar niet zo losrijdt, dan heb je idd de neus eruit.. maar dan recht naar voren, en is ze zo taai in de kaak als maar kan .. en na t losrijden vind ik dr persoonlijk niet eens zo verschrikkelijk diep lopen, ze kruipt er idd wel achter ja ..
Ik kan mn hand wel verder naar voren doen, dan kruipt ze er nog achter, maar dan iets lager .. ( Tja wat lastig uit te leggen ... Ze volgt iig mn hand wel .. )

Ben wel benieuwd naar een volgende reeks foto's.
Diane65 schreef:Volgens mij zijn jullie voorlopig nog niet toe aan wedstrijden. Niet rot bedoeld hoor, maar je hebt duidelijk een aanleuningsprobleem met je merrie. Zoals eerder al door een aantal bokkers gezegd, laat eerst dat hoofd maar zitten en ga voor tempo en naar voren. Dat opkroppen doet ze waarschijnlijk omdat ze het vertrouwen niet heeft je hand te volgen. Heb je geen instructeur aan wie je dit kunt voorleggen. Zo alleen zitten tobben lijkt me niet echt handig.
als die coordinatie kwijt is zodra jij zonder bit rijd, weet je dat je hier ook aan moet werken. Probeer veel met je zit te doen, en minder in de mond.Diane65 schreef:Volgens mij zijn jullie voorlopig nog niet toe aan wedstrijden. Niet rot bedoeld hoor, maar je hebt duidelijk een aanleuningsprobleem met je merrie. Zoals eerder al door een aantal bokkers gezegd, laat eerst dat hoofd maar zitten en ga voor tempo en naar voren. Dat opkroppen doet ze waarschijnlijk omdat ze het vertrouwen niet heeft je hand te volgen. Heb je geen instructeur aan wie je dit kunt voorleggen. Zo alleen zitten tobben lijkt me niet echt handig.
Charmaiineee schreef:Diane65 schreef:Volgens mij zijn jullie voorlopig nog niet toe aan wedstrijden. Niet rot bedoeld hoor, maar je hebt duidelijk een aanleuningsprobleem met je merrie. Zoals eerder al door een aantal bokkers gezegd, laat eerst dat hoofd maar zitten en ga voor tempo en naar voren. Dat opkroppen doet ze waarschijnlijk omdat ze het vertrouwen niet heeft je hand te volgen. Heb je geen instructeur aan wie je dit kunt voorleggen. Zo alleen zitten tobben lijkt me niet echt handig.
En voor het vertrouwen is freestyle soms wel eens goed..
Grondwerk is dus ook belangrijk
Flynn schreef:sascha90, ik heb eens gebrobeerd zoiets soortgelijks mee te longeren, toen wou ze dat niet echt accepteren, miss als ik t n paar x herhaal ? ...