VD : Zit en Lig foto's van Rydar (en mexx)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:22

aan liesje4ever

ja ik kom niet veel hier dus dat wist ik allemaal ook niet.
en nee ik zeg niet dat ze erop kan zitten enzo dat weet iedereen dat dat niet kan als een pony 1 is pas met 3 jaar.
en dat het overbelasting is daar kan bokt ook niks aan veranderen dat ze dat doet.
maar ze is toch al weg dus...
en ik denk toch niet dat ze van mening verandert.
en leeftijd maakt wel wat uit zo bedoelde ik het niet ik bedoelde dat een pony van 1 ook zelf welleens gaat liggen en als ze dat dan leert op commando tja...
Laatst bijgewerkt door Mellow op 10-05-03 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:22

Mensen geef het nou alsjeblieft eens op om Debo en dr denkwijze te veranderen, dat lukt je toch niet! Je ziet toch zelf waar ze mee bezig is door al die topics steeds weer te plaatsen? Er is al zoveel kritiek geweest, positief, negatief, opbouwend, tips, wijsheden, het maakt dat kind gewoon NIETS maar dan ook HELEMAAL NIETS uit. Die blijft lekker verder gaan met die stalen plaat voor dr kop en wij met z'n allen kunnen daar niets aan veranderen.
Het is zielig voor die ponies maar helaas zijn het toch echt HAAR ponies en bepaalt zij of ze ze al dan niet verziekt. Het enige wat wij met z'n allen kunnen doen is hopen op een ban of haar echt totaal nergeren zodat er idd niet iedere keer van die vermoeiende maar toch enigszins lachwekkende topics onstaan. Nou ja, laat ik het er maar op houden dat het steeds vermakelijker wordt hoe ze zichzelf voor L.U.L zet.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:24

TongeR, dat doet ze toch helemaal zelf? Ze zoekt hier zelf de publiciteit op om met haar kunstjes ten toon te kunnen staan, dus kun je het degenen die op haar topic reageren niet kwalijk nemen....

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:26

DinkeyGirl, ze is al weg van bokt, zie mesthoop..
En tonger, mag je als je ponys 'red' zo omgaan met je jaarling?

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:29

imker schreef:
TongeR, dat doet ze toch helemaal zelf? Ze zoekt hier zelf de publiciteit op om met haar kunstjes ten toon te kunnen staan, dus kun je het degenen die op haar topic reageren niet kwalijk nemen....

ben het ook niet met haar eens dat ze dit doet begrijp me niet verkeerd maar het komt heel hard aan als je heel bokt over je heen krijgt..
ik neem niemand wat kwalijk hoor ben het met jullie eens alleen breng het wat zachter en m'n eerste reactie klopt ook niet echt maar m'n grammatica is slecht maar die zal ik even weghalen.

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:38

Als je het niet met iemand eens bent hoef je dat niet persee te laten weten en als je het dan toch laat weten, doe het dan alstublieft normaal.
Volgens mij is bokt bedoeld om ieder zijn verhaal kwijt te laten kunnen toch? Ik ben het met zeer weinig mensen eens, maar dan ga ik toch niet gelijk diegene aanvallen????

Ik zeg helemaal niet dat ik het met haar eens ben, denk niet dat ik daarover kan oordelen en al dacht ik het wel te kunnen zou ik het in dit geval niet doen. Er zijn zoveel ergere dingen waarover iedereen zwijgt.

Komop, iedereen weet nu toch wel hoe ze zich voordoet? En door zo te blijven reageren zal ze alleen nog maar meer in de verdediging springen.

Beetje jammer om zo iemand 'weg te werken', want dat is het wel.

Met z'n allen tegen 1, of het nou gerechtvaardigd is wat je zegt of niet... fatsoenlijk vind ik het niet.

Dat Debo niet of niet vriendelijk reageert LAAT haar lekker. Als je daarop reageert voel je je veel te aangesproken. Sensatie lijkt het haast, alsof mensen van zulke topics houden... zucht. Vind het jammer en nogal onvolwassen (en kom nou niet met ik ben nog niet volwassen Haha! )

Ik denk dat niet reageren in dit geval stukken beter zou werken........

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:04

Joyce schreef:
DinkeyGirl, ze is al weg van bokt, zie mesthoop..

heb je een routebeschrijving naar die mesthoop ?

Ach Debo is besmet met het Heintje Davids virus, hard weglopen als iemand het niet met je eens is en onder een andere nick terug komen om commentaar te geven. Dit doet zij zo vaak.

En ja soms wordt er op de man .... uhhhh vrouw gespeeld en reageer ik ook, maar dat heeft een oorzaak.... ik ken Debo al een jaar of 3 en weet hoe zij met mensen en dieren omgaat en als zij mij aanvalt of degene van wie ik hou, kan zij het krijgen. Debo gebruikt mens en dier als wegwerp product, zolang ze er iets aan heeft doet ze aardig en leuk, maar zodra dat mens of dier eens niet direct naar haar luistert denk je ineens te maken te hebben met een kleinkind van Sadam H.

Als ik een hond onderdruk en minacht kan het twee kanten opgaan ... de hond verzet zich of geeft zich over aan mij .... zo ook met debo, zij onderdrukt en minacht Rydar en zolang hij doet wat zij wil is hij de beste, maar zodra hij in opstand komt krijgt hij geen aandacht (in het verleden moest hij dan maar een dag zonder voer doorbrengen), krijgt een grote bek (en geloof mij, wat ze op het forum soms uitkraamt is daar heilig bij) en klappen. Er is geen verhouding tussen haar en een dier die gestoeld is op liefde en respect, maar op angst en onderdrukking.

Dat ik dus reageer is omdat ik vind dat Debo gestopt moet worden, want haar manier van handelen is niet te wijzigen, maar zal gestopt moeten worden voor ze weer eens denkt om een oude pony af te laten maken omdat hij niets meer voor haar kon doen, maar wel geld kosten .... dat is voor mij geen dierenliefde, maar machtsmisbruik.

p.s. en voor degene die schreeuwen om een slotje ..... waarom? als je het niet wil lezen, sla je deze topic over, maar een slotje is hetzelfde als iemand monddood maken (hetzelfde nivo als Debo op haar Forum waar ze iedereen die niet ja-knikt bant) ..... vrijheid van het woord is belangrijk en moet nooit beteugeld worden.

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:06

Zoals ik al eerder vroeg MaF_ ben je soms hier om Debo af te kreken, zwart te maken enz. enz. ??

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:22

zoals ik eerder heb gezegd gaat het me niet om de persoon, maar om wat de persoon in kwestie doet. Wat Maf doet, terecht of onterecht, sta ik dus ook absoluut niet achter.
Ik heb regelmatig met Debo op MSN gezeten, en volgens mij is ze op zich best een prima meid (ik ken haar verder niet IRL) het is alleen jammer dat ze zoiets niet ziet.
Waarom dan erop door gaan? In een ijdele hoop toch haar ogen te openen.
Dan mensen die reageren waarom we met zijn allen tegen 1 gaan... Het is niet alleen dit topic, het is het zoveelste topic.

Voor de mensen die vinden dat je een jaarling wel kan laten liggen omdat ze in de wei ook liggen en alles.
Mystery is 5 weken oud. Ik heb haar vanmiddag in de bak een schitterende vliegende galopwissel zien maken. Moet ik haar dat gelijk dan maar leren? Of is dat weer anders? Zo ja, waarom is het anders?

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:23

Feetje schreef:
Zoals ik al eerder vroeg MaF_ ben je soms hier om Debo af te kreken, zwart te maken enz. enz. ??

www.hansanders.nl ....

Ik geloof dat ik toch in bovenstaand bericht heel duidelijk was geweest qua motivatie, maar ze verkopen ook leesbrillen.

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:26

Routebeschrijving naar de mesthoop: ga naar gebruikersgroepen rechtsboven in je scherm, als het goed is kun je je daar aanmelden?

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:26

MaF_"]
[quote="Feetje schreef:

www.hansanders.nl ....

Ik geloof dat ik toch in bovenstaand bericht heel duidelijk was geweest qua motivatie, maar ze verkopen ook leesbrillen.
[/quote]

Op de site hebben ze alleen lenzen Tong uitsteken

Maargoed, dat was m'n vraag niet...die heb je nog steeds niet beantwoordt... Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:27

flair schreef:
Het taalgebruik is van een kind van 10 met al die fouten erin...

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:28

MaF_"]
[quote="Feetje schreef:

www.hansanders.nl ....

[/quote]

volgens mij heb jij je alleen maar aangemeld om ff lekker debora af te zeiken!! zie namelijk ook je onderschrift!!!!

maar moet jij weten!! Gaaaap Gaaaap

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:32

stef schreef:
zoals ik eerder heb gezegd gaat het me niet om de persoon, maar om wat de persoon in kwestie doet. Wat Maf doet, terecht of onterecht, sta ik dus ook absoluut niet achter.

Ik reageer nooit omdat het een bepaald persoon is, maar in dit gevale en vele andere omdat dat persoon zelf mensen en/of mij aanvalt met zaken die totaal off-topic zijn.

En wat een politiekcorrect gezever door te stellen dat je niet om de persoon, maar om zijn/haar handelen reageert .... meestal is het één niet los te koppelen van het ander.

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:36

Feetje"]
[quote="MaF_"][quote="Feetje schreef:

www.hansanders.nl ....

[/quote]

Op de site hebben ze alleen lenzen Tong uitsteken

Maargoed, dat was m'n vraag niet...die heb je nog steeds niet beantwoordt... Gaaaap
[/quote]

sorry, maar als je het niet echt snapt kan ik er ook niets aan doen, ik heb duidelijk uitgelegd hoe of wat, dus je vraag is totaal overbodig als je eerst eens leest wat iemand schrijft, motivatie staat er toch heel duidelijk en daar laat ik het ook bij.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:37

nop, kan heel goed zelfs.
Het is voor mij niet schoppen omdat het Debo is. Dat vind ik gewoon laag om te schoppen waar je schoppen kan (wat de mensen doen die de 2 misbakseltjes erbij halen IMO).
Jij schijnt debo te kennen, en je hebt een mening over haar. Is je goed recht, absoluut. Maar ik denk niet dat je mening (noch de reactie van debo naar jou toe) ook maar iets toevoegt of je uberhaubt dichterbij je doel brengt om mensen tegen debo te "beschermen" (zo noem ik het maar even)
Een meisje bij mij op stal ga ik harstikke leuk mee om, maar dat vorig jaar haar pony steeds weer in een ontzettend gore stal stond, was ik het ook niet mee eens. (ff voorbeeld)

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:39

Femke_L"]

www.hansanders.nl ....

[/quote]

volgens mij heb jij je alleen maar aangemeld om ff lekker debora af te zeiken!! zie namelijk ook je onderschrift!!!!

[/quote]

blijlft je uitroeptekentoets hangen?

Staat er in mijn onderschrift ..... ik ben hier om debo af te zeiken? Nope dacht het niet dus probeer eens te lezen wat mensen schrijven of hou gewoon je vingers stil.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:42

MaF_"]
[quote="Femke_L"][quote="MaF_"]
[quote="Feetje schreef:

www.hansanders.nl ....

[/quote]

[/quote]

Staat er in mijn onderschrift ..... ik ben hier om debo af te zeiken? Nope dacht het niet dus probeer eens te lezen wat mensen schrijven of hou gewoon je vingers stil.
[/quote]

er staat dat jij komt om je mening te verkondigen?? is dit dan niet jou mening! lekker debora afzeiken is jou mening!!!!!!!!!

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:45

stef schreef:
nop, kan heel goed zelfs.
Het is voor mij niet schoppen omdat het Debo is. Dat vind ik gewoon laag om te schoppen waar je schoppen kan (wat de mensen doen die de 2 misbakseltjes erbij halen IMO).
Jij schijnt debo te kennen, en je hebt een mening over haar. Is je goed recht, absoluut. Maar ik denk niet dat je mening (noch de reactie van debo naar jou toe) ook maar iets toevoegt of je uberhaubt dichterbij je doel brengt om mensen tegen debo te "beschermen" (zo noem ik het maar even)
Een meisje bij mij op stal ga ik harstikke leuk mee om, maar dat vorig jaar haar pony steeds weer in een ontzettend gore stal stond, was ik het ook niet mee eens. (ff voorbeeld)

Gelukkig zijn mensen allemaal uniek en zal een ieder op zijn eigen manier handelen. Ik schop niet tegen Debo omdat het Debo is, ik schop tegen mensen die dieren misbruiken en mishandelen en toevallig ken ik Debo en weet dat zij zich daar ook schuldig aan maakt en daar reageer ik op. Ik bescherm geen mensen tegen Debo, die zoeken het allemaal zelf maar uit, maar probeer wel zover te komen dat dieren beschermt worden tegen mensen zoals Debo. Ik beweer ook niet dat ik op deze manier dat doel bereik, maar iedereen doet wat hij/zij goed vind.

ff een vraagje .... ik neem aan dat je ondankt het leuke contact toch dat meisje heb gezegd wat je er van vond ......

MaF_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:49

Femke_L"]
[quote="MaF_"][quote="Femke_L"]

www.hansanders.nl ....

[/quote]

[/quote]

[/quote]

er staat dat jij komt om je mening te verkondigen?? is dit dan niet jou mening! lekker debora afzeiken is jou mening!!!!!!!!!
[/quote]

Ik denk dat je een nieuw toetsenbord moet kopen hoor, want nu blijft je uitroepteken ook nog hangen.

zucht .... afzeiken is geen mening, maar ik vind jou zo onintressant dat dit de laatste reactie richting jou was, ik heb duidelijk gesteld wat en hoe en daar kan je het mee doen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:53

yep, heb haar daar idd over aangesproken. Zei het moeilijk, omdat het nog maar een kind is. Heb ook de stalhouder er over aangesproken des tijds, en nu gaat het goed

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:03

Goh wat een gezellig topic is dit weer.

Ik heb het eens even aangekeken, maar besluit nu om het toch maar af te sluiten.
Tuurlijk verschillen mensen van mening over hoe je om hoort te gaan met een paard/pony of een veulen of wat voor dier dan ook. Maar wat ik zo jammer vind is dat er zo door gezeurd wordt. Wanneer je eenmaal je mening hebt gegeven weet de ander dat .
Die persoon kan dan kiezen wat hij/zij daarmee doet. Of ze beschouwen het als opbouwende kritiek en gaan er mee aan de slag, of ze leggen het naast zich neer en doen er dus niets mee.
Telkens weer wordt jullie kritiek niet als opbouwend gebruikt en dus volkomen genegeerd. Mijn vraag is dan waarom nog zoveel pagina's met reacties?
Je mag reageren, je hoeft toch niet? En als iemand niet wil luisteren naar goed bedoelde adviezen (als dat van iedereen al is), waarom geef je ze dan nog?