Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
imker schreef:TongeR, dat doet ze toch helemaal zelf? Ze zoekt hier zelf de publiciteit op om met haar kunstjes ten toon te kunnen staan, dus kun je het degenen die op haar topic reageren niet kwalijk nemen....
)
Joyce schreef:DinkeyGirl, ze is al weg van bokt, zie mesthoop..

Feetje schreef:Zoals ik al eerder vroeg MaF_ ben je soms hier om Debo af te kreken, zwart te maken enz. enz. ??
MaF_"]
[quote="Feetje schreef:Zoals ik al eerder vroeg MaF_ ben je soms hier om Debo af te kreken, zwart te maken enz. enz. ??

MaF_"]
[quote="Feetje schreef:Zoals ik al eerder vroeg MaF_ ben je soms hier om Debo af te kreken, zwart te maken enz. enz. ??

stef schreef:zoals ik eerder heb gezegd gaat het me niet om de persoon, maar om wat de persoon in kwestie doet. Wat Maf doet, terecht of onterecht, sta ik dus ook absoluut niet achter.

Feetje"]
[quote="MaF_"][quote="Feetje schreef:Zoals ik al eerder vroeg MaF_ ben je soms hier om Debo af te kreken, zwart te maken enz. enz. ??

Femke_L"]
[quote="MaF_"][quote="Feetje schreef:Zoals ik al eerder vroeg MaF_ ben je soms hier om Debo af te kreken, zwart te maken enz. enz. ??

MaF_"]
[quote="Femke_L"][quote="MaF_"]

stef schreef:nop, kan heel goed zelfs.
Het is voor mij niet schoppen omdat het Debo is. Dat vind ik gewoon laag om te schoppen waar je schoppen kan (wat de mensen doen die de 2 misbakseltjes erbij halen IMO).
Jij schijnt debo te kennen, en je hebt een mening over haar. Is je goed recht, absoluut. Maar ik denk niet dat je mening (noch de reactie van debo naar jou toe) ook maar iets toevoegt of je uberhaubt dichterbij je doel brengt om mensen tegen debo te "beschermen" (zo noem ik het maar even)
Een meisje bij mij op stal ga ik harstikke leuk mee om, maar dat vorig jaar haar pony steeds weer in een ontzettend gore stal stond, was ik het ook niet mee eens. (ff voorbeeld)

Femke_L"]
[quote="MaF_"][quote="Femke_L"]