ubero Mey Z @work

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:26

samj1 schreef:
ik zei opbouwende kritiek wat jullie geven is afbouwende kritiek en een mening!! ik vraag kritiek,geen meningen!!

en mijn paard komt van zangersheide!!de duurste en beste paarden iets dat jullie je niet kunnen permiteren!!

niet alle dure paarden zijn goed. maar jij weet het vast beter.
ik heb getemd!!!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:28

samj1 schreef:
ik zei opbouwende kritiek wat jullie geven is afbouwende kritiek en een mening!! ik vraag kritiek,geen meningen!!

en mijn paard komt van zangersheide!!de duurste en beste paarden iets dat jullie je niet kunnen permiteren!!

Proest :') _O- :))
Nu maak je jezelf echt zwaar belachelijk :)) +:)+
Als je zelf zo blijft rijden en niet wil luisteren is hij binnenkort niet meer waard dan de slachtprijs :+
Laatst bijgewerkt door Goldie op 31-10-09 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

samj1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:28

dat paard spring g*dverd*mme ne meter 80 parcour me ruiter

samj1

Re: ubero Mey Z @work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-09 20:29

en word 2wekelijks gereden door ne topruiter!

Kyliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:32

Fijn voor die topruiter om steeds weer een verpest paard te moeten "goedrijden". Ik werk ook voor een goede springruiter maar als ik zijn paarden (ja ook dure paarden) zo zou rijden dan mocht ik toch gelijk naar huis denk ik.
Je bent een verwende puber en je zal nog vaak met je neusje tegen de lamp lopen... Succes ermee

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:32

samj1 schreef:

Zo zie je maar dat je zelfs met het duurste paard nog geen garantie hebt op succes ;)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:37

PARDON!

Sorry hoor, maar een duur paard wil niet zeggen een goed paard!

Mijn pony was hartstikke goedkoop, en heeft geen stamboom, zelfs de ouders zijn onbekend, maar oh wat kan dat beestje goed lopen! En dat kan die van jou ook wel, alleen niet met jou erop op deze manier.

En sorry hoor, maar ga eerst maar eens normaal praten! :roll:

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:42

Sjeetje, wat heb jij een grote mond tegen iedereen :x

Probeer toch eens wat van anderen aan te nemen! De mensen die reageren in dit topic bedoelen het goed hoor, voor jou én je paard :)

Je maakt me trouwens wel aan het lachen met je uiterst ´snuggere´ opmerkingen zoals ´mijn paardje is een zangersheide en dus het duurste wat jullie niet kunnen betalen´. Laat me niet lachen! 1 jaar rij ervaring en dan al een eigen paard, oke.. maar zo´n grote mond en alles beter willen weten.. Ik had als jij mijn kind was, je allang van het paard afgesleurd ;) !

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:43

verschrikkelijk!

TS je hebt overal je woordje op klaar, je bent overduidelijk heel blij met je paardje heb je alle recht op maar plaats in godsnaam geen foto's meer van onder het zadel.
Iedereen probeerd je te helpen met goede en opbouwende adviezen en jij slaat ze klakkeloos in de wind.

Zangersheide zijn absoluut niet de duurste en beste paarden dat terzijde. Tuurlijk je hebt hele dure paarden van zangersheide maar die van jou behoord absoluut niet in die klasse.

Je rijden, verschrikkelijk een instructrice die je niet aan of afraad om de gogue te gebruiken is al geen goede instructrice.
Je rijd het paard met een mexicaanse neusriem enkel voor de show, dat die neusriemen scherper inwerken als een engelse neusriem staat als een paal boven water en dat kan je met de beste smoesjes nog niet ontkrachten.

De foto's zonder hulpteugel hang je in de teugels waardoor het paard de onderhals erop zet en dus in geen miljoen jaar ontspannen kan lopen.
Je beweerd continu dat je paard wel voorwaarts neerwaarts loopt echter kan elke leek zien dat jij dat niet voor elkaar krijgt met dit paardje.

Erg zonde het is een leuk basis paardje die met een goede ruiter/ amazone het best leuk kan doen op wedstrijden, maar het word tijd dat jij je ogen eens goed open doet en inziet dat dit geen geschikt paard voor je is ook al ben je er heel gek mee.

advies, koop een leuke pony die al de nodige dingen kan waar jij lekker op mee kan liften en dingen van kan leren

Over je taalgebruik nog maar niet gesproken, het is maar goed dat je niet onder mijn dak woont!

groen + groen + slechte instructie = een zeer zeer zeer slechte combinatie!

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:46

Pashon schreef:
verschrikkelijk!

TS je hebt overal je woordje op klaar, je bent overduidelijk heel blij met je paardje heb je alle recht op maar plaats in godsnaam geen foto's meer van onder het zadel.
Iedereen probeerd je te helpen met goede en opbouwende adviezen en jij slaat ze klakkeloos in de wind.

Zangersheide zijn absoluut niet de duurste en beste paarden dat terzijde. Tuurlijk je hebt hele dure paarden van zangersheide maar die van jou behoord absoluut niet in die klasse.

Je rijden, verschrikkelijk een instructrice die je niet aan of afraad om de gogue te gebruiken is al geen goede instructrice.
Je rijd het paard met een mexicaanse neusriem enkel voor de show, dat die neusriemen scherper inwerken als een engelse neusriem staat als een paal boven water en dat kan je met de beste smoesjes nog niet ontkrachten.

De foto's zonder hulpteugel hang je in de teugels waardoor het paard de onderhals erop zet en dus in geen miljoen jaar ontspannen kan lopen.
Je beweerd continu dat je paard wel voorwaarts neerwaarts loopt echter kan elke leek zien dat jij dat niet voor elkaar krijgt met dit paardje.

Erg zonde het is een leuk basis paardje die met een goede ruiter/ amazone het best leuk kan doen op wedstrijden, maar het word tijd dat jij je ogen eens goed open doet en inziet dat dit geen geschikt paard voor je is ook al ben je er heel gek mee.

advies, koop een leuke pony die al de nodige dingen kan waar jij lekker op mee kan liften en dingen van kan leren

Over je taalgebruik nog maar niet gesproken, het is maar goed dat je niet onder mijn dak woont!

Hierbij kan ik me slechts aansluiten... Jongen, je hebt een prachtpaard, maak het dan niet kapot.

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:47

jemmig wat een gevloek.

Jongen, neem goed les en zorg dat je niet zo hangt in je paard zijn mond.
Blijf alsjeblieft af van die voorkant en zorg is dat het beestje op zijn eigen benen loopt
en gewoon rechte stukken kan lopen.

en neem goed les, als jou lesgeefster nog geen eens zegt dat je verkeerd bezig bent is het in mijn ogen geen goede lesgeefster.
Laatst bijgewerkt door bietjuhh op 31-10-09 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:49

samj1 schreef:

Haha, jij bent grappig. Wij hebben een Ahorn Z thuis staan. Ook van zangersheide. ;)

Maar op een papiertje kan je niet rijden jongeman. En als je niet tegen kritiek kunt moet je geen topic plaatsen. We hebben goeie bedoelingen, voor jou EN het paard. Soms wil je de waarheid niet onder ogen komen, maar dat zal ook te maken hebben met je leeftijd.

Laat je paard 1 á 2jaar door iemand anders doorrijden. En ga zelf terug naar de basis en zitlessen. Je bent aan dit paard duidelijk nog niet toe.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:50

zwieke schreef:
Pashon schreef:
verschrikkelijk!

Hierbij kan ik me slechts aansluiten... Jongen, je hebt een prachtpaard, maak het dan niet kapot.

En ook ik sluit me hier bij aan. Paardje kan best wel potentieel hebben op wedstrijden, met de juiste ruiter.
En een nieuwe, passende cap kost inderdaad wat geld, maar hé, als je een Zangersheide kan betalen, kan je toch ook wel een nieuwe cap kopen denk ik he?

Ik ben wel benieuwd of er ook foto's zijn onder het zadel als de 'topruiter' hem rijdt.

jannie8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:52

als ik jou was zou ik luisteren wat mensen hier op bokt zegen
ook al is je paard van een topastamming als je niet kan rijden word je paard ook geen toppaard
dan kan wel ruiter er op rijden die super rijd maar als jij dat niet doet heeft het ook geen zin om goed iemand op je paard te zetten dat is alleen maar weg gooit geld
je kan wel zegen dat je goed les hebt maar kan het niet van de fotos afzien
en je zegt een cap kost geld ja alles wat met paarden te maken heeft kost geld ;) :Z
als ik jou was zou ik egt aan je houding gaan werken ook al is paard nog zo braaf hij hoeft niet meter hoog met ze hoofd te lopen dit is alleen maar slecht voor ze rug dan gaat die alleen maar maar ze rug vastzetten
als ik jou was zou ik naar andere lesgever gaan want dit is niet meer rijden wat je doet maar paard zieken :7
Laatst bijgewerkt door jannie8 op 31-10-09 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:53

samj1 schreef:
cap is inderdaad te groot maarja een cap kost geld :D

Waar geld genoeg is voor het dure zangersheidepaard is ook geld voor een goede cap, je spreekt jezelf wel tegen zeg :+

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:56

Pashon schreef:
verschrikkelijk!

AMEN! :Y)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:57

Hoe heet je lesgeefster eigenlijk? Heeft ze ook bokt? Dan wil ik haar profiel wel eens zien!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 20:59

Ander topic van TS, andere info:

samj1 schreef:
ik ben dan wel 12 maar rij al van mijn 4de en laat me zeker niet op mijn kop zitten door een paar "volwassenen" die het denken beter te weten

Best triest... Ik steek het maar op de leeftijd/puberteit denk ik.

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:01

wat een gezeik hier zeg!

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:02

Nickytje schreef:
Ander topic van TS, andere info:

samj1 schreef:
ik ben dan wel 12 maar rij al van mijn 4de en laat me zeker niet op mijn kop zitten door een paar "volwassenen" die het denken beter te weten

Best triest... Ik steek het maar op de leeftijd/puberteit denk ik.

Nu rijdt hij ineens zo lang, reed hij niet pas een jaar dat'ie zei? :?

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:04

Hij zegt aan het begin van dit topic toch dat hij pas 1 jaar rijdt?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:05

Dat kwam ik tegen in een topic over lage neusriemen. Dat hij van z'n 4de rijdt. Lijkt me wel een verschil toch, één jaar ervaring of 9 jaar.
Wat het nu werkelijk is... Geen idee :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:06

Zo te zien weinig :P

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:08

Jaa, weinig zoiezo, en anders lang zonder instructie ofzo ?

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-09 21:09

Ja, misschien neemt hij nog niet zo lang les, geen idee...
Ik heb al meer ruiters van 12, 13, 14 jaar gezien met ongeveer een jaar ervaring waar ik toch m'n petje voor zou afnemen.
Maar dit ziet er allemaal verschrikkelijk gespannen uit.