Pashon schreef:verschrikkelijk!
TS je hebt overal je woordje op klaar, je bent overduidelijk heel blij met je paardje heb je alle recht op maar plaats in godsnaam geen foto's meer van onder het zadel.
Iedereen probeerd je te helpen met goede en opbouwende adviezen en jij slaat ze klakkeloos in de wind.
Zangersheide zijn absoluut niet de duurste en beste paarden dat terzijde. Tuurlijk je hebt hele dure paarden van zangersheide maar die van jou behoord absoluut niet in die klasse.
Je rijden, verschrikkelijk een instructrice die je niet aan of afraad om de gogue te gebruiken is al geen goede instructrice.
Je rijd het paard met een mexicaanse neusriem enkel voor de show, dat die neusriemen scherper inwerken als een engelse neusriem staat als een paal boven water en dat kan je met de beste smoesjes nog niet ontkrachten.
De foto's zonder hulpteugel hang je in de teugels waardoor het paard de onderhals erop zet en dus in geen miljoen jaar ontspannen kan lopen.
Je beweerd continu dat je paard wel voorwaarts neerwaarts loopt echter kan elke leek zien dat jij dat niet voor elkaar krijgt met dit paardje.
Erg zonde het is een leuk basis paardje die met een goede ruiter/ amazone het best leuk kan doen op wedstrijden, maar het word tijd dat jij je ogen eens goed open doet en inziet dat dit geen geschikt paard voor je is ook al ben je er heel gek mee.
advies, koop een leuke pony die al de nodige dingen kan waar jij lekker op mee kan liften en dingen van kan leren
Over je taalgebruik nog maar niet gesproken, het is maar goed dat je niet onder mijn dak woont!
groen + groen + slechte instructie = een zeer zeer zeer slechte combinatie!
Hierbij kan ik me slechts aansluiten... Jongen, je hebt een prachtpaard, maak het dan niet kapot.