Rijden jullie als het stormt?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 08:49

Ik heb geluk dat ik 2 binnenbakken heb.
Maar als ik alleen over een buitenbak zou beschikken zou ik in de regen/wind gewoon gaan rijden, mits je je paard daarna goed verzorgt, uitstapt en eventueel met een dekentje even opzet.
Bij bliksem zou ik het persoonlijk niet doen, als hij dan een keer schrikt ben je hem waarschijnlijk ook even goed kwijt.

Stephanie

Re: Rijden jullie als het stormt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:02

bij bliksem en gietende regen ga ik niet rijden.
gewoon omdat het voor mijn pony niet fijn is en voor mezelf ook niet. paarden gaan in de regen niet voor niets met hun kond in de wind staan. volgens mij pest je, je paard er alleen maar mee als je dan wel zou gaan rijden :+ .

Harde wind kan ik niet zo mee zitten hoewel dit natuurlijk aan je paard ligt denk ik. Je moet het gevaar natuurlijk niet opzoeken :) .

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:09

Met harde wind/ storm.. Tja, misschien wel in de bak, maar buitenrijden met storm laat ik voortaan wel uit mn hoofd. Paar keer gedaan, ik had het geweten!
En met onweer ga ik de deur niet uit met mn paardjes;-) Harde regen ook niet, dan was ze altijd zo vervelend, viel weinig mee te doen..

femmiel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 12:43

Als het onweert rij ik niet,ook niet bij bliksem,vind ik gewoon beetje gevaarlijk en ik denk dat Bonny dan ook liever op stal staat :o
Met regen kan ik niet rijden,rij thuis in de wei en mag niet rijden als het regent of geregend heeft wegens uitglijden enz.
Heb ook geen bak tot mijn beschikking.
Met wind rijd ik gewoon ben niet van suiker :Y) weet aleen niet wat Bonny ervan vind :+

aml95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:26

met onweer of bliksem niet maar met regen (als de bak het kan hebben dat het niet gevaarlijk word) gewoon rijdene hhoor!

Laureeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:05

Ik rijd als het regent wel ,
Maar als het storm nooit, Dan mogen ze gewoon op stal .
x