Boos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ietjepietje

Re: Boos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 15:07

nogmaals is moet blijven rijden en voor de volgende les dan geeft er wel iemand anders les maar daar moet je voor in de L zittenen srry hoor maar in vroeg me af of jullie ook dit probleem hebben gehad en mis een oplossing hadden

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:09

ben het helemaal met je eens robje.
waar een wil is is een weg.
ik denk dat het niet aan de instructeur ligt maar aan haar zelf als je kijkt hoe ze hier reageerd enzo.
het is toch niet tesnappen dat je door moet als je al niks mag in de les je ouders betalen nu dus voor iets wat je niet krijgt dat snap ik dus niet.

robjeHL93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:17

en misschien leert ze hier heel veel alleen als ze de verwachting heeft
binnen 5 lessen in het Z te zitten ( nu overdrijf ik wel, maar hier komt het op neer)
kan ze nog lang wachten.
dus verander dan maar je verwachtingen ofzo, maar als ik steeds die rare reacties lees
denk ik toch dat je maar gewoon moet stoppen met rijden als je je zelfs hier boos krijgt
op je paard, je instructeur en je ouders ook nog.
die zijn hier godsamme bakken met geld aan het uitgeven zodat jij je kan vermaken, ga je nog boos worden ook!
ik zou als moeder zo boos worden dat je niet eens meer mocht rijden.
vraag het maar eens normaal.

spookyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:18

Sorry hoor maar ietjepietje draaft en gallopeerd in de les gewoon met de rest mee, dat ze minder aandacht krijgt of in ieder geval dat gevoel heeft daar kan ik niet over oordelen, maar dat ze alleen maar mog stappen is toch echt een fabeltje
Wel bestaat de kans dat als ze zo doorgaat met afgeven op de instructeur, ze misschien snel van het probleem lessen af is.
Houdt er rekening mee dat ook je instructeur dit kan lezen, en als ik dan jou instructeur was weet ik niet of je nog welkom zou zijn in de les.

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:22

ja idd we weten niet waarom hij haar alleen dit laat doen.
ik heb ook wel een les gehad waar ik alleen mocht stappen omdat dat op het moment beter was.
we weten zijn kant van het verhaal niet en hoe ts hier reageerd vind ik ook niet normaal.

als ze dat daar ook doet dan was ik ook zo klaar geweest met haar het is ook niet netjes hoe ze hem hier zwart maakt ik had het niet gepikt.

als je met meerdere in 1 les zit is het logisch dat je niet alle aandacht kan krijgen.

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:25

ik zou me kop niet eens meer durven laten zien als ik dit zo had gedaan op het internet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:27

Ik denk dat ietjepietje mss moet leren dat niet iedereen in het leven doet wat je wil, mss moet ze leren dingen voor zichzelf leuk te máken, en zich soms over irritaties gewoon heenzetten..... :)

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:29

Yamcha schreef:
Ik denk dat ietjepietje mss moet leren dat niet iedereen in het leven doet wat je wil, mss moet ze leren dingen voor zichzelf leuk te máken, en zich soms over irritaties gewoon heenzetten..... :)

_/-\o_ _/-\o_

robjeHL93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:33

haha, idd. ik laat het hierbij, volgens mij is de boodschap inmiddels overgekomen...
(ik denk niet dat de ts nog van zich laat horen... haha)

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:34

nou volgens mij komt de boodschap nooit aan helaas

robjeHL93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:36

ja dat kan natuurlijk ook, we hebben het geprobeerd he...

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:39

ja dat is ook zo.
ik hoop voor de pony dat het goed gaat en dat het niet erger word, en ach de instructeur komt er vast wel over heen die zal het wel naast zich neer kunnen leggen

robjeHL93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:40

haha, voor haar tienduizend anderen denkt ie!!

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:42

_O- _O- ja idd zo is dat

robjeHL93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:44

als er een wachtlijst is voor die les lig ik al helemaal stuk!!!
wat bestaan er toch rare mensen op deze wereld he...

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:45

ja van sommige mensen snap je idd niet.
ze kunnen het zo mooi hebben en verpesten alles.
veel kinderen zouden graag met haar willen ruilen.

robjeHL93

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:53

ja precies!
ik moet zeggen dat ik in het begin ook een rotinstructrice had
(niet op deze manege hoor!)
maar dat was ook terecht, zij was na een paar maanden daar ontslagen
hoorde ik achteraf. en daarna ging ze weer ergens anders beginnen
waar ze ook gelijk ontslagen was, enz.

maar ik heb het daar even volgehouden en toen vonden mijn ouders het ook niet leuk meer.
ze merkten gewoon dat ik helemaal in de grond gedouwd werd
en afgekat door dat mens en iedere les moest ik daarvan huilen...
DAN heb je een reden om daar te stoppen...

ik was naar deze manege gegaan, en hier hebben ze een stuk meer geduld.
maar ik was ook maar zeven jaar ofzo, en ik had geen idee wat paardrijden was.

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:57

ja dat kan voorkomen ik ben het ook niet altijd eens met mijn instructrices overal leer je wat van.

daarom snap ik ook niet dat als het aan haar instructeur ligt dat haar ouders haar daar laten rijden betaald of niet.
als je ziet wat het met je kind en pony doet.

beter om dat het je op deze manege wel goed bevalt en het goed gaat.
daar heb je tenminste wat aan

Knollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 16:42

Een paard is zo'n fantastisch dier. Hoe kun je daar nu boos op worden. Leer je zelf te beheersen en besef dat als een paard iets fout doet dat dat 9 van de 10 keer is veroorzaakt door jezelf. Zodra je dat beseft kun je je vast beter beheersen. Succes.

blizzart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 17:11

dat is niet zo erg dat je aan je teugels trek doe ik ook wel is als ik boos ben op mijn pony

het huilen hoef echt niet hoor geeft helmaal nicks kan gebeuren

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 17:16

blizzart schreef:
dat is niet zo erg dat je aan je teugels trek doe ik ook wel is als ik boos ben op mijn pony

het huilen hoef echt niet hoor geeft helmaal nicks kan gebeuren

Wat kan die pony er nou aan doen dat er een miscommunicatie is, niet rechtvaardig dit.

ietjepietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 18:28

de boodschap komt wel door
@spookyfan:: ik gallopereen en dan is het meteen stappen want hij is nogniet rond genoeg

en die instructeur wordt ook ontsagen zoodra ze een andere hebben gevonde en ik ben niet de enigste met klachten over hem

ik wil ook wel rijden maar iik mag niet rijden ik mag het echt niet

@spookyfan:: als hij dit zou lezen weet hij meteen hoe ik zijn lessen vindt en als ik noet meer mag rijden ben ik ook weer gelukig.

En hier mag een slotje opjullie begrijpen mij toch niet

en ojaah ik robjeHL93 ik zou nog nie in de Z willen zitten en elemaal niet dressuur en hij geeft dressuur les
en ik mag nie eens rijden en voor de laaste keer ik ga niet stoppen omdat hij gewoon geen les kan geven en mij geen aandachtr geeft
Laatst bijgewerkt door Scum op 12-04-09 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: berichten samengevoegd

miepmiep1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 20:40

kind kijk nou eens naar je eigen gedrag.
ga vooral zo door dan kom je er wel.

niet dus

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 20:57

ietjepietje schreef:
@spookyfan:: als hij dit zou lezen weet hij meteen hoe ik zijn lessen vindt en als ik noet meer mag rijden ben ik ook weer gelukig.

En hier mag een slotje opjullie begrijpen mij toch niet

Als jij eerst nou eens gewoon Nederlands gaat typen. Daar mee bedoel ik: een goede zinsopbouw en leestekens gebruiken en als het kan ook nog eens HOOFDLETTERS aan het begin van een zin.

Als je dat alles eens doet word je verhaal voor ons 10x makkelijker om te begrijpen.

Jou ouders betalen je lessen, of ga met hun praten dat je niet met je instructeur overweg kan en dat het eigenlijk zonde geld is.
Je kan ook eens bij je zelf nagaan denken of jij niet iets fout doet.

Je kan natuurlijk ook die aantal lessen die je nog hebt gewoon gaan rijden en doen wat die instructeur zegt.

En wat je natuurlijk ook nog kan doen.. Lekker de pony gaan verkopen en een andere hobby zoeken waar je niet met mensen te maken krijgt die je les geven en waar je overal je zin krijgt.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 21:08

ietjepietje schreef:
en ik mag nie eens rijden en voor de laaste keer ik ga niet stoppen omdat hij gewoon geen les kan geven en mij geen aandachtr geeft

Moet je er dan naast lopen?

Ook van stappen kan je veel bijleren hoor... Persoonlijk vind ik dat de instructeurs zelfs te snel beginnen met draf en galop. Je moet eerst in stap goed op je paard zitten en als dat goed kan kan je een stapje verder... Misschien heeft die instructeur wel gelijk om je te laten stappen omdat het voor jou nodig is om goed te leren rijden. Maar doordat jij gefrustreerd raakt leer je inderdaad niets bij.