maaikelhorse schreef:Unoo schreef:Maar waarom wil je er dan in godsnaam een beestje mee INRIJDEN? Dan is dat toch helemaal niet nodig. En wat is jouw idee van inrijden nou eigenlijk? Eerst al het voorafgaande werk zoals longeren en aan een bitje en zadel laten wennen enz. doen? Of gewoon hupsakee zadel erop en gaan met die banaan?
er waren eerst als meisjes op gereden maar dat was een paar jaar geleden, gewoon alles weer een beetje leren aan die pony's
En in je beginpost staat dat ze nog heel jong zijn? Weet niet wat er allemaal in de tussentijd mee is gedaan. Heb je wel een goed passend zadel en hoofdstel? Ben je zelf niet te lang? En heb je het toch wel met de eigenaar besproken?[/quote]
nee, ik heb geen zadel en ook geen hoofdstel, ik ben 1.50 ong. ik ben aan de lange kantmaar 33 kg. dus niet heel zwaar, maar ik vind zelf ook dat ik te lang bent, ik heb het met de eigenaar besproken, hij zij las je er op kunt rijden doe dat dan maar.

). Zo jong zijn de pony's niet, heb volgens mij in één van de twee topics gelezen dat de ene al 16 is en de ander 3.
Heerlijk dat commentaar!