Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
YouthReiner schreef:Waratje schreef:Dus jij beweert dat Anky en Rieky regelmatig kromlopen van de spierpijn door het paardrijden?![]()
Tja, als mensen eerst het topic zouden lezen voordat ze ook hun bijzonder niet-unieke en weinig onderbouwde mening geven, dan hoefde ik niet steeds mezelf hier te herhalen
Dat weet ik uit eigen ervaring ja.
Waratje schreef:Dat Rieky en Anky regelmatig kromlopen van de spierpijn? Oja joh?![]()
Of bedoel je dat jij zelf af en toe kromloopt van de spierpijn? Waarvan dan?
Daffodil77 schreef:Paardrijden is zeker een sport. Ik denk dat het probleem is dat veel mensen niet weten hoeveel inspanning je soms moet geven. Het lijkt allemaal zo makkelijk als iemand anders het doet totdat je zelf op een paard zit.
Waratje schreef:Sportschool vind ik persoonlijk ook een heel verkeerde benaming, want inderdaad gaat het daar vooral om lichaamsbeweging met de bedoeling fit te worden/blijven. Niets mis mee, integendeel, maar het kon wel eens daardoor komen dat iedereen lichaamsbeweging synoniem beschouwd aan sport
demo_love schreef:Haha, jongens uit mijn klas zeiden ook vaak dat paardrijden geen sport is. Nou hadden we sportoriëntatie van school en je kon ook voor paardrijden kiezen. Dus een paar van die 'stoere' jongens zouden wel eens even gaan paardrijden. Natuurlijk had ik het ook gekozen. We waren daar dus met z'n zevenen: 4 jongens en 3 meisjes. Nou, die eerste keer in draf vergeet ik nooit meer.Echt geweldig! Tuurlijk konden ze nog niet lichtrijden, dus ze zaten maar wat te stuiteren, en ze vergaten te sturen, dus al die paarden kriskras door de bak.
Nu zeggen ze niet meer dat paardrijden geen sport is...
Toen ik voor het eerst op een paard ging zitten dacht ik: Doe ik wel even! Maar dat heb ik dagen gevoeld, haha