Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nessie schreef:Sorry, maar naar zo'n niveau ga ik mij niet verlagen
en @ pebbs: Ja mijn voeten gaan soms wat tever door de beugel en ik moet ze uitdrukken inderdaad

ZarcoTje schreef:Wat een prachtige haflinger heb je !![]()
Ik vind het erg knap hoor,dat je al zo met een 3-jarige haflinger kan rijden.
Maargoed,sommigen vinden dat blijkbaar niet zo,maarja.
Ieder paard is anders,iedereen heeft zo zijn manier,dus het is niet zo dat als jij het op die manier doet en jou paard zo is,dat iemand anders dat precies ook zo moet doen,en als ze het op een andere manier doet,verpest ze al meteen haar paard.
Misschien leert deze haflinger gewoon erg snel waardoor ze al zo rijden,de TS heeft zo haar eigen manier om met haar haflinger te rijden,en ik vind dat men dat eens moet leren respecteren.
Je kan toch niet weten hoe die haflinger is ? Dus kan je ook niet zeggen hoe de TS het wel of niet moet doen.
Ja,tips zijn natuurlijk altijd handig,maar een heel verhaal van dit en dat wenst de TS nu ook weer niet geloof ik.
Dan vraag ik me toch af,als men bv. een 6-jarig onbeleerd paard koopt (dat kan natuurlijk altijd),en ze gaan daar al zo op rijden,dan is dat geen probleem ? Dat snap ik dan weer helemaal niet,maargoed,dat is al een heel ander verhaal)
Ik vind dat ze heel goed met haar haflinger rijd en dat ze zeker zo door moet gaan ! Komt helemaal goed hoor,en nog succes met de wedstrijden !
Denlamour schreef:ZarcoTje schreef:Wat een prachtige haflinger heb je !![]()
Ik vind het erg knap hoor,dat je al zo met een 3-jarige haflinger kan rijden.
Maargoed,sommigen vinden dat blijkbaar niet zo,maarja.
Ieder paard is anders,iedereen heeft zo zijn manier,dus het is niet zo dat als jij het op die manier doet en jou paard zo is,dat iemand anders dat precies ook zo moet doen,en als ze het op een andere manier doet,verpest ze al meteen haar paard.
Misschien leert deze haflinger gewoon erg snel waardoor ze al zo rijden,de TS heeft zo haar eigen manier om met haar haflinger te rijden,en ik vind dat men dat eens moet leren respecteren.
Je kan toch niet weten hoe die haflinger is ? Dus kan je ook niet zeggen hoe de TS het wel of niet moet doen.
Ja,tips zijn natuurlijk altijd handig,maar een heel verhaal van dit en dat wenst de TS nu ook weer niet geloof ik.
Dan vraag ik me toch af,als men bv. een 6-jarig onbeleerd paard koopt (dat kan natuurlijk altijd),en ze gaan daar al zo op rijden,dan is dat geen probleem ? Dat snap ik dan weer helemaal niet,maargoed,dat is al een heel ander verhaal)
Ik vind dat ze heel goed met haar haflinger rijd en dat ze zeker zo door moet gaan ! Komt helemaal goed hoor,en nog succes met de wedstrijden !
Het kan best dat de haflinger snel leert maar dat heeft toch niks te maken met de spier groei of wel?
Coby schreef:Wat een prachtige haflinger en wat zit je goed!! Ik moet natuurlijk wat kritiek geven anders wordt deze post verwijderd....dus...in een buitenbak rijden is veel gezonder voor de luchtwegen![]()
En over al het commmentaar hierboven gegeven. Uit haar berichten blijkt onderhand wel dat ze rustig met hem bezig en dat ze daar over nadenkt.
Beter voor de spieren en pezen is het om je paard helemaal niet te rijden. Veel gezonder voor het paard, lekker met soortgenoten dan en nacht op het land. Maar wil je dat? Ik in ieder geval niet.

kitzbi schreef:he margot
ik weet hoe je met je paardjes om gaat en wolder ziet er super uit..en het rijden gaat steeds beter.
Laat ze maar banketstaaf je weet het zelfde het beste wat je doet.
je heb het beste voor je paarden....
En jongens hoeveel kwpnners worden met 2,5 ingereden...
En die moeten in 2 jaar naar de Z gereden worden dat is wel normaal..
kom op mensen als een lief is voor haar paarden dan is zij dat..
dus laten we het leuk houden

UpToDance schreef:kitzbi schreef:he margot
ik weet hoe je met je paardjes om gaat en wolder ziet er super uit..en het rijden gaat steeds beter.
Laat ze maar banketstaaf je weet het zelfde het beste wat je doet.
je heb het beste voor je paarden....
En jongens hoeveel kwpnners worden met 2,5 ingereden...
En die moeten in 2 jaar naar de Z gereden worden dat is wel normaal..
kom op mensen als een lief is voor haar paarden dan is zij dat..
dus laten we het leuk houden
Wordt hier gezegd dat dát normaal is? NEE! Absoluut niet.. en we hebben het hier niet over andere paarden, het gaat hier om de pony van de TS.
En er is geen paard van 4,5 dat Z mag starten, weet niet waar jij dat ziet.

uukjee_lover schreef:Nee niet starten nee maar der word dan al wel op Z nivo mee getraind!