Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
te lezenvirgin_lady schreef:Ik zal de foto's eens laten zien.
Ik vind het met de vos er wel goed uit zien. De pony heeft al hoog gelopen dus die kan het wel. Rijd er nog niet zo heel lang mee maar volgens de mensen op stal kon het bij M niveau wel begonnen worden. Al train ik dat in mijn les niet altijd.
De schimmel is wat minder dat is meer een gevecht dan lekker rijden. Die wil dus steeds hard en als je hem inhoud dan gaat hij lopen zwiepen en pissig doen. De oprichting heb ik niet echt veel verstand van maar het kan natuurlijk beter.
Als ik ze vergelijk vind ik wel dat de schimmel van achter erg kort loopt en de vos veel ruimer.
virgin_lady schreef:Ik zal de foto's eens laten zien.
Ik vind het met de vos er wel goed uit zien. De pony heeft al hoog gelopen dus die kan het wel. Rijd er nog niet zo heel lang mee maar volgens de mensen op stal kon het bij M niveau wel begonnen worden. Al train ik dat in mijn les niet altijd.
virgin_lady schreef:De schimmel is wat minder dat is meer een gevecht dan lekker rijden.
virgin_lady schreef:De oprichting heb ik niet echt veel verstand van maar het kan natuurlijk beter.

_claire91_ schreef:ze krijgt trouwens wel veel berichten zeg!
Als ik een keer foto's er op zet ben ik al blij als ik 1 reactie heb !:P
Zei krijgt gewoon 5 pagina's vol in mischien 5 minuten haha:P
virgin_lady schreef:Ik zal de foto's eens laten zien.
De schimmel is wat minder dat is meer een gevecht dan lekker rijden. Die wil dus steeds hard en als je hem inhoud dan gaat hij lopen zwiepen en pissig doen. De oprichting heb ik niet echt veel verstand van maar het kan natuurlijk beter.
Als ik ze vergelijk vind ik wel dat de schimmel van achter erg kort loopt en de vos veel ruimer.
winia4ever schreef:_claire91_ schreef:ze krijgt trouwens wel veel berichten zeg!
Als ik een keer foto's er op zet ben ik al blij als ik 1 reactie heb !:P
Zei krijgt gewoon 5 pagina's vol in mischien 5 minuten haha:P
hahah zie mij reactie terug! dat zei ik ook al..
als ik alles moet gaan lezen wat zei allemaal krijg zo snel ben ik niet hoor haha:p Montignac schreef:maar hoe heet je opleiding dan? En heb je wel eens deelgenomen aan wedstrijden?

virgin_lady schreef:ik doe opleiding voor instructeur paardensport
ik heb wel wedstrijden gereden. niet met de vos want die rijd ik nog niet zo heel lang. wil er ook mee in de B starten maar dus wel vooruit trainen en vind die eigenlijk wel goed gaan al zeg ik het zelf. deze pony loopt lekker en gaat eigenlijk wel hard vooruit.
zal binnenkort weer nieuwe maken.
die van de schimmel is alweer van een tijd geleden trouwens.
Maar ik ga kijken of de hack eraf kan.