Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
Kamy schreef:Maar zien die mensen niet, dat de laatste foto voortgekomen is uit de voorgaande foto's???? Dus de eerste foto's zijn de basis voor de laatste! Dat is wat men wil bereiken! En met 2 lessen ben je er inderdaad nog niet, bij geen enkele weg naar Rome.
Citaat:TS geeft aan moeite te hebben met een goede teugelcontactvoering. Als ze de teugels te strak zou houden, zou het paard inderdaad op de voorhand kiepen en op haar handen gaan hangen. Ze heeft er voor gekozen om een stap terug te doen, en het te gaan leren op een "alternatieve manier". Maar dat hoeft niet verkeerd te zijn!
Het paard leert nu van achter te komen, in balans te lopen en zijn lijf los te laten. Uiteindelijk zal het paard het contact wel gaan zoeken (zoals op die laatste foto te zien is). In de tussentijd heeft TS ook kunnen leren hoe de teugelvoering moet worden en kunnen ze weer een stapje verder gaan trainen.
Imo ziet het geheel er niet eens zo slecht uit! Zou iemand goed onderbouwde uitleg kunnen geven, WAAROM dit paard volgens hen wel vast houdt in de rug en lijf? Hoe zie je dat zo op deze foto's? Niet om iemands mening de grond in te boren, maar voor mezelf. Om het te leren zien...

Ik vind dat Dani hartstikke goed bezig is met Nero,
Kamy schreef:Maar zien die mensen niet, dat de laatste foto voortgekomen is uit de voorgaande foto's???? Dus de eerste foto's zijn de basis voor de laatste! Dat is wat men wil bereiken! En met 2 lessen ben je er inderdaad nog niet, bij geen enkele weg naar Rome.

Nijn schreef:rosanne1988 Heb je wel gelezen wat er in de beginpost staat?

rosanne1988 schreef:lijkt mij dat jouw berichten ook erg weinig toevoegen, maargoed.
en ik stuurde je mijn bovenstaande reactie per ongelijk per pb, ipv hier in dit topic, don't worry.
waarom is dat niet op te merken aan mijn reactie?
ik vind het er niet mooi uitzien nee.
en ja, de pony loopt op de voorhand.

Silence schreef:Dani, eerder geef je aan niet sarcastisch te reageren, maar ik vind dat je daar toch echt wat beter naar moet kijken.
Maar aan te geven dat je nog altijd met een big smile achter je pc zit, vind ik toch aardig sarcastisch.
Jouw reacties vind ik altijd over komen, alsof er een klank achter zit van....
ja hoor jongens, zeur maar een end door, maar zoals ik het doe is het goed en verder niks.
Eerst had ik wel respect voor je, maar doordat je die houding aanneemt, neemt dat respect helaas steeds meer en meer af.
En daar zat ik ook om te lachen trouwens 
x_Marr schreef:Silence schreef:Dani, eerder geef je aan niet sarcastisch te reageren, maar ik vind dat je daar toch echt wat beter naar moet kijken.
Maar aan te geven dat je nog altijd met een big smile achter je pc zit, vind ik toch aardig sarcastisch.
Jouw reacties vind ik altijd over komen, alsof er een klank achter zit van....
ja hoor jongens, zeur maar een end door, maar zoals ik het doe is het goed en verder niks.
Eerst had ik wel respect voor je, maar doordat je die houding aanneemt, neemt dat respect helaas steeds meer en meer af.
Dat met een big smile ging toch echt over Miracle_ die dacht dat ze goed advies aan het geven was en dat ze vond dat Dani haar afsnauwde etc, wat nergens gebeurdeEn daar zat ik ook om te lachen trouwens
Overigens snap ik echt niet dat je denkt dat ze dat denkt, komop zeg anders was ze ook niet dik een halfjaar gestopt met rijden door bokt!