hey
tuurlijk zien deze fotos er al beter uit en is wel een mooi paardje
Ff gewoon een opmerking over de uitlaten op mijn commentaar.
Ik was verkeerd om een veralgeming te plaatsen, maar uiteraard komt dit wel voort uit ervaringen en als ik dan dergelijke topics zie komen men haren recht overeind.
Heb zelf pm met Laverite gedaan, en hoop dat ik haar wat hulp heb kunnen bieden.
Dus voor alle west en oost-vlaamse ruiters en amazones mijn excuses. ik hoop dat jullie dan net niet die ruiters zijn die ik ontmoet heb bij HROV of WVUR, maar een paard rijden met respect, inzicht en verstand.
mijn ervaring op wedstrijden die daar gereden worden is, hoe dieper vanvoor hoe hoger de punten. dit is ook door 'nationale' ringmeesters erkend al zijnde een 'probleem'. paarden op stang en trens, die een proef lopen met de neus ter hoogte van de boeg, zonder graad van verzameling en dan een proef kunnen winnen versta ik niet. Kijk in bvb hippo revue of op wedstrijd, foto zijn momentopname dat weet ik, maar het geeft wel een gedacht van hoe een paard er bij loopt. een paard gaat niet net voor de foto es ff laten zien hoe het niet moet.
Maar dat is mijn ervaring en mijn mening, die daarom niet gedeeld hoeft te worden door anderen.