Breghje schreef:Dan ben ik oprecht benieuwd naar die tips. Meen ik serieus, ik ben nooit te beroerd iets te leren.
Ik sluit me hierbij aan, ik wil ook wel is weten wat voor tips. Misschien kunnen wij er idd ook van leren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Breghje schreef:Dan ben ik oprecht benieuwd naar die tips. Meen ik serieus, ik ben nooit te beroerd iets te leren.

Lutjehorsy schreef:Hij heeft het toen hij drie jaar was ook een tijdje gedaan. Hij wil gewoon onder het werk uit. Iemand heeft hem toen voor mij aangepakt en sindsdien was het goed. Hij heeft alleen door dat ik hem niet goed aan kan pakken.
Begrijp jullie frustratie maar ga er vanuit dat TS wel wil maar niet kan en dan is het voor haar ook flink frustrerend.
Mjay schreef:sorry hoor maar toch denk ik wel degelijk dat een paard bewust probeert onder het werk uit te komen want werken is niet zo leuk en achter elk bokje en dwarse gedrag schuilt echt niet altijd medisch probleem

In principe zeg je hetzelfde denk ik trouwens; namelijk dat een paard nooit iets zonder reden doet. Maar het heeft zoals Mjay zegt niet altijd een medische oorzaak. (Mjay reageert trouwens ook met 'een paard' dus denk niet dat het specifiek op deze situatie sloeg)