Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fonnie schreef:Ik denk niet dat er veel paarden zijn die het hem dit na doen.
Alleen mijn manier is het niet, ik krijg het idee dat hij niet eens meer ziet waar hij heen loopt!
Ondanks dat hij zn harses tussen zn benen heeft gesnoerd vind ik dat ie er nog netjes bij loopt!
Maar waarom laat je het allemaal zo strak, kan je het hem niet zelf op laten zoeken? (sorry alsdit al gevraagd is ik ga niet alle paginas doorspitten)
Appie"]
[quote="Sjuimpje schreef:Lezen is id een vak,
Sjuimpje schreef:
.. maar ik onderbouw het wel naar Fonnie toe en die moeite neem jij niet meer?
Zep"]
[quote="Anneke schreef:Kijk maar naar de touwtjes, er zit bijna geen boogje in, en dat terwijl hij al heel diep loopt snap je?
Citaat:haar paard met een speciale hulpteugel longeren waarbij het paard zo´n beetje met het hoofd tussen de voorbenen wordt vastgeknupt
Citaat:Ik wilde alleen nog even iets over Appie zeggen. Ik weet uit ervaring dat ze ontzettend goed is in longeren. Ze heeft het voorgedaan bij mijn eigen paarden. Ik dacht dat ik altijd wel redelijk goed longeerde, ze luisteren prima aan de longeerlijn, maar toen ik zag wat jij in zo'n korte tijd met ze bereikt, had ik echt zoiets van: jeetje hoe doe je dat?? Achter kwamen ze er veel beter onder en ze werden nog veel gehoorzamer. Bij 1 klikje met je tong kwam er meteen super veel reactie, ze werden echt 'electrisch' maar bleven toch ontspannen. Ik weet eigenlijk niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar ik wil alleen maar zeggen dat Appie wel weet waar ze het over heeft!