en net zoals met bijna alle andere tips die je krijgt veeg je het van tafel........ en dat is je goed recht, alleen zeg ik dan op mijn manier........ zoek het maar uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en net zoals met bijna alle andere tips die je krijgt veeg je het van tafel........ en dat is je goed recht, alleen zeg ik dan op mijn manier........ zoek het maar uit
pubelia schreef:
pubelia schreef:Kiwiko mijn instructrice is erg goed, dus ik ga niet naar een andere over!
Op dat filmpje waren mijn beugels langer als op de foto's!
In draf steek ik idd mijn voeten af, dit komt omdat als ik dat neit doe ik door mn enkel ga.
crossmonster schreef:pubelia schreef:Kiwiko mijn instructrice is erg goed, dus ik ga niet naar een andere over!
Op dat filmpje waren mijn beugels langer als op de foto's!
In draf steek ik idd mijn voeten af, dit komt omdat als ik dat neit doe ik door mn enkel ga.
Je wimpelt alle tips af en dat is erg jammer.
Overal heb je een smoesje voor...
Beter leren rijden begint bij het erkennen van je tekortkomingen.
Altijd hebben mensen smoesjes, het lag aan het zadel, dan weer aan de laarzen , dan weer aan het weer. De keer erna ligt het aan de kleur van het dekje..
Een ruiter is pas een goed ruiter als deze wil aannemen dat de tips die worden gegeven goed bedoeld zijn en wellicht ook zeker een kern van waarheid bevatten.
En jij moet als geen ander weten hoe belangrijk het is om naar tips te luisteren... je geeft immers zelf ook les....
Besef dat je een hoop werk te doen hebt. Veeg eens een keer niet alle tips weg, maar ga er eens goed voor zitten. Bekijk je zelf eens wat kritischer. Als je zelf goed les kan geven, zie je ook dondersgoed wat er schort aan je filmpje en foto's.
Juul schreef:Volgens mij is het niet alleen het draaggewicht, maar de verkeerde druk op het zadel. Het hele zadel van voor naar achter zit vol met amazone, waardoor het aan alle kanten op de rug drukt, het gewicht versterkt dat drukken weer.
idinn schreef:Juul schreef:Volgens mij is het niet alleen het draaggewicht, maar de verkeerde druk op het zadel. Het hele zadel van voor naar achter zit vol met amazone, waardoor het aan alle kanten op de rug drukt, het gewicht versterkt dat drukken weer.
Voor het gemak had ik dat nog maar even buiten beschouwing gelaten, maar dat is inderdaad ook een gevolg van het gewicht (en daardoor omvang) van de amazone.
Ik snap ook heel goed dat het 3x niks is als je door je gewicht niet meer kan paardrijden.. en dat dus niet wilt zien, omdat je dan je hobby deels moet wijzigen..
KiWiKo schreef:Als jouw instructeur hier jou niet mee kan helpen is deze niet kundig genoeg.......
maar lief, het maakt mij geen ruk uit hoor![]()
![]()
laura1987 schreef:pubelia schreef:Bij deze een filmpje (wel niet zo'n goede kwaliteit) kan je dus zien dat (als ze dicht bij is vanuit dit filmpje te zien) ik geen druk op mn teugels heb, zelf ff geen contact in haar mond heb...
(om te laten zien dat ik niet aan duw en trek werk doe!
Mag ik vragen hoe oud dit filmpje is?
Ik vind dit er namelijk beter uitzien dan wat ik zie op de foto's.
Het lijkt ook alsof je op het filmpje veel minder bezig ben met haar aan de teugel te rijden dan op de foto's!
Wel moet je opletten dat je op het goede been lichtrij.
pubelia schreef:Eingelijk mag ik dus niet zeggen wat ik er van vind wat dan zijn dan smoesjes. En als jullie zeggen dat het dat is is het waarheid? Zo komt het bij mij over. Ik vind het alleen raar, iedereen die mij in het echt hebben zien rijden, vinden het allemaal er helemaal niet zo slecht uit zien. Terwijl dat bokt mij bagger vind rijden. Ik onder ken mijn tekort komingen niet! Maar sommige dingen die jullie zeggen, is nog helemaal neit ter spraken. knip
superwoman schreef:pubelia schreef:Eingelijk mag ik dus niet zeggen wat ik er van vind wat dan zijn dan smoesjes. En als jullie zeggen dat het dat is is het waarheid? Zo komt het bij mij over. Ik vind het alleen raar, iedereen die mij in het echt hebben zien rijden, vinden het allemaal er helemaal niet zo slecht uit zien. Terwijl dat bokt mij bagger vind rijden. Ik onder ken mijn tekort komingen niet! Maar sommige dingen die jullie zeggen, is nog helemaal neit ter spraken. knip
blijkbaar zijn de mensen om je heen niet zo kundig (zoals Kiwiko al schreef dat als je instructice jouw niet kan helpen, die niet kundig genoeg is.... logisch toch en niet raar)
De foto's liegen niet. Hoe en waarom maakt niet zoveel uit, het gaat erom dat je er aan moet gaat werken als je beter wilt gaan rijden...
pubelia schreef:Eingelijk mag ik dus niet zeggen wat ik er van vind wat dan zijn dan smoesjes. En als jullie zeggen dat het dat is is het waarheid? Zo komt het bij mij over. Ik vind het alleen raar, iedereen die mij in het echt hebben zien rijden, vinden het allemaal er helemaal niet zo slecht uit zien. Terwijl dat bokt mij bagger vind rijden. Ik onder ken mijn tekort komingen niet! Maar sommige dingen die jullie zeggen, is nog helemaal neit ter spraken.
Ik merk ook dat jullie niet goed lezen, want op sommige dingen ben ik in gegaan. jammer dat jullie daar blind voor zijn. Voor de verder rest vertrouw ik de mensen om me heen op wat hun vinden van hoe ik rij. En als jullie het daar niet mee eens zijn. Ja sorry maar daar kan ik niks aan doen.