Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zie hem gister nog weg zoeven, Pride snapte er echt niets van en kwam met een giga bok spaaiend achter jullie aan in volle galop, whahahaha!! pinuts schreef:typisch weer een invasie van een boktkudde. (kennen jullie dat topic?) Ts word honderden keren aangevallen met het feit dat ze te zwaar is enz.. Pff. Mensen, mensen. Kijk eens hoe dat beestje loopt! Als ze zo zwaar zou zijn, kon dat paardje nieteens meer bokken. Wat heeft het voor nut om steeds te herhalen dat ze te zwaar is?? Na 1 x snapt ze het nog wel hoor, overigens heeft ze in haar beginpost staan dat het niet het geval is. Wie is bokt dan om met een hele kudde daar overheen te gaan walsen? Ik vind het leuk dat je ervoor kiest om je pony ook voor de kar te doen, lekkere afwisseling.
ravellie schreef:Yubi schreef:En aan je profiel gezien spring je ook nog met dat beestje :|
Wat een stomme opmerking
Nee, kijk even naar je eigen profiel
Vlgs dat profiel ben jij in 2005 geboren

Een pony kan er toch niet vandoor gaan, en stijgeren enzo als zij te zwaar is? charloet schreef:Er staat dat ze sinds 2005 haar pony heeft
Voor de rest vind ik jou er nog oppassenEen pony kan er toch niet vandoor gaan, en stijgeren enzo als zij te zwaar is?

sweetheart schreef:charloet schreef:Er staat dat ze sinds 2005 haar pony heeft
Voor de rest vind ik jou er nog oppassenEen pony kan er toch niet vandoor gaan, en stijgeren enzo als zij te zwaar is?
Of is het juist een signaal van de pony?
xBibi schreef:sweetheart schreef:Of is het juist een signaal van de pony?
Of deze pony is gewoon een beetje dwars.
. Ik ben blij dat je reageert. Het is maar net hoe je het bekijkt. Hoe vaak heb ik de onderstaande zeer tegenstrijdige argumenten al gehoord:amondi schreef:Saul, 5 jaar geleden was je nog een kind, nu heb je gewoon een volwassen lichaam, waarbij jij een groter zadel nodig hebt en je pony groeit daarin niet mee.
Maar je hebt gelijk hoor, dat gaat mij niks aan en irl zal ik je er nooit op aanspreken. Je doet het veel te leuk. Alleen als jij je afvraagt waarom je pony na een paar maanden rust nu zo vervelend is, dan id dit toch misschien de oplossing.
Als jij die mogelijkheid niet serieus wilt nemen en dit afschuift op een poloshirt, dan houdt het op.
randie schreef:Echter vind ik je wel te groot, zadel ligt idd op zn lendenen en hij kan daar op langere termijn last van krijgen.
Jouw zadel ligt te ver naar achteren op zn lendenen, en je paard heeft last van die spieren door het trainen voor de kar. Ik denk dat daar je verzet vandaan komt momenteel.

x_channel_x schreef:Dus zolang je hem niet hinderd doe zo verder en ik weet ni of iemand het al heeft gezien maar de foto van het mennen daar ligt voor het karretje een hoefijzer.
sweetheart schreef:charloet schreef:Er staat dat ze sinds 2005 haar pony heeft
Of is het juist een signaal van de pony?
Saul schreef:sweetheart schreef:Of is het juist een signaal van de pony?
Dan zal ik er ook maar geen longeersingel opleggen, want dan bokt ie ook wel eens alles bij elkaar. Stel je voor dat ie doorzakt!