Tara [shet] @Dressuurwork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Redrumfox

Re: Tara [shet] @Dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 17:32

Zodra ik mijn rijpaard verkocht heb krijg ik een mini in mijn bezit (of nou mini.. ongeveer 105 cm) en het is de bedoeling dat zij dan ook zo nu en dan bereden wordt door een klein iemand. Ik ben van plan om hiervoor een aantal maneges af te struinen en de gevorderde lessen te bekijken; zullen vast wel wat kleine ruiters tussen zitten die goed kunnen rijden. En zodra diegene dan privéles krijgt op de betreffende pony zal hij/zij met sprongen vooruit gaan. Zo zou je het ook aan moeten pakken. Lachen Aan een kind van 4/5 heb je inderdaad niets, sowieso is dat veel te gevaarlijk, maar een jongen of meisje van een jaar of 10/11 die vrij klein is kan je heel veel mee! Lachen

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 17:34

Rachel_x schreef:
Poepoe, wat een gezeur hier zeg..

Meid, ik vind dat je hem erg netjes rijdt Lachen Je past er heus nog wel een poosje op. Je kunt het rijden alvast een beetje afbouwen door te gaan mennen ed..

Oei, mennen slechte herinneringen aan met Tara Clown Liever niet aan denken...
Maar ik doe al veel vd met Tara hoor Haha! En ik rij totaal max. 4x per week (schoolweken, geen vakantiedagen erbij gerekend)

Salama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-08 17:35

Redrumfox schreef:
Zodra ik mijn rijpaard verkocht heb krijg ik een mini in mijn bezit (of nou mini.. ongeveer 105 cm) en het is de bedoeling dat zij dan ook zo nu en dan bereden wordt door een klein iemand. Ik ben van plan om hiervoor een aantal maneges af te struinen en de gevorderde lessen te bekijken; zullen vast wel wat kleine ruiters tussen zitten die goed kunnen rijden. En zodra diegene dan privéles krijgt op de betreffende pony zal hij/zij met sprongen vooruit gaan. Zo zou je het ook aan moeten pakken. Lachen Aan een kind van 4/5 heb je inderdaad niets, sowieso is dat veel te gevaarlijk, maar een jongen of meisje van een jaar of 10/11 die vrij klein is kan je heel veel mee! Lachen

Goed idee, ga ik es doen bij Nieuw Eldorado Cool

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:41

Ik vind jou helemaal niet te groot. Je past er prima op. Ik vind het er heel erg leuk uitzien! Je bent misschien wat langer maar zeker niet te zwaar. En een shetlander kan veel dragen hoor! Ga zo door, je hebt haar super aan het lopen!

fabiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:09

Leuke shet. Haha!

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:36

SimmieHVJ schreef:
@leeneliefje : Ja ik rij ook vaak onderlinge wedstrijden met haar, en binnenkort op 15 juni, doe ik mee aan de Shetlanderdag in soest Knipoog

Oooh vet! Versla je dan ook wel eens alle "sportponytjes"? dat zou namenlijk echt stoer zijn Cool

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:52

Ik vind dat je nog best kan rijden. Wat kunnen sommige mensen toch zeuren.
Je ziet vaak genoeg topics langskomen waar écht te grote penny's aanklooien met hun shetlander, hem écht in de weg zitten en verder geen idee hebben van wat ze doen.
Ik krijg het idee dat jij dat wel weet, je rijd haar erg netjes, je pony loopt ontspannen en ik krijg niet echt het beeld van 'je zit haar in de weg'.
Leuke pony trouwens!

HorsesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:02

Ik vind het er leuk uitzien ook erg netjes!
Mensen die zeuren moeten zich echt niet aanstellen als ze nu op een haflinger had gereden en haar benen kwamen eronder uit was er niks geweest maar als ze op een shetlander rijd wel :S ?
Onzin.
Ja zo door meid Lachen

Rexmattie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:10

Weetje, ik kom jou vast wel bekend voor *hehehe Vork
met de aantal mensen hier boven ben ik het eens! Pling
Ik ken deze pony maar al te goed en hij heeft er heel veel plezier in!
Ze gaan super samen! Cool
Eigenlijk zou je moeten starten hea! Knipoog
Ga zo door ! (met mij en pinda er bij hea!)

XXX pinda *hehe Vork Haha!
Laatst bijgewerkt door Rexmattie op 18-05-08 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:20

Redrumfox schreef:

Hoi,

wat is dit nou voor gezemel? ik heb een kindje van 5 en die kan al heel leuk sturen zonder trekken, zagen of crossen hoor. Met de juiste begeleiding en wat dierenliefde kan ze nog ver komen hoor. Ze rijdt wel eens op een forse B pony van een vriendin en op mijn eigen Dpony en dat ziet er heel fijn uit. Maar zoek gerust een ruiter van 10 die over twee jaar veel te groot is, veel slimmer.

groetjes

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 21:27

Leuke combi hoor.
Alleen denken aan je hakken Lachen Probeer ze een beetje uit te drukken Lachen.
Ik vind je een hele leuke combinatie met je shet hoor Lachen

xx

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 10:50

Ik geloof dat in dit topic al genoeg is gezegd en er niets nieuws meer wordt toegevoegd. Voordat er wederom een grimmige sfeer ontstaat (die overigens te wijten is aan zowel de mensen die hier reacties plaatsen, als ook de topicstarter), hier een slotje.