Boktpony verkiezing 2003!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Reem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 18:12

Ik nomineer JULIA, ik vond het moeilijk om te kiezen tussen mijn 2 droompony's, maar mijn keus is toch Julia geworden, omdat ze september 2002 uit mijn leven is gehaald... IK zou niet weten waar ze is, en of ze er überhaupt nog is. Ze is een super mooie pony, en nadat je haar vertrouwen hebt, ook lief en trouw. Springen, dressuur, wedstrijden, zonder zadel, wat hebben we niet gedaan?!

Lieve Julia, ik zal je nooit vergeten!!!!

Ga voor meer info naar profiel of naar vmr ogen en oren open (zie onderschrift). Ik ben nog steeds hopeloos naar haar op zoek!!

Afbeelding

Quita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:10

Ik nomineer Jojo

Afbeelding

Naam:Jojo
Ras:Mini apalusa
Leeftijd:5
Geslacht:Hengst

Jojo moet Bokt pony van het jaar worden omdat:

Hij is heel lief
En ik heb in 3 jaar heel veel met 'm mee gemaakt
En hij is heel braaf voor de kar en met rijden ook

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 20:45

Afbeelding

Naam: Toy van de Kiefkampen
Ras: Hackney
Leeftijd: Inmiddels als weer 19 (!!) (op de foto 18 )
Geslacht: Hengst

Waarom:
Nou hij is de gene die mij alles heeft geleerd. Deed ik iets fout liet hij het me gelijk merken (wel op een lieve manier). Liep ik dan als grietje vn een jaar of 7/8 met die donder rond. En hij heeft me nooit een vlieg kwaad gedaan. En pony uit duizenden...
Braaf voor de kar Braaf als ik erop zat. Mis hem vandaag de dag nog!
Wie o Wie weet waar mijn kleine zodemieter nu rond loopt?

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 21:18

Ik nomineer Sylvester voor de boktponyverkiezing 2003:
Afbeelding

Op deze foto lijkt het een lieve, mooie, zachtaardige en brave pony.
Maar voor veel mensen is ze dat niet..
* Ze trapt vaak na, als je haar stal uit loopt
* Wil nog wel eens HARD bijten
* Vind het moeilijk om mensen te vertrouwen
* Kan niet uirgebreid gepoetst worden, volgens mij ligt het eraan om dat ze dat niet gewend is, met haar moeilijke karakter wil niemand haar poetsen dus is ze altijd smerig(en nee daar valt niet ff een borsteltje overheen te halen en klaar)
* Ze houd van aandacht maar weet niet hoe ze daar mee om moet gaan...

Ik kan eigenlijk weinigs positiefs over haar zeggen, maar het is gewoon zo leuk om binnen een week te merken hoe lief ze eigenlijk kan zijn. En god weet hoe het komt dat ze zo'n karakter heeft.

Ik weet best dat deze manegepony het niet wint van alle superpony's die jullie kennen met z'n alle, maar ik vind dat Sylvie toch een kansje moet krijgen en het is MIJN boktpony van 2003.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 10:54

Ik wil toch mijn kleine meissie Polly opgeven.
Ik heb lang zitten twijfelen,maar aangezien mijn vriend ookmlid gaat worden van bokt mag hij Sharif opgeven, Polly is toch mijn kleine meid.

Ik vind dat Polly boktpony van 2003 moet worden omdat ze gewoon een superpony is. Ze vind alles goed, accepteerd werkelijk waar elk fratsje wat ik verzin en doet daar ook vrolijk aan mee.

Afbeelding
Mijn meissie op eerste kerstdag van dit jaar.

Sharif

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 11:08

Hallo,
Ik ben de vriend van Renee (polly) en we hebben samen 2 shetten, Polly en Sharif.
Ik had begrepen dat zij Polly al heeft opgegeven dus geef ik Sharif op.

Sharif verdient het om boktpony te worden omdat hijgewoon super is. Hij is bij zijn meder weggehaald en moest vervolgens 3 uur op de trailer met ons mee naar huis.
Daar ver weg van zijn mams werdt hij ook nog eens verkouden, hij was gewoon echt niet happy.
Nu is hij weer opgeknapt en zien we pas hoe hij echt is, eigenwijs, lief en energiek, hij heeft ook eenflink gevoel voor humor.

Daarom vind ik dat Sharif boktpony van 2003 moet worden.
Sharif:
Afbeelding

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 11:39

Ik wil mijn zusjes pony opgeven, maar ga zo eerste even kijken of ik een foto kan uploaden *LOL* Ik heb sinds gister via floppy één foto op mijn computer staan, dus ga een poging doen Haha! OK, ik heb hem gevonden op de computer en ga nu een poging doen om voor het eerst een foto op bokt te plaatsen Haha! (inmiddels weer een nieuwe poging, want je zag alleen een klein geen vlekje Bloos )

Afbeelding

Ik vind dat Goldie boktpony moet worden, omdat ze altijd zo haar best voor ons doet en er zo ontzettend cool uitziet *LOL*
We hebben haar zelf beleerd en mijn zusje springt sinds kort Z met haar dus we zijn erg trots op onze Pollie Lovers
Het is een new-forest-gefokte vuilnisbak en ze is 1.43 m. Ze is sinds een paar dagen 7 en het is een schat van een beest(zolang ze niet te eten heeft Haha! )
Laatst bijgewerkt door gomir op 05-01-03 21:57, in het totaal 2 keer bewerkt

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 12:59

Ik nomineer LENTE!!!!! Party!!

Lente is mijn haflingermerrie van 3 jaar en 8 maanden oud. Ik heb haar nu bijna een half jaar. Toen ik haar kocht was er nog niets met haar gedaan. Ik heb haar dus zelf ingereden. Dat ging geweldig! Ben voor het eerst in het bos op haar gaan zitten en ze deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was haha. Ze is western beleerd en echt super lief! Ik rij nu lekker met haar buiten en ze is zo braaf! Ook in de bak gaat het toppie. Ik rijd haar met halster en ze reageert geweldig op mijn stem en zit. Ze is een echte knuffel, want knuffelen dat vindt ze heerlijk. Ben helemaal verliefd op haar! Lovers

Lente
Haflinger
Merrie
3 jaar en 8 maanden
vader: Star
moeder: Lotte v.d. Weideweg
Western beleerd

Hier is ze dan: mijn Lente! Lovers

Afbeelding

Ik had een stoel neergezet en die vond ze wel interessant haha.

Oh ja, ik vind dat Lente boktpony moet worden, omdat ik echt nog nooit zo'n eerlijke en lieve pony ben tegen gekomen. Er zit absoluut geen kwaad in haar.

Dus stemmen he!!! Knipoog

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 13:55

gomir schreef:
Ik wil mijn zusjes pony opgeven, maar ga zo eerste even kijken of ik een foto kan uploaden *LOL* Ik heb sinds gister via floppy één foto op mijn computer staan, dus ga een poging doen Haha!

HELP: Mijn zusje heeft hem op het bureaublad gezet en verder niet opgeslagen(floppy is ingeleverd bij clubbladredactie...). Kan ik hem dan toch uploaden Verward

Ik vind dat Goldie boktpony moet worden, omdat ze altijd zo haar best voor ons doet en er zo ontzettend cool uitziet *LOL*
We hebben haar zelf beleerd en mijn zusje springt sinds kort Z met haar dus we zijn erg trots op onze Pollie Lovers
Het is een new-forest-gefokte vuilnisbak en ze is 1.43 m. Ze is sinds een paar dagen 7 en het is een schat van een beest(zolang ze niet te eten heeft Haha! )

-------> aub, eenmaal Goldie Lachen niet zo duidelijk maar deze heb ik nog geupload staan Lachen
Afbeelding

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 14:47

Thanx Kimmie *LOL* Ik zal van de week wel even kijken of ik die supermooie standfoto van mijn bureaublad erop krijg...Haha!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 20:38

Oke, dan geef ik Shalan op!

Afbeelding

Shalan moet boktpony van het jaar 2003 worden om wel de volgende redenen!

- Shalan is 11 jaar.
- ongeveer 1.47 meter hoog.
- Een merrie
- en 100% arabier!

- Ze rijd superfijn en zal nooit bokken!
- Hard gaan daarentegen kan ze als de beste!
- Je kunt haar zelfs zonder bit rijden en zonder zadel en hoofdstel in een paddock berijden.
- ze is altijd in voor een racepartijtje die ze dan ook vaak kan winnen.
- ze al 3 wedstrijden met mij gereden heeft en dat een 3e, 4e en 5e plek heeft op geleverd.
- En omdat ze nu een beetje pech heeft en een hoefzweer heeft die heel zeer doet.
- Omdat ze een manegepony is die voor iedereen super haar best doet en gewoon zo gaaf is om vanalles mee te doen!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 21:14

Mikado' Tequila, een 5 jarige Tinkerruin van 1.52m hoog. Een wereldpaard! (Ok, pony Knipoog) Heel veelzijdig, springen, dressuur, western, buitenrijden, hij doet alles! Een schat van een pony, lief, aanhankelijk, heeeeel nieuwsgierig en superbraaf! En het is gewoon een plaatje om te zien!!

Afbeelding

Rocco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:24

Hierbij nomineer ik:
Rocco (6 jr.)

Afbeelding

Omdat:
Hij het niet altijd makkelijk heeft gehad en hij nu (eindelijk) z'n ware ik laat zien Kwijl Vingers aflikken Tong uitsteken . Hij is het bewijs dat probleem paarden niet altijd probleem paarden blijven.
Hij is gewoon mijn superknollie, en dat zal hij altijd blijven!
(Meer foto's in mijn profiel)

naiomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:37

Ik nomineer Cheyenne voor boktponyverkiezing 2003
zij is nu 6 jaar en komt uit Belgie ze is een westernpaard en je kunt alles met haar doen meer weten??ze is 1.40m.
ze is gewoon een soort politiepaard nergens bang voor loopt overal doorheen (natuurlijk geen afrastering!) niet bang voor vuurwerk, straatwerkmachines noem maar op zelfs niet voor een laagvliegende awacs!!!waarbij zeker 5 paarden op hol slogen dit is toch COOL!!
Groetjes Naiomi
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door naiomi op 04-01-03 23:44, in het totaal 3 keer bewerkt

XxreneexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 23:39

en wanneer wordt gekozen wie het is?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 00:10

Het zal jullie niet verbasen wie ik zal plaatsen om te kiezen
Mijn held: TOSCAR!

Ik kocht hem december 2001 en begin Januari ontstonden er problemen tussen ons, én heel Bokt heeft kunnen volgen hoe we dieper in een dal kwamen,... na 3 weken rust in April zijn we vol nieuwe hoop opnieuw gestart. Vele raden dit af, en rade aan om hem te verkopen...
Vastbesloten dat dit me droompony was/IS! heb ik doorgezet en ben met he een zware training aangegaan, wat een echte strijd was om dominantie.
Toen ik er in mei voor 1,5 maand een dressuurstang ging gebruiken, kreeg ik 99% van de bokkers op me nek, hoe ik dat ooit kon doen...
Maar na die 1,5 maand zijn we in een stijgende lijn omhoog geschoten....
en nu nog steeds gaat het super tussen ons!
Lovers
Hij is mijn held, en daar maakt deze nominatie niks voor uit

Maar Tos heeft geloof ik wel bewezen Bokt pony van het jaar te zijn, omdat we hebben laten zien, dat je niet vanachter je computer kunt bepalen of het wel of niet kan.

Aangezien ik net van vakantie kom en me hele compu op nieuw is geinstaleerd en me foto's nog langs me liggen op een niet aangesloten hardeschijf, heb ik alleen deze kunnen vinden!

Afbeelding
Maar ik denk dat de meeste Bokkers wel genoeg foto's van mijn held hebben gezien de afgelopen tijd! Haha!

xxsuusjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 17:11

ik wil warrior nomineren:

Afbeelding

ik nomineer hem omdat ik hem heel erg mis.
ik heb hem een half jaar gereden, toen hij kwam was ie heel mager en best bang. hij was nog hengst.
hij is nu bijna 6.
toe die kwam kon je niet normaal een rondje op um stappen heel gevoelig in de buik als je heb aandreef nam ie gelijk een sprint toen ben ik gaan proberen hem op stem te gaan rijden en dat ging heel goed, hij is een tijdje geleden verkocht ikmis um echt heel erg hij was echt m'n maatje

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 19:08

ik vind dat dribbel het moet worden, dribbel was gewoon cool!!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:42

je mag nog niet stemmen Tong uitsteken

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 20:42

je mag nog niet stemmen Tong uitsteken

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:00

Ik nomineer mijn verzorgshet DIESEL!!

Afbeelding

Want hij is echt 100% Shetlander!!!

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 23:14

Ik wil Selene opgeven voor Bokt Pony Van Het Jaar

Afbeelding
(ik hoop dat de foto niet te groot is..Het is wel een Zwart/Wit Foto.. Lovers )

Volledige Naam: Kasterse Selene
Ras: Welsh A
Leeftijd: 18 Jaar
Geslacht : Merrie

Wwwaarom ik vind dat Selene Boktpony van het Jaar Moet worden... :

Op Selene heb ik leren rijden..Elke week lag ik wel naast...daardoor heb ik geleerd dat ik gewoon op moest staan en weer opstappen..Ze was(is ze nog steeds) zo eigenwijs..omkeren..staken..weigeren.. daardoor heb ik veel geleerd..leren dat wij de baas over pony's moeten zijn...Ik denk dat Selene me dit wilde leren..Iedereen die nieuw was die op haar zat..ging ze uit proberen..MAar ze heeft ook nare dingen meegemaakt..Ze heeft een baarmoederbloeding gehad en heeft in het prikkeldraad gelegen..ondanks dat is ze nog haar eigen 'ik' gebleven...Ze dient nu als fokmerrie en is een zeer goede moeder en geeft prachtveulens!!
Ik had me geen betere Leerpony Willen Wensen Lovers

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 13:39

BLIZZ (de stoerste tinker van zijn stokmaat!)

Afbeelding

Ik zie al zoveel mooie pony hier, waarom moet Blizz bokt pony 2003 worden?

Blizz ( Blizzard) is een zwartbonte Tinker van 1.38. Ik heb hem in maart 2002 gekocht van de Sandy Road Ranch. Hij stond daar te koop als een Superpony. En hoewel ik daar in het begin aantwijfelde bleek hij er toch een te zijn.

Blizz is superbraaf, hij loopt aan een touwtje met je mee, eigenlijk gewoon aan zijn baardhaar, het touw is voor de veiligheid. Hij loopt me overal achterna en is gek op wandelaars, die loopt hij ook achterna..echt een kuddedier. Als je hem zo meemaakt zou je niet zeggen dat hij onder het zadel zo pittig is.

Blizz onder het zadel is lekker voorwaarts hoewel ook hij zijn luie dagen heeft. Hij kent de oefeningen, maar heeft heel Tinkerachtig niet altijd zin om ze (goed) te doen. En soms dan doet ie alles tegelijkertijd...dan moet er wel iets goeds tussen zitten. ik lig daarom regelmatig in een duek o die gekke pony van me. Het liefst maakt ie een buitenrit en toevalligerwijs ik ook!

Samen beleven we veel avonturen en er liggen er nog veel meer in het verschiet. Ik ben bezig om van Blizz een Viking/Kelten paard te maken en dan shows enzo te gaan geven.

Of Blizz nu wel of niet Bokt pony van 2003 wordt, hij blijft mijn superpony!

giesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 19:10

ik nomineer amber: Afbeelding
omdat ze een hele brave pony is, en omdat we net zijn begonnen met de federatie dressuurwedstrijden dus hoop ik dat ze het heel goed doet in de federatie.
we hebben haar nu bijna 1 jaar en ze is echt een hele brave pony. we hadden haar 2weken op proef maar naar de eerste dag wisten we al dat ze bleef!!!

jacinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 19:35

Ik nomineer Gisela:
Afbeelding

Gisela is een merry van 6 jaar en ze is 1.42m hoog
wij hebben haar gekocht toen ze 4 jaar was en ze kon nog niet veel dus ik heb haar moten beleren dat ging aardig goed tot dat ze door een spiegel sprong ze had een wond bij haar pees een halfe cm er naast maar gelukkig gaat nu alles weer goed met haar ze kan goed dresuuur en springen dus daarom en ze is heel lief Lovers