Spaqunel schreef:Frannik schreef:Ik vind het echt zo stom dat iedereen het er zo slecht uit vind zien van de foto's.. IK snap dat echt niet.. Pas in mijn trainingstopic was iedereen razend enthousiast, wauw wat loopt je paard goed enz enz.. En dan is het nu ineens waardeloos?
vreemd..
welkom op bokt.... :-p
je moet de mening van sommigen hier af en toe met een korreltje zout nemen. (ik bedoel dit niet slecht hoor, maar vaak wordt door heel wat mensen de commentaar die de eerste geeft herhaalt, er zijn er weinigen die soms "durven" ingaan tg de mening van anderen, dus als iedereen zegt 'dit is mooi' blijft iedereen dat herhalen en omgekeerd ook
)
Ik ga hier rijtechnisch niets op zeggen want zo goed als dit kan ik niet rijden. Ik kan enkel zeggen dat je je echt niet zo kwaad mag maken in je punten. Het is en blijft een jurysport en he
Je kan nu 2 dingen doen: een beetje bokkig doen en denken 'ik weet het toch beter' of hier je les uit te trekken en zo hard gaan werken dat de jury volgende keer van zijn/haar stoel zal vallen van het verschieten (ik zou het 2de doen)
en je houding: tja, perfect is ze niet, maar zoveel commentaar erop als je hier krijgt, verdien je ook niet. Zou het mss niet helpen je beugels net iets korter te maken want ze lijken mij net te lang om op een mooie manier je hielen naar beneden te kunnen duwen.
In ieder geval, succes!
Bedankt!