Enkele foto's tijdens show

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Voltigeur

Re: Enkele foto's tijdens show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 08:37

Tijgertje86 schreef:
Wat prachtig om te zien! Ja Volgens mij heb je dit vaker gedaan, ts het ziet er heel professioneel uit! Ook de paarden vind ik erg mooi om te zien en het totaal maakt het nog mooier! Mijn complimenten! OK dan! Heel erg mooi!

Dank je!
Het is indedaad niet de eerste keer dat ik het doe... Clown Haha!
Maar professioneel is het niet hoor. Ik ga gewoon elke dag werken in een fabriek en paarden zijn een hobby. Ik ben dus een gewone amateur...

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:00

Ik vind het superstoer! Verder dan op mijn knieën en omgekeerd in galop zitten ben ik nog nooit geraakt, en zelfs dat vond ik al moeilijk. Al zou ik graag nog eens de kans hebben om het te proberen.
Doe je binnenkort nog shows, in West- of Oost-Vlaanderen? Als het mij uitkomt, zal ik er zeker zijn!

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:02

Voltigeur schreef:
Tijgertje86 schreef:
Wat prachtig om te zien! Ja Volgens mij heb je dit vaker gedaan, ts het ziet er heel professioneel uit! Ook de paarden vind ik erg mooi om te zien en het totaal maakt het nog mooier! Mijn complimenten! OK dan! Heel erg mooi!

Dank je!
Het is indedaad niet de eerste keer dat ik het doe... Clown Haha!
Maar professioneel is het niet hoor. Ik ga gewoon elke dag werken in een fabriek en paarden zijn een hobby. Ik ben dus een gewone amateur...

Ik heb net je website bekeken en dat écht dat je hiermee je brood verdient. Ik vind het altijd mooi om te zien hoe mensen naast hun normale werk een droom najagen. Zelf geef ik les (o.a.Natural horsemanship) en dat is weer mijn passie. Erg leuk! Ik wens je heel veel succes met je paarden en je shownummers!

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 09:05

Kyle schreef:
Ik vind het superstoer! Verder dan op mijn knieën en omgekeerd in galop zitten ben ik nog nooit geraakt, en zelfs dat vond ik al moeilijk. Al zou ik graag nog eens de kans hebben om het te proberen.
Doe je binnenkort nog shows, in West- of Oost-Vlaanderen? Als het mij uitkomt, zal ik er zeker zijn!

Ik zou het niet direct weten. Ik ben zelf westvlaming (regio Tielt-Waregem-Deinze), maar heel veel shows hebben wij daar niet.
Had je dit nu een week eerder moeten zien... we reden zondag in Llyda Stables te Destelbergen (bij Gent).
Ik zal proberen om zo nu en dan eens data en plaatsen te posten (als ik er op tijd aan denk, een geheugensteuntje is altijd welkom).

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 09:08

Tijgertje86 schreef:
Ik heb net je website bekeken en dat écht dat je hiermee je brood verdient. Ik vind het altijd mooi om te zien hoe mensen naast hun normale werk een droom najagen. Zelf geef ik les (o.a.Natural horsemanship) en dat is weer mijn passie. Erg leuk! Ik wens je heel veel succes met je paarden en je shownummers!

Ja, maar dit is ook het enige wat ik een beetje kan hoor Knipoog
En het is altijd plezant om er naast je (saaie) werk een leuke hobby op na te houden. En het leuke aan een hobby is: alles mag, niets moét. Wanneer je van je hobby je werk maakt, dan wordt het ook een sleur en verplichtingen e.d. (ook al doe je het graag)

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:24

Pensionnetje schreef:
Kom kom...onder een paard door kruipen is toch niet moeilijk??
Hoe kun je anders hun buik poetsen??? Cool

Ik kan het ook als mijn paard stil staat. Clown
Maar dan heb ik wel mijn benen op de grond hoor.. Ik loop wel dan.. Bloos

annemijn1010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 14:27

Ik vind dat altijd zo knap!! Haha! Echt heel mooi Knipoog

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:55

WOW dit ziet er echt geweldig uit!
Heb al eens eerder een topic van je gezien en, toen en nu;
erg onder de indruk. Respect!
Heb je ook wel eens shows in Noord-Nederland? Knipoog

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-08 21:57

_Covergirl_ schreef:
WOW dit ziet er echt geweldig uit!
Heb al eens eerder een topic van je gezien en, toen en nu;
erg onder de indruk. Respect!
Heb je ook wel eens shows in Noord-Nederland? Knipoog

Dank je!
En show... wij gaan enkel waar we gevraagd worden (wij zijn dus geen mini-Cavalia of mini-Apassionata die zelf organiseren).
Voorlopig denk ik niet dat er iets in Nederland op de agenda staat...

lazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 19:24

even off topic, maar geven jullie ook trainingen?

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-08 09:59

lazy schreef:
even off topic, maar geven jullie ook trainingen?

Ik heb geen problemen met effe off topic te gaan in mijn topics Knipoog
Wat bedoel je met "trainingen"?

sanne_ashwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 10:07

Knap hoor!:D

lazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 22:01

hè gelukkig maar Knipoog, Met trainingen bedoel ik een soort van lesgeven om andere mensen dit te leren en jullie visie over paarden trainen over te brengen.
Ik hoop dat het duidelijk is Lachen

Maudm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 18:12

Woow Kwijl zit er echt mooi uit Pling Dan moet je zeker wel een hele sterke band met je pony hebben ?

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-08 17:13

lazy schreef:
hè gelukkig maar Knipoog, Met trainingen bedoel ik een soort van lesgeven om andere mensen dit te leren en jullie visie over paarden trainen over te brengen.
Ik hoop dat het duidelijk is Lachen

Echt trainingen geven doen we helaas niet. En wel om de volgende reden: wij zijn allemaal gewone arbeiders die dit als hobby hebben, dus de tijd die we hebben spenderen we liever om onszelf en eigen paarden te trainen. Het heeft dus niks te maken met onwil, maar het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Knipoog

lazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 20:04

[/quote]
Echt trainingen geven doen we helaas niet. En wel om de volgende reden: wij zijn allemaal gewone arbeiders die dit als hobby hebben, dus de tijd die we hebben spenderen we liever om onszelf en eigen paarden te trainen. Het heeft dus niks te maken met onwil, maar het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Knipoog[/quote]

haha ik snap hem, anders krijg je het vast ook erg druk met al die fanatieke mensen die het ook willen leren.
Maar nog een vraagje, waar heb jij het geleerd dan?

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 12:49

lazy schreef:

Echt trainingen geven doen we helaas niet. En wel om de volgende reden: wij zijn allemaal gewone arbeiders die dit als hobby hebben, dus de tijd die we hebben spenderen we liever om onszelf en eigen paarden te trainen. Het heeft dus niks te maken met onwil, maar het is gewoon een kwestie van prioriteiten stellen. Knipoog[/quote]

haha ik snap hem, anders krijg je het vast ook erg druk met al die fanatieke mensen die het ook willen leren.
Maar nog een vraagje, waar heb jij het geleerd dan?[/quote]
Iemand in de manege waar ik destijds ging rijden (braafjes doen alsof ik dressuur reed Clown ) organiseerde 10 lesjes kozakkenvoltige. En ik ben na de eerste les ook maar beginnen meedoen. En na die lesjes vroeg de persoon die de lessen gegeven had of ik geen zin had om mee te gaan als ze ergens show hadden. En zodoende... Maar ik leer nog elke keer bij, en elke les of stage waar ik de kans voor krijg neem ik met beide handen aan.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 14:22

wow!
Dat ziet er echt super gaaf uit!! Haha!

Je hebt er volgens mij wel heel wat lef voor nodig om het te durven, ik moet er niet aan denken Knipoog
Maar het is prachtig om te zien Lachen

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 18:02

roetjelove schreef:
wow!
Dat ziet er echt super gaaf uit!! Haha!

Je hebt er volgens mij wel heel wat lef voor nodig om het te durven, ik moet er niet aan denken Knipoog
Maar het is prachtig om te zien Lachen

Ja, een beetje lef is inderdaad mooi meegenomen als je ondersteboven naast je paard wil gaan hangen Clown Haha!
Maar vertrouwen in het paard en het materiaal dat je gebruikt is ook wel belangrijk.