Nu je nieuwe springmateriaal krijgt gaat t vast wel stukken verantwoordelijke er aan toe. o ja hihi vergeet je cap niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pinuts schreef:DAMN! word gek van bokt! Al die meisjes die zeuren: cap op doen, en zelf in hun profiel ook fotos hebben zonder cap.. maar daar springen ze niet. Neeee alleen als je springt kan je vallen! Laten we cap eigen keuze houden jah?? (hypocriete mensen..) Erg leuke haflinger, aardig hoog zeg. EN meteen die opmerking: dat is geen 1,10. Goh, stonden jullie erbij dan??
Kingloveyou schreef:dankje wel voor de tips,
idd het is erg onverandwoordelijk wat er is gebeurd, komen snel foto's waarbij het zeuren over een cap ect.
niet meer nodig is:D
Kingloveyou schreef:idd het is erg onverandwoordelijk wat er is gebeurd, komen snel foto's waarbij het zeuren over een cap ect.
ReJo schreef:-tenen naar binnen
-meer meegeven
-benen stilhouden
-langer in verlichte zit..
en ook ik zeg t:
cap en rijlaarzen/schoenen aan
pinuts schreef:Nou dan ben jij een uitzondering. Ik heb geen rijtechnisch commentaar maar vond dat ik wel ff mijn mening kon geven, dat het best allemaal meevalt en bokt weer overdrijft. Om haar toch nog even een goed gevoel te geven niet? En die hindernis.. valt best mee. ze zeuren hier ook niet over crosshindernissen als een enorme tuinbank enz.. Vreemd hoor. TS: Erg leuke fotos, cap weet je zelf wel.. en nog veel plezier ermee!
Lysanne schreef:Jammer dat er op bokt altijd zulk commentaar en zulke discussie ontstaan.. Dit gaat mensen ervan weerhouden foto's te plaatsen denk ik. Tips/commentaar is leuk maar het wordt altijd zo bitchy hier...
En over die Cap, vind het ook eigen risico. Je weet wat er kan gebeuren dus gevolgen zijn bekend..
Vind je haflinger er leuk uitzien!
Ashley__ schreef:Lysanne schreef:Jammer dat er op bokt altijd zulk commentaar en zulke discussie ontstaan.. Dit gaat mensen ervan weerhouden foto's te plaatsen denk ik. Tips/commentaar is leuk maar het wordt altijd zo bitchy hier...
En over die Cap, vind het ook eigen risico. Je weet wat er kan gebeuren dus gevolgen zijn bekend..
Vind je haflinger er leuk uitzien!
Dat is tipisch bokt
pinuts schreef:Ja, maar daar heb ik het niet over... Daar zeggen ze niets over het slechte springmateriaal...(terwijl ik dat ook geen goed springmateriaal vind) Maar hier, heeft iemand geen cap op, geen goede kleding aan.. en oh dan is het springmateriaal ook niet goed...)
Kingloveyou schreef:dit is geen nat gras hoor..
en ja cap is eigen keuze omdat het die dag warm was maar niet.. normaal wel hoor.
en het is gemeten op 1.10.
Sietske94 schreef:Kingloveyou schreef:dankje wel voor de tips,
idd het is erg onverandwoordelijk wat er is gebeurd, komen snel foto's waarbij het zeuren over een cap ect.
'
Goed om te horen!