Maiko @ ZZ-licht training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Re: Maiko @ ZZ-licht training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-08 14:35

PollyB schreef:
Ik vind het een mooi paard word ook correct gereden. En ik heb ook de film gezien in je andere topic, en ik weet niet wat iedereen nou zeurt over je houding maar daar is imo niets mis mee. Je hindert het paard er niet mee en je zit niet krom of scheef. Ik vind wel dat hij op de film wat tact fouten laat zien.

En om ook maar even terug te komen over dat wei gezeik, een sport paard dat vol in training staat bruist van de energie en als je die buiten zet en hij maakt een rare sprong en hij heeft een blesure is ie wel uit de running en moet je maar hopen op een goed herstel. Dit soort paarden zijn niet gefokt om over zandvlaktes te struinen opzoek naar voedsel. Dat waren de paarden van een paar generaties terug.

Ik wens je veel succes op je debuut, en laat even weten hoe het gegaan is Knipoog .

Ik laat zeker even weten hoe het gegaan is, Ik zal mijn moeder ook foto's laten maken en laten filmen Haha!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 14:37

Cleo jullie zijn een leuk stel samen 24 Mei gaat het vast goed komen met jullie ZZ licht debuut. Lachen

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 14:42

Wat een onwijs leuk paard, en stoer setje Haha!!
Zag dat je ook naar Weert ging Knipoog. Kan wel paar foto's voor je maken. Ben er hoogstwaarschijnlijk op zaterdag!

xFellty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 14:44

Geweldig mooi paardje!
Ziet er netjes uit hoor! Knipoog

shams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 15:03

ziet er netjs uit cleo!
ik vraag me altijd af waar jullie staan. volgens mij herken ik het niet

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 20:51

silfie35 schreef:
sammy1 schreef:
ik zet ook een reactie over het feit zonder cap,
krijg ik wat commentaar van een medebokker,
en een grote mond lekker dan,
hier mag je nog niet meer je mening zeggen, Dromen

Mag je dus geen discussies meer voeren over iets wat gezegd word? Lijkt mij dat het dan een beetje saai word.

\

het staat ja niet bij discusies,

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 22:03

sharir schreef:
Nina schreef:

En omdat er al zo veel zijn die worden opgesloten is dit maar gelijk goed?
En als je paard het zat wordt op de wei na 2 uur dan heeft hij blijkbaar niets anders gekend dan op stal staan meer kan ik daar echt niet van maken, goede omheining kun je ook neerzetten naast de sloot (houten hek + stroomdraad van boven bv.). Of je zoekt een weiland zonder sloot als je er zo bang voor bent!!

Hier MOET ik even op reageren.

Mijn paard komt ook niet op de wei. hij rent zich helemaal kapot.
alles is geprobeerd samen, alleen, groot stuk, klein stuk.zelfs lang erin laten staan ooit moet ie moe worden. maar als je die angst in zijn ogen ziet (verschrikkelijk) Hij vind er echt totaal geen zak aan.
Hij eet gras aan een halster. wat een verschrikkelijk leven heeft hij toch.
hij voelt zich in zijn nopjes in zijn veilige stal. buiten raakt ie helemaal in paniek.
daarbij is het een toekomstig sportpaard en is ie hardstikke moe na het rijden of ander werk.
Kijk naar je eigen paard een recreatie paard die niet zo hoog in het bloed staan dus meestal een stuk makkelijker. een blijvende blessure maakt niet uit. je kan altijd nog een rondje hobbelen.
Maar als je echt een passie hebt voor de sport (zoals jullie blijkbaar een passie hebben voor een wei)
laat je het wel uit je hoofd om hem kapot te laten gaan omdat JIJ wil dat ie op het land staat en Hij liever in stal staat of voor je aan het werk gaat.

ONTOPPIC

ontzettend leuk paard. Hij mag in vasco's oor fluisteren hoe hij het doet Tong uitsteken
geel staat hem leuk hoor

Hier wil ik toch even op reageren.
Mij boeit het helemaal niks of iemand zijn paarden nou wel of niet in de wei zet of wat dan ook.
Maar sommige van jou argumenten kloppen niet helemaal.
'hoog in het bloed" nou ik werk veel met arabisch en engels volbloedjes en die staan gewoonallemaal rustig 24/7 buiten.
Zijn allemaal renpaarden dus met een blessure is het ook niet meer zo makkelijk om er maar mee verder te hobbelen.
Ze staan zonder eneige bescherming in de wei en vaak mat 2 of 3 samen in een wei.
Dus die argumenten vin dik een beetje waardeloos.
nu onntopic:
Je hebt een hardstikke leuk paard en ik denk dat je heel trots mag zijn op waar je gekomen bent.
Ik neem altijd even een kijkje in je topic vind het altijd wel leuk om te zien.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 09:41

Altijd leuk dat mijn topics gevolgd worden Haha!

Ik ga vandaag een kur op muziek rijden in Delft!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 09:54

Heel erg veel succes Cleo! Wat voor muziek heb je

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-08 17:01

Ik weet niet hoeveelste ik was, maar ik had 64,25%, best netjes dus. De k"ur is op we will rock you voor de draf, stap is time to say goodbye en galop zou ik niet weten. Deze kr was eigenlijk van mijn pony ds ik heb hem helemaal om gebouwd Haha!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:24

gaaf Cleo Haha! Gefeliciteerd!!

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 21:45

Anoniem schreef:
CleovG schreef:
Waarom kan ik me toch nooit inhouden met dit soort reacties he... Oooeeh wat word ik gestoord van he!

Ik heb nou eenmaal een andere mening dan jullie en ik zal me maar niet uitlaten over hoe jouw pony er bij staat Juul, ik denk dat mijn paard dan minder te klagen heeft.

Kotsmisselijk word ik van mensen zoals jou....... maar dan ook ECHT KOTSmisselijk. Kom maar op met commentaar oven mijn pony, als je durft. Lachen Kijken of je nog wat te zeggen hebt. Knipoog

Zie ik hier een vorm van jaloezie Juul? Ach gut
Echt weer typisch bokt hé!!

Ik vind het er super uit zien, en je paard ziet er vrolijk en gelukkig uit!! hij heeft ook heen heeeeeeeeeeel leuk koppie er op zitten! Pling