Mijn nieuwe aanwinst, en nog leuke dingen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Spaqunel

Re: Mijn nieuwe aanwinst, en nog leuke dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 07:41

Proficiat met je nieuwe paardje! Ik vind het ongeloofelijk hoe jij je nieuwe paarden altijd direct zo mooi kan doen lopen, daar kan ik enkel van dromen, natuuurlijk zie je het eraan dat jullie elkaar nog maar net hebben, maar de meeste (om niet te zeggen alle) foto's zien er nu al deftiger uit dan het overgrote deel van andere foto's die op HAW worden geplaatst. Je ziet ook telkens de ontspanning van jou foto's afdruipen, super gewoon!

Ik vind het een goede keuze missy te verkopen (hoewel ik het toch erg vind voor die verzorgster die je had), maar nu heb tenminste een paardje waar het echt mee klikt op dressuurvlak en waarmee je echt verder kan geraken.
succes ermee!

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 10:26

KarinvdM schreef:
Dit is ook niet bij te houden... Je had laatst toch ook al een nieuwe haflinger?

dat dacht ik ook al jah.... hoe vaak koop jij wel niet een nieuw paard?

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 10:30

tassie schreef:
KarinvdM schreef:
Dit is ook niet bij te houden... Je had laatst toch ook al een nieuwe haflinger?

Proef ik nou iets van jaloezie? Sigaar

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 10:32

tassie schreef:
KarinvdM schreef:

Meiden,hier is al vaker na gevragen:Ginny heeft de haflinger amper twee weken OP PROEF gehad(dus niet gekocht) en had na een paar dagen al door dat het niet de pony was die ze zocht.Ik vind het dan niet meer dan een hele goede zet om de pony terug te brengen en verder te kijken.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 10:35

als je zo goed kan rijden,en je kunt paarden goed kopen en daarna verkopen waarom niet,ik zou dat dus ook doen als ik zo rijden kon als jou,

BelleA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 12:30

hey gin super leuk paardje! staat je zeker goed zon KWPNer onder je komt. Ze staat je btr dan missy (hoewel dat er ook goed uitzag) ik hoop dat je veel plz aan haar beleeft !

Claudiaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 13:45

Sexy!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 15:57

bedankt voor de leuke reacties Haha! ja die haf was natuurlijk niet van mij Tong uitsteken gewoon op proef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 16:01

KarinvdM maakt wel vaker jaloerse opmerkingen, daar zou ik me niets van aantrekken. Van andere rare opmerkingen of vragen naar je financiele situatie ook niet. Haha! Gaat niemand wat aan.

Je hebt er weer een leuke nieuwe bij, ik ben benieuwd hoe die het gaat doen! Je rijdt gewoon top en als ik zie wat je al met Banshee en Charlie hebt bereikt, wordt dit ook nog zeker heel wat! Haha!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 16:04

Wauw zeg! Wát een mooi beest! Je andere pony's ook vanzelfsprekend. Van harte gefeliciteerd met deze geweldige aanwinst, en ik kijk uit naar maar topics van jullie! Lachen

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 16:09

Wat een leuk dier heb je, Ginny! Ben benieuwt hoe ze gaat presteren. Waar haal je al die leuke paarden toch vandaag Vork ?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 16:14

Jeetje, waarom heb je altijd zoveel leuke paarden onder je kont Vingers aflikken
ben jaloers erop hoor. :|

Gekkeellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 16:19

Waauuww super beestje hoor!!
Ik denk dat je daar heel veel plezier mee gaat hebben.
Staat een ontzettend mooi koppie op!

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 03:47

Had zelf gegokt op "Ginny gaat voor een klein formaat lusitano", maar deze is ook erg leuk!

Aangezien sommigen hier een bovenmatige interesse hebben in andermans financiele situatie stel ik voor dat wanneer iemand een paard koopt er eerst op Bokt een loonstrookje geplaatst wordt, inclusief financieel plan, investeringsbegroting, huidig Eigen vermogen & Vreemd vermogen plus kasstroomoverzicht. Na een diepgaande analyse en goedkeuring van de 'Herr Uberaccountbokker' kan eventueel tot aanschaf overgegaan worden.....

Zolang haar paarden niet beluist, graatje mager met een sponsor-dekje van "Incassobureau & Slagerij De Volle Mep" voor de lens verschijnen zal het wel goed zitten, toch?

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 07:54

Leuk paard, maar ik houd je totaal niet bij.
Ik zie dat je Missy weer verkocht hebt.

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 08:04

Zó, die is knap! Heel veel succes met deze nieuwe uitdaging, Ginny!
Rivano; 1-0 voor jou Knipoog Wat een gezeur weer.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 08:14

WildWings schreef:
KarinvdM maakt wel vaker jaloerse opmerkingen, daar zou ik me niets van aantrekken.

Ik jaloers? Verward Ik zou niet weten waarom ik jaloers op Ginny zou moeten zijn. Ik had laatst een fototopic gezien met de haflinger en ik dacht dat ze hem gekocht had, vandaar dat ik nu verbaasd was dat ze weer een paard erbij had.
Ginny heeft dat ook niet zo opgevat hoor, we hebben zitten PBen over schimmels, Fjorden en Haflingers nav mijn reactie. Lachen

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 10:19

bedankt voor de leuke reacties Haha!
haha rivano Tong uitsteken
idd karinvdm bedoelde het niet zo Lachen

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:00

En alweer een prachtig plaatje Ja
Ziet er super fijn uit.

Edit: stomme spelfout Clown
Laatst bijgewerkt door OdiEtAmo op 21-04-08 11:07, in het totaal 1 keer bewerkt

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:02

Rivano schreef:
Had zelf gegokt op "Ginny gaat voor een klein formaat lusitano", maar deze is ook erg leuk!

Aangezien sommigen hier een bovenmatige interesse hebben in andermans financiele situatie stel ik voor dat wanneer iemand een paard koopt er eerst op Bokt een loonstrookje geplaatst wordt, inclusief financieel plan, investeringsbegroting, huidig Eigen vermogen & Vreemd vermogen plus kasstroomoverzicht. Na een diepgaande analyse en goedkeuring van de 'Herr Uberaccountbokker' kan eventueel tot aanschaf overgegaan worden.....

Zolang haar paarden niet beluist, graatje mager met een sponsor-dekje van "Incassobureau & Slagerij De Volle Mep" voor de lens verschijnen zal het wel goed zitten, toch?

is goed baas Vork

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 11:09

Gefeliciteerd met deze super leuke aanwinst! Ze staat ontzettend goed bij je Knipoog
Heel veel succes met dit paardje en kijk uit naar jullie volgende topic.... Zou bijna jaloers worden Knipoog

viperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:05

Woow mooi paard zeg!!!

Haha ze lijkt zo best groot voor 1.58 maar komt omdat jij ook niet zo groot bent? tog haha!

Maar ik vind het er al goed uitzien!

Succes met deze topper Go jij! Go jij!

Doeggg Doei!

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:31

Heb je vorige topic over de haf ook gelezen, en ben erg blij voor je dat het met deze schoonheid wel klikt. Ziet er al supergoed uit, dat belooft wat voor de toekomst!

karin1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:34

Wauw! Wow! wat een Geweldig stoer paardje is die Charlie! Ik ben helemaal verliefd!

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 12:42

Rivano schreef:

hahahaha!!!

Hoe kom je erop?!! Die houden we erin!

Hey Ginny van harte met je nieuwe aanwinst! dat vertouwen komt wel goed, als je dat hebt kan
je hem vanzelf iets uileggen..
Veel plezier met hem!

ps: Wat dacht je? ik ga ook op de schimmel tour Bloos hihi Knipoog Haha!