Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KarinvdM schreef:Dit is ook niet bij te houden... Je had laatst toch ook al een nieuwe haflinger?
tassie schreef:KarinvdM schreef:Dit is ook niet bij te houden... Je had laatst toch ook al een nieuwe haflinger?
dat dacht ik ook al jah.... hoe vaak koop jij wel niet een nieuw paard?
tassie schreef:KarinvdM schreef:Dit is ook niet bij te houden... Je had laatst toch ook al een nieuwe haflinger?
dat dacht ik ook al jah.... hoe vaak koop jij wel niet een nieuw paard?
ja die haf was natuurlijk niet van mij
gewoon op proef.
Gaat niemand wat aan.
?
Wat een gezeur weer. WildWings schreef:KarinvdM maakt wel vaker jaloerse opmerkingen, daar zou ik me niets van aantrekken.
Ik zou niet weten waarom ik jaloers op Ginny zou moeten zijn.
Ik had laatst een fototopic gezien met de haflinger en ik dacht dat ze hem gekocht had, vandaar dat ik nu verbaasd was dat ze weer een paard erbij had.

Rivano schreef:Had zelf gegokt op "Ginny gaat voor een klein formaat lusitano", maar deze is ook erg leuk!
Aangezien sommigen hier een bovenmatige interesse hebben in andermans financiele situatie stel ik voor dat wanneer iemand een paard koopt er eerst op Bokt een loonstrookje geplaatst wordt, inclusief financieel plan, investeringsbegroting, huidig Eigen vermogen & Vreemd vermogen plus kasstroomoverzicht. Na een diepgaande analyse en goedkeuring van de 'Herr Uberaccountbokker' kan eventueel tot aanschaf overgegaan worden.....
Zolang haar paarden niet beluist, graatje mager met een sponsor-dekje van "Incassobureau & Slagerij De Volle Mep" voor de lens verschijnen zal het wel goed zitten, toch?

wat een Geweldig stoer paardje is die Charlie! Ik ben helemaal verliefd! 
Rivano schreef:Had zelf gegokt op "Ginny gaat voor een klein formaat lusitano", maar deze is ook erg leuk!
Aangezien sommigen hier een bovenmatige interesse hebben in andermans financiele situatie stel ik voor dat wanneer iemand een paard koopt er eerst op Bokt een loonstrookje geplaatst wordt, inclusief financieel plan, investeringsbegroting, huidig Eigen vermogen & Vreemd vermogen plus kasstroomoverzicht. Na een diepgaande analyse en goedkeuring van de 'Herr Uberaccountbokker' kan eventueel tot aanschaf overgegaan worden.....
Zolang haar paarden niet beluist, graatje mager met een sponsor-dekje van "Incassobureau & Slagerij De Volle Mep" voor de lens verschijnen zal het wel goed zitten, toch?
hihi