Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GinnyBanshee schreef:nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard hadik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.
ik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.
[/quote]

en je past er weer supper leuk op

Ziet er netjes uit!! 
,ik was nl. een beetje aan het rondkijken voor een grotere pony voor mijn kindjes.Maar dat maakt niet uit.Ik wil je even zeggen dat ik jullie een geweldig leuk plaatje vind,ik vind je bij dit ventje zeker net zo leuk als bij je andere paardjes.Ik snap het wel een beetje dat mensen aan het plaatje moeten wennen,omdat ze je vaker met Banshee hebben zien,maar dat gaat vlug genoeg,het is in ieder geval een geweldig mooi dier,ik hoop voor jullie dat het helemaal goedkomt(en stiekem voor onszelf niet:pik ik hem wel vlug op bij JvdH
)Het allerbeste samen,groetjes Linda

Marijkjuh schreef:Leuke pony, niet heel spectaculair, maar met wat training kom je al een heel eind
Op de eerste bladzijde werd de vraag al gesteld, maar daar heb ik nou niet echt een antwoord op gelezen? Hoe onderhoud je zo 4 paarden? Ik neem aan dat ze al aan huis moeten staan, want met pensiongeld is het anders niet te betalen voor de gemiddelde Nederlander.En waar haal je ook het geld vandaan om 4 paarden te kopen? Of heb je erg gulle ouders met een geldboom in de tuin?
Niet aanvallend bedoeld, maar ik vraag het me wel heel hard af.
,Ginny,nogmaals:veel plezier hoor,laat je ook even weten wanneer paard nummer 5,6 en misschien wel 7 arriveren
???Groetjes Linda
bedankt voor de leuke reacties