Nieuwe 'Aanwinst' - Kingston

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DeniseM

Re: Nieuwe 'Aanwinst' - Kingston

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:24

Wat een lekkerding joh!!

houvankrissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:34

Mooie Haflinger !
Zelf vind ik haflingers altijd erg mooi Knipoog

Nienke_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:42

GinnyBanshee schreef:
nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard had Tong uitsteken ik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.

Meen je dat je Missy hebt omdat je ouders dat willen? Want dat zou ik eerlijk gezegd best een beetje triest vinden.
Je zou dan een paard rijden en hebben wat je niet leuk vindt alleen vanwege je ouders? Bloos

Ik moet wel zeggen dat ik je verder echt goed vindt rijden en ook op deze had rijd je zo weg!
Klasse hoor Afgod

_Lunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:02

Ik wil ook een paard omdat mijn ouders dat willen !
Alleen jammer dat mijn ouders liever zouden hebben dat ik stopte met paardrijden Clown
Ochja ,, ik ben gelukkig met mn superbeest !
Kvind het er trouwens ( zoals altijd ) goed uitzien ,
Hoewel ik je beter vind passen op de andere !
k weet niet hoe het komt e , maar ik heb het normaal niet zo op koudbloeden , maar jij vindt er toch altijd leuke !
( ze staan je idd ook ! :p )

Karinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:26

Wat een geweldige haflinger,

Jullie zijn een leuke combinatie om te zien.

Bellie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:58

netjes hoor! die eerste foto is echt lief.
Op deze fotos vind ik hem er wel mooier uit zien Lachen

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:04

nee missy vind ik gewoon niet leuk om te rijden, ik heb haar omdat mijn ouders en vriend het nodig vinden dat ik tenminste een echte paard had Tong uitsteken ik hou haar alleen voor het springen en een keer per week dressuuren.
[/quote]
Dan snap ik er nog minder van
Je houd toch geen paard wat je niet leuk vind? Verkoop hem dan liever, zodat ze een baasje krijgt die haar wel die aandacht en liefde wil geven.
Ik vind Missy overigens het leukste paard, zag je op de Vlietlanden ermee en crossen is echt haar ding![/quote]
Ik snap eigenlijk niet waar je je druk om maakt.. Dat paard heeft het toch prima? Net als haar andere paarden. Ze zal (neem ik aan) geen 4 paarden houden als ze daar geen tijd voor heeft of ze niet genoeg aandacht kan geven..

En verder is dit een HAW topic, geen discussie over hoeveel paarden ze heeft.

Maargoed, ik zal me er verder ook niet in mengen, heb mijn reactie op het rijden al gegeven, vind het er super uit zien en ben benieuwd hoe het is als je er wat vaker op hebt gereden! Haha![/quote]

Je hoeft niet zo aan te vallen. er is niemand die beweerd dat Ginny er niet goed voor zorgt hoor.

Nathiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:28

wat een geweldige haf!!!!! Haha!
vind je op deze veel beter passen dan op je fjord dat je net verkocht hebt... Knipoog
vind jullie een leuke combinatie Lachen

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:33

Ziet er net als bij je andere paardjes netjes uit. Lachen
Er zijn nog wel verbeterpunten maar die hou je altijd en bovendien moeten jullie ook nog aan elkaar wennen.

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:57

Ik heb ook een superhaflingermerrie die M2 loopt, ze heeft een geweldig elektrisch achterbeen en leert nu ook om een voorbeen eruit te gooien. Hiernaast heb ik nog een echt dressuur-lees- kwpn-sportpaard die Z loopt maar toch heb ik veel meer gevoel bij mijn haf, ze past beter bij mij...

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:05

Leuke pony, niet heel spectaculair, maar met wat training kom je al een heel eind Knipoog
Op de eerste bladzijde werd de vraag al gesteld, maar daar heb ik nou niet echt een antwoord op gelezen? Hoe onderhoud je zo 4 paarden? Ik neem aan dat ze al aan huis moeten staan, want met pensiongeld is het anders niet te betalen voor de gemiddelde Nederlander.En waar haal je ook het geld vandaan om 4 paarden te kopen? Of heb je erg gulle ouders met een geldboom in de tuin? Haha!
Niet aanvallend bedoeld, maar ik vraag het me wel heel hard af.

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:09

supper leuk beest Haha! Vingers aflikken
ziet goed uit ik ben benieuwt Haha! Knipoog
jee 4 paarden wij kunnen er nog geneens 2 betalen Clown
sucses !!! Haha! en je past er weer supper leuk op Haha! Tong uitsteken

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:19

er staat ook ergens:
2 van haar ouders (missy en banshee)
en 2 van haar vriend..kosten verdeeld dus Knipoog

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:24

Wooww.. er wordt hier gewoon gevraagd naar de financiele toestand van een ruiter? mmm.. !!

Ik vind Kingston een erg mooie haf!!
Maar er is er nog geen één leuker geweest dan banshee! Haha! Knipoog

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 20:39

bedankt voor de leuke reacties Tong uitsteken
idd de uitleg op een andere pagina, over hoe ik dat doe en wie ze betaalt Tong uitsteken
King was alleen nog een stuk minder vandaag, gister ging hij alleen een beetje bokken toen ik hem door wou zetten in galop, maar vandaag was hij echt goed bezig.. morgen les met hem kijken van mijn instructriese vind Lachen

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 08:41

Misschien ook een beetje spierpijn Gin?
Je weet natuurlijk nooit wat er hiervoor met hem gedaan is Lachen
Succes met je les.

Ik wil nog wel even zeggen dat ik het ronduit schofterig vind dat mensen hier gaan vragen naar de financiele kant van zaken, dat gaat niemand wat aan denk ik zo!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 08:45

Dat dacht ik idd ook Kelly, wat boeit hun het nou wat jij/of wie je stalling betaald Slapen
Ik vind het een onwijs knappe haf Haha! Ziet er netjes uit!!

viv77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 08:52

Kijk iemand is me voor! ik zat ook echt met verbazing te lezen dat er naar de financien gevraagd werd..Er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld paarden aan huis hebben staan en er ook zoveel of vaak nog meer hebben, daar hoor je niemand over..
Ginny heeft er gewoon veel voor over denk ik zo..

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 09:12

Hoi Ginny,
Ik lees al je topics,zeker deze,want met Kurt/Kingston was je me net voor Huilen Huilen Huilen ,ik was nl. een beetje aan het rondkijken voor een grotere pony voor mijn kindjes.Maar dat maakt niet uit.Ik wil je even zeggen dat ik jullie een geweldig leuk plaatje vind,ik vind je bij dit ventje zeker net zo leuk als bij je andere paardjes.Ik snap het wel een beetje dat mensen aan het plaatje moeten wennen,omdat ze je vaker met Banshee hebben zien,maar dat gaat vlug genoeg,het is in ieder geval een geweldig mooi dier,ik hoop voor jullie dat het helemaal goedkomt(en stiekem voor onszelf niet:pik ik hem wel vlug op bij JvdH Duivel )Het allerbeste samen,groetjes Linda
p.s:ik ga ook mee in het berichtje van Kelly:wat superonbeschofd om zo te vissen naar iemands financieen en hoe zij dat betaald,ik snap best dat je daar nieuwsgierig naar bent,maar toch,beetje raar,het komt op mij een beetje over als misplaatste jalouzie/afgunst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 09:16

ontzettend lekkere vent ze die Kurt, ik denk dat jullie samen het ver kunnen schoppen Ja

en dat gevis naar hoe onderhoud je dit en waarom heb je er zoveel vind ik ook echt belachelijk Gestoord

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 09:28

Wat een stoer beestje!! je hebt em echt goed aan het lopen weer Clown
en weet je al of je hem gaat kopen?

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 09:34

Marijkjuh schreef:
Leuke pony, niet heel spectaculair, maar met wat training kom je al een heel eind Knipoog
Op de eerste bladzijde werd de vraag al gesteld, maar daar heb ik nou niet echt een antwoord op gelezen? Hoe onderhoud je zo 4 paarden? Ik neem aan dat ze al aan huis moeten staan, want met pensiongeld is het anders niet te betalen voor de gemiddelde Nederlander.En waar haal je ook het geld vandaan om 4 paarden te kopen? Of heb je erg gulle ouders met een geldboom in de tuin? Haha!
Niet aanvallend bedoeld, maar ik vraag het me wel heel hard af.

Dit wat ik nu zeg ik misschien wel helemaal off topic,sorry Ginny,maar kan het niet laten.Bovenstaande wordt gezegd door iemand die er zelf drie heeft.Vertel Marijkjuh,pony's staan bij jullie op de boerderij heb ik in je profiel gezien.Wat doet je vader dan voor werk dat hij EN een boerderij kan betalen EN nog wat ponies erbij.Ik woon zelf in een eengezinswoning(nog wel)ben dus de door jou zogenoemde gemiddelde Nederlander,weet je hoe wij dat doen:je een slag in de ronde werken om je grootste hobby te kunnen betalen,niet alle pensionstallen zijn even duur.Ik kan nog veel meer vertellen/vragen,bovenstaande is een beetje sarcastisch bedoeld,hopelijk begrijpen jullie dat,wil namelijk niet half bokt over me heen,maar waar gaat het over(en hoe superonbeschofd,maar goed) Slapen ,Ginny,nogmaals:veel plezier hoor,laat je ook even weten wanneer paard nummer 5,6 en misschien wel 7 arriveren Knipoog ???Groetjes Linda

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 10:10

hahha Tong uitsteken bedankt voor de leuke reacties Tong uitsteken
@kelly, ik denk/hoop dat je gelijk hebt Lachen

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 10:49

Wat een super combinatie weer! Altijd even mooi bij jou, sta er elke keer weer versteld van. Is dit de haflinger die een tijdje geleden ook bij HAW stond met een meisje die er voor haar stal op reed?
Echt een superknap ding, heel veel succes met hem!

GWENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 11:08

Wat een knappe haf!
Jullie passen zeker goed bij elkaar!
Hij heeft ook erg goede bewegingen!
Denk je dat de klik er is ?

Even off-topic: zou ik mogen weten met welk zadel je rijd ?
Het past precies op al je koudbloeden? Haha!