__Charlotte schreef:Hey Malou!
Vind Max een leuke shet hoor, maar neem me niet kwalijk, je bent écht te groot.
Maar kom je dit jaar op kamp met Max?
Ben nog bezig met overhalen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Charlotte schreef:Hey Malou!
Vind Max een leuke shet hoor, maar neem me niet kwalijk, je bent écht te groot.
Maar kom je dit jaar op kamp met Max?

En dan Ruudje nog.

__Charlotte schreef:Haha okee.
Maar gaat die heel die bosritten wel volhouden dan?

saskiakefie schreef:niet helemaal mee ophouden, alleen niet meer als 2 keer per week, of anders geen bijrijdertje maar dan andere dingen als rijden doen.. Hoe vaak rijd je nu per week en wat doe je nog meer als rijden?
Ik ga proberen vandaag dat meisje erop te zetten en neem mijn fototoestel mee, dan komen de foto's er vanavond nog op.
marijkje1990 schreef:Ik heb een beetje het gevoel dat je in de galop over je zadel heen komt met je benen (Heb niet het hele topic gelezen, ga ik ook niet doen, dus weet niet of het al gezecht is) en dat je iets te groot bent voor je eigen zadel.
Foto 7, zit je iets te ver naar achter.
Mja veder je bent wel te groot maar probeer dan teminste niet te kort te zitten zodat je hem helpt. Zo is het voor hem ook fijner en ook voor jouw houding beter.
marijkje1990 schreef:Met je benen een gaatje langer in je beugelriemen, zodat je niet met je benen te ver over het zadel lijkt te komen
Snap je het nu?
Dankje, zal er aan werken.
Fellpony schreef:Het spijt me, ik snap je zorg. Maar dit ga ik niet doen. Ik weet dat hij het nog super leuk vind en zijn best gewoon doet, dus waarom zou ik er dan mee op houden.
Fellpony schreef:Het spijt me, ik snap je zorg. Maar dit ga ik niet doen. Ik weet dat hij het nog super leuk vind en zijn best gewoon doet, dus waarom zou ik er dan mee op houden.
MelanieB schreef:Fellpony schreef:Het spijt me, ik snap je zorg. Maar dit ga ik niet doen. Ik weet dat hij het nog super leuk vind en zijn best gewoon doet, dus waarom zou ik er dan mee op houden.
Als je dus geen commentaar en tips wil moet je maar geen topic openen, ze bedoelt het goed!
Fellpony schreef:Doe normaal in mijn topic!
Fellpony schreef:saskiakefie schreef:niet helemaal mee ophouden, alleen niet meer als 2 keer per week, of anders geen bijrijdertje maar dan andere dingen als rijden doen.. Hoe vaak rijd je nu per week en wat doe je nog meer als rijden?
Heb je post even in delen gedeelt, zodat ik duidelijk kan zeggen hoe ik er over denk.
1. Ik komen dagelijks meisjes aan en ik heb op dit moment een meisje dat 6 jaar is en die vind Max helemaal geweldig.
DIe geef ik vaak les,
2. maar als ik niemand kan vinden zoals gisteren moet hij wel beweging
3. dus ga ik erop. Snap je.![]()
4. Ik ga proberen vandaag dat meisje erop te zetten en neem mijn fototoestel mee, dan komen de foto's er vanavond nog op.