Boy bitloos @ work in blauwe eurostar set!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariek1983

Re: Boy bitloos @ work in blauwe eurostar set!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 11:54

Sommige paarden zijn ook gewend om steun te vinden juist op de teugeldruk. Nu rij je helemaal los met alles dus is het toch logisch dat je paardje zijn balans weer moet hervinden lijkt mij zo..... Maar ik sta ook niet achter dat vwnw gedoe, maar dat is een hele andere discussie. Ik heb veel mogen leren van de klassieke dressuur, en ik had een paardje die heel erg verpest was. Hard in de mond, stug door het hele lijf was geen ontspanning in te krijgen. Totdat dus Mindfields bij mij is geweest en door middel van haar werkwijze was er wer een ingang te vinden bij mijn paardje. En die heeft op 18 jarige leeftijd nog geleerd te ontspannen en op eigen benen te lopen en kwam hierdoor weer heel mooi in balans! Dus ik vind het echt een aanrader die werkwijze! Wij hadden ook letterlijk alles al geprobeerd....

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 21:44

@Esperanza: Zou ik misschien zelf mogen weten wat voor opmerking ik plaats?
Als ik haar succes wil wensen met bitloos rijden, wie ben jij dan om mijn opmerking onderuit te halen?

Ik vind het super dat mensen verder kijken dan hun neus lang is.
Het is niet voor alle paarden ideaal maar daar kom je alleen maar achter door het te proberen.
TS en haar paard zijn nog niet zo heel lang bezig dus zoals ik al eerder gezegd heb, gun ze de tijd om eraan te wennen.....

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:36

erg knap hoor zo bitloos Haha!
ziet er goed uit! Haha!

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 17:39

ziet er goed uit hoor!

op foto 7 die oren... hihiihi