ik zeg niet dat er geen positieve commentaar gegeven mag worden, maar die moet wel terecht blijven.Edit : en jou commentaar is wel terecht zoals ik lees!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zeg niet dat er geen positieve commentaar gegeven mag worden, maar die moet wel terecht blijven.Whitepanther schreef:saskiakefie schreef:daar zou ik pas mee bezig gaan als de voorhand lekker loopt, als hij lekker aan de teugel loopt enzo, anders gaat ze zich opproppen
Ja echt een super tip..... Je moet een paard van achter naar voor rijden.... niet van voor naar achter

bobske schreef:Ziet er allemaal netjes uit hoor op de foto's.
als ik foto's plaats dan mogen ze er gerust commentaar op geven, je leert eruit. Je hoeft echt niet te liegen ofzo..
[/quote]
[/quote]bobske schreef:Ziet er allemaal netjes uit hoor op de foto's.

saskiakefie schreef:Ja echt een super tip..... Je moet een paard van achter naar voor rijden.... niet van voor naar achter
[/quote]
larixfire schreef:saskiakefie schreef:daar zou ik pas mee bezig gaan als de voorhand lekker loopt, als hij lekker aan de teugel loopt enzo, anders gaat ze zich opproppen

amigootje schreef:Ik ben erg benieuwd naar de afstammeling van de merrie !!

larixfire schreef:[/quote]daar zou ik pas mee bezig gaan als de voorhand lekker loopt, als hij lekker aan de teugel loopt enzo, anders gaat ze zich opproppen

Danielle_ schreef:amigootje schreef:Ik ben erg benieuwd naar de afstammeling van de merrie !!
de moeder is een onbekende.
Vader is Nordal