Dus knelt het! Ze heeft er dus een te kleine boommaat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Liselot11 schreef:Het zadel kantelt toch naar achteren? De ruimte bij de schoft is toch te groot? Hoe kan het dan knellen? Als een zadel zo knelt, die je dit binnen een paar keer rijden aan de schoft, want die gaat meteen kapot.
Natuurlijk is een perfect passend zadel het beste, maar kijk eens rond op maneges, alsof daar elk zadel perfect op die paarden passen?! TS zegt zelf dat de pony er geen last van heeft, daarover door gaan zeuren heeft toch geen zin?! En dan zeggen: ik vind die pony nergens echt lekker en ontspannen lopen... welke foto's heb je bekeken?! Zie je ergens verzet?

Maar een passend zadel vind ik belangrijker dan een nieuw paard. 

Nathaliia schreef:Liselot11 schreef:Het zadel kantelt toch naar achteren? De ruimte bij de schoft is toch te groot? Hoe kan het dan knellen? Als een zadel zo knelt, die je dit binnen een paar keer rijden aan de schoft, want die gaat meteen kapot.
Natuurlijk is een perfect passend zadel het beste, maar kijk eens rond op maneges, alsof daar elk zadel perfect op die paarden passen?! TS zegt zelf dat de pony er geen last van heeft, daarover door gaan zeuren heeft toch geen zin?! En dan zeggen: ik vind die pony nergens echt lekker en ontspannen lopen... welke foto's heb je bekeken?! Zie je ergens verzet?
idd vraag ik me ook af welke foto's heb je bekeken... ik zie namelijk ook géén verzet.
maar ik denk dat we beter niet met V_L in discussie kunnen gaan want dan staat er zometeen een slotje op

virgin_lady schreef:Oh hier in het topic zegt ze dat anders toch niet hoor want ze heeft er geen last van. Als een zadel achterover kantelt is de boom te smal. Ik heb ook oudere foto's gezien van die pony

dat die pony nou niet snel laat merken dat ie pijn heeft wil ook niet zeggen dat ze er geen last van heeft. Zadelmakers zijn er niet voor nix
angel_moby schreef:virgin_lady schreef:Oh hier in het topic zegt ze dat anders toch niet hoor want ze heeft er geen last van. Als een zadel achterover kantelt is de boom te smal. Ik heb ook oudere foto's gezien van die pony
hebje veel verstand van paarden zadels enzo of doe je maar alsof??

angel_moby schreef:virgin_lady schreef:Oh hier in het topic zegt ze dat anders toch niet hoor want ze heeft er geen last van. Als een zadel achterover kantelt is de boom te smal. Ik heb ook oudere foto's gezien van die pony

Somebitch schreef:Ik boor haar niet in de grond hoor.Maar een passend zadel vind ik belangrijker dan een nieuw paard.
Nou ze gaat geen nieuw zadel kopen want op het moment heeft ze haar geld nodig om een ander paard te kopen.

Pattypaard schreef:Ik rij al zeker 3 jaar met dit zadel. Als ik echt haar rug aan het verpesten zou zijn zou ze daar echt wel iets van laten merken.
Ik heb wel eens iemand van een paardenwinkel langs laten komen met een aantal zadels. Alleen zat daar toen geen geschikte bij.
Zadelmaker is wel een idee maar dat zal nu wel even moeten wachten i.v.m met kosten nieuw paard.

Pattypaard schreef:Roelke; Bedankt, ik snap wel wat je bedoeld. Maar als ze er last van zou hebben dan zou ze evengoed niet lekker lopen, ook al zou ze het proberen. (Spreek uit ervaring met haar)
Maargoed, ik ben al een tijdje op zoek naar een ander zadel voor haar, alleen is het erg lastig om een wel echt goed passend zadel te vinden.

steeff2 schreef:hahaha ik lach me echt kapot, van die bitchy manege meisjes, overal en alles moeten ze zich mee bemoeien. Zeg dan inderdaad niks!
Ik vind het er iniedergeval wél fijn uit zien.

Somebitch schreef:steeff2 schreef:hahaha ik lach me echt kapot, van die bitchy manege meisjes, overal en alles moeten ze zich mee bemoeien. Zeg dan inderdaad niks!
Ik vind het er iniedergeval wél fijn uit zien.

heeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeel vroeger..maar toen was ik niet bitchy