Nike @ 1.20 Springen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Re: Nike @ 1.20 Springen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:02

Het knelt ja! Hij is te smal bij de ruggegraat en de 'boom' ligt op de spieren..

Dus knelt het! Ze heeft er dus een te kleine boommaat Lachen

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:03

Liselot11 schreef:
Het zadel kantelt toch naar achteren? De ruimte bij de schoft is toch te groot? Hoe kan het dan knellen? Als een zadel zo knelt, die je dit binnen een paar keer rijden aan de schoft, want die gaat meteen kapot.

Natuurlijk is een perfect passend zadel het beste, maar kijk eens rond op maneges, alsof daar elk zadel perfect op die paarden passen?! TS zegt zelf dat de pony er geen last van heeft, daarover door gaan zeuren heeft toch geen zin?! En dan zeggen: ik vind die pony nergens echt lekker en ontspannen lopen... welke foto's heb je bekeken?! Zie je ergens verzet?

idd vraag ik me ook af welke foto's heb je bekeken... ik zie namelijk ook géén verzet.
maar ik denk dat we beter niet met V_L in discussie kunnen gaan want dan staat er zometeen een slotje op Knipoog

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:04

Virgin_Lady en Somebitch; Volgens mij gaat het hier niet meer om rijtechnisch commentaar maar gewoon proberen mensen hier de grond in te boren, wordt eens volwassen zeg.

En Patty zei laatst dat ze een nieuw zadel ging kopen voor Nike geloof ik (:

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:06

Ik boor haar niet in de grond hoor. Lachen Maar een passend zadel vind ik belangrijker dan een nieuw paard. Bloos
Nou ze gaat geen nieuw zadel kopen want op het moment heeft ze haar geld nodig om een ander paard te kopen. Bloos

virgin_lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:06

Oh hier in het topic zegt ze dat anders toch niet hoor want ze heeft er geen last van. Als een zadel achterover kantelt is de boom te smal. Ik heb ook oudere foto's gezien van die pony

Liselot11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:07

Nathaliia schreef:
Liselot11 schreef:
Het zadel kantelt toch naar achteren? De ruimte bij de schoft is toch te groot? Hoe kan het dan knellen? Als een zadel zo knelt, die je dit binnen een paar keer rijden aan de schoft, want die gaat meteen kapot.

Natuurlijk is een perfect passend zadel het beste, maar kijk eens rond op maneges, alsof daar elk zadel perfect op die paarden passen?! TS zegt zelf dat de pony er geen last van heeft, daarover door gaan zeuren heeft toch geen zin?! En dan zeggen: ik vind die pony nergens echt lekker en ontspannen lopen... welke foto's heb je bekeken?! Zie je ergens verzet?

idd vraag ik me ook af welke foto's heb je bekeken... ik zie namelijk ook géén verzet.
maar ik denk dat we beter niet met V_L in discussie kunnen gaan want dan staat er zometeen een slotje op Knipoog

nee je hebt gelijk, met zo iemand valt niet normaal te discusseren. Maar ik reageer op de foto's die ik zie. Kan er slecht tegen dat TS zo'n negatief commentaar blijft krijgen op dat zadel, met onzin erbij dat de pony nergens ontspannen loopt. Reageer dan niet, of geef positief commentaar.
Ik vind de foto's juist een vriendelijk beeld geven, amazone en pony hebben plezier! Het enigste wat ik zie is dat ze soms wat weinig meegaat, en daarop moet letten.

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:08

virgin_lady schreef:
Oh hier in het topic zegt ze dat anders toch niet hoor want ze heeft er geen last van. Als een zadel achterover kantelt is de boom te smal. Ik heb ook oudere foto's gezien van die pony

hebje veel verstand van paarden zadels enzo of doe je maar alsof??

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:09

Ik heb de foto's nog eens terug gekeken..
Op sommige foto's (lijkt het?) alsof hij in een valse knip loopt.. Weet niet of dit ook werkelijkheid is of momentopname.

Arabian_Girl

Ik ben het wel met haar en somebitch eens. Heb ook meerdere topics voorbij zien komen en vind het geen fijn beeld geven. Zij heeft er wss wel veel plezier in maar dat hoeft voor die pony niet zo te zijn hoor Knipoog dat die pony nou niet snel laat merken dat ie pijn heeft wil ook niet zeggen dat ze er geen last van heeft. Zadelmakers zijn er niet voor nix Knipoog

Somebitch

angel_moby schreef:
virgin_lady schreef:

Sorry hoor maar ze heeft wel gelijk over dat de boom te smal is. Bloos

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:10

angel_moby schreef:
virgin_lady schreef:

nou sorry hoor. maar wat ze zegt klopt hier wel degelijk Cool

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:13

Somebitch schreef:
Ik boor haar niet in de grond hoor. Lachen Maar een passend zadel vind ik belangrijker dan een nieuw paard. Bloos
Nou ze gaat geen nieuw zadel kopen want op het moment heeft ze haar geld nodig om een ander paard te kopen. Bloos

Waar zie je dat staan dan?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:14

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:15

Pattypaard schreef:
Ik rij al zeker 3 jaar met dit zadel. Als ik echt haar rug aan het verpesten zou zijn zou ze daar echt wel iets van laten merken.
Ik heb wel eens iemand van een paardenwinkel langs laten komen met een aantal zadels. Alleen zat daar toen geen geschikte bij.
Zadelmaker is wel een idee maar dat zal nu wel even moeten wachten i.v.m met kosten nieuw paard.

en in dit topic

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:17

maar ik geloof dat ts onderhand wel weet dat het zadel niet lekker ligt,
jullie weten dat ze geen nieuw zadel kan betalen i.v.m kosten nieuw paard..
Laatst bijgewerkt door Nathaliia op 07-03-08 15:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:18

Verward

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:20

Pattypaard schreef:
Roelke; Bedankt, ik snap wel wat je bedoeld. Maar als ze er last van zou hebben dan zou ze evengoed niet lekker lopen, ook al zou ze het proberen. (Spreek uit ervaring met haar)

Maargoed, ik ben al een tijdje op zoek naar een ander zadel voor haar, alleen is het erg lastig om een wel echt goed passend zadel te vinden.

steeff2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:21

hahaha ik lach me echt kapot, van die bitchy manege meisjes, overal en alles moeten ze zich mee bemoeien. Zeg dan inderdaad niks!

Ik vind het er iniedergeval wél fijn uit zien.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:22

Hmzz nu ik dit bericht hier weer bij zie..vind ik ook dat ze dr eigen iedere keer weer tegen spreekt..dan zoekt ze wel een ander zadel en even verderop zoekt ze er weer geen..
ze komt niet echt geloofwaardig over vind ik

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:24

steeff2 schreef:
hahaha ik lach me echt kapot, van die bitchy manege meisjes, overal en alles moeten ze zich mee bemoeien. Zeg dan inderdaad niks!

Verward

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:25

ja wat dat nu weer voor opmerking is ? beetje penny Clown

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:26

angel_moby schreef:
virgin_lady schreef:

V_L word wel erg veel afgezijkt hoor. Scheve mond
Bovendien heeft ze hier volkomen gelijk. Knipoog

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:27

Somebitch schreef:
steeff2 schreef:

Verward

Toevallig heb ik nooit op een manege gereden. Haha!

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:28

even wat anders: ik vind je springstaanders geweldig gevonden!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 15:29

En ik rijd daar dus ook niet Clown heeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeeeeeeeeel vroeger..maar toen was ik niet bitchy Knipoog