Glover schreef:Oke ik heb een besluit genomen ik ga het trensje er weer indoen en ga een kennis van mij (waarvan ik ook eens les heb gehad vragen of zij hem een keer wil rijden) ik krijg binnenkort een krantenwijk en dat geld ga ik gebruiken voor lessen ik zal niet iedere week kunnen lessen maar zo'n 1 a 2 keer per maand.
Echt helemaal super!!!!!
Als je bijv om de week een half uur lest, dan krijg je ook echt wel genoeg les en huiswerk

Je paard zal je dankbaar zijn en vergeet niet, wat jij nu leert leer je niet meer af, dus mocht je ooit een ander paard gaan rijden ben je ook meteen weer beter.
Een investering in jezelf dus
Vind het wel goed dat je, omdat je twijfelde, de eerste foto hebt geplaatst. Kan me voorstellen dat je bent geschrokken van de reacties. Hoop dat je je er niet al te rottig door voelt, ik vind dat je een mooie oplossing hebt gevonden. Zowel voor jezelf als voor het paard. Jij gaat creatief leren omgaan met dit probleem als je les neemt en ik denk dat het paard echt een zere mond wordt bespaard. En jou dus nog meer ellende later, als hij ook op dit bit niet meer reageert.