Doerak@ (Spring) Work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esthertjuh_

Re: Doerak@ (Spring) Work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:17

Focussed schreef:
Ilsex schreef:
@ Focussed : Dat zijn tenminste wel opmerkingen die wel aardig zijn tegenover mijn.
En ik hoef echt niet te horen dat ik verkeerd bezig ben, want ik weet zelf goed genoeg wat er verkeerd kan gaan dat hoeven ze me niet te vertellen Lachen .
Nu stoppen met de discussie ? Alvast bedankt ! Knipoog.

Meisje, wij geven jou alleen maar (laat ik het zo even noemen) 'verbeteringspuntjes'. We willen juist aardig zijn tegenover jou, omdat wij het beste met JOU en je paard voorhebben.

T komt anders over...
Haha! Knipoog

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:18

Focussed schreef:
Ilsex schreef:
@ Focussed : Dat zijn tenminste wel opmerkingen die wel aardig zijn tegenover mijn.
En ik hoef echt niet te horen dat ik verkeerd bezig ben, want ik weet zelf goed genoeg wat er verkeerd kan gaan dat hoeven ze me niet te vertellen Lachen .

Meisje, wij geven jou alleen maar (laat ik het zo even noemen) 'verbeteringspuntjes'. We willen juist aardig zijn tegenover jou, omdat wij het beste met JOU en je paard voorhebben.

Ik weet goed genoeg waar ik mee bezig ben hoor, en ik heb het beste met me paard voor. en dat sommige er dan toch net wat mee willen overdrijven dat het gevaarlijk is dat ik er van af kan vallen, dat de pony op de weg schiet oid. dat kan altijd. Maar die 'verbeteringspuntjes' heb ik tot nu toe nog niet veel aan gehad, alleen dat er ruzie is gekomen dusja..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:18

echt welke debiel gaat er nou springen in een woonwijk Bloos

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:19

Ilsje_ schreef:
Focussed schreef:

Naar aanleiding van een uitspraak Slapen

Maar als je het in dit topic zet zonder iemand zijn naam ervoor te zetten, gaan mensen (zoals ik) er van uit dat je het over dit topic hebt, en niet over een uitspraak. lang leven de quote functie!

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:19

SteffiiY schreef:

Zij!

Misschien moet je even temmen. Je slaat een béétje door.

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:20

Sorry, maar zulk commentaar hoef ik niet meer te hebben. En ja als jij mijn een debiel vind, mag dat. Maar ik ben namelijk geen debiel ik heb lol met me pony en probeer het er het beste van te maken zolang het nog kan Lachen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:20

Focussed schreef:
Ilsex schreef:

Ik weet goed genoeg waar ik mee bezig ben hoor, en ik heb het beste met me paard voor. en dat sommige er dan toch net wat mee willen overdrijven dat het gevaarlijk is dat ik er van af kan vallen, dat de pony op de weg schiet oid. dat kan altijd. Maar die 'verbeteringspuntjes' heb ik tot nu toe nog niet veel aan gehad, alleen dat er ruzie is gekomen dusja..[/quote]

Je kunt er wel wat mee natuurlijk. De volgende keer zul je (hopelijk) 2x nadenken voor je weer daar gaat springen Knipoog .

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:21

Coconuts schreef:
SteffiiY schreef:

Zij!

Misschien moet je even temmen. Je slaat een béétje door.

Vind ik ook, nodig commentaar is welkom. Maar niet dat ik een debiel ben,hallo zeg Verward

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:22

Focussed schreef:
Je kunt er wel wat mee natuurlijk. De volgende keer zul je (hopelijk) 2x nadenken voor je weer daar gaat springen Knipoog .

En 3x voordat ze weer eens foto's op bokt zal plaatsen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:23

Coconuts schreef:
Focussed schreef:

En dat geeft misschien aan welk niveau de foto's zijn. Knipoog En dat zet weer na tot de handeling waarvan de foto's zijn genomen, en dat zet weer aan tot (hopelijk) geen herhaling van deze handeling. Het blijft een mooie cirkel.

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:24

@ Focussed : Ik zie echt de gevaren wel in hoor, en ik ben niet de enigste die daar springt. Er zijn namelijk meer 'paardenmensen' in onze woonwijk die er gebruik van maken en die er ook niets op tegen hebben Lachen. Maar oké, jij je mening jij vind het ongevaarlijk, en ik heb er niets op tegen.
Dus na aanleiding van mijn vriendin, heb ik het ook geprobeerd met als resultaat deze foto's.
Laatst bijgewerkt door Ilsex op 18-01-08 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:24

Focussed schreef:
En dat geeft misschien aan welk niveau de foto's zijn. Knipoog En dat zet weer na tot de handeling waarvan de foto's zijn genomen, en dat zet weer aan tot (hopelijk) geen herhaling van deze handeling. Het blijft een mooie cirkel.

Dit geeft jou niveau ook aardig weer.
Waarop bazeer jij slechte foto's voor de pony?
Consequenties daar gelaten.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:25

Het is 'baseer' (geeft ook even jouw niveau aan). Waar staat dat het slechte foto's zijn?

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:26

Coconuts schreef:
Focussed schreef:

Ik kon ze ook niet op bokt plaatsen, maar zelf vond ik het leuk om foto's met andere bokkers te delen, welke meningen dat ook. Iedereen zijn eigen mening maar geruzie wil ik liever niet.

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:27

Focussed schreef:
Het is 'baseer' (geeft ook even jouw niveau aan). Waar staat dat het slechte foto's zijn?

Ja typfoutje, leuk. Meteen de persoon op pakken hoor, misschien kom je nog in je gelijk.

Ik geloof dat jij het hebt over het niveau van de foto's. En aangezien je niet bepaald positief bent neem ik aan dat het in de negatieve zin gesteld is.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:28

Ik geef je enkel een koekje van eigen deeg Knipoog.

En ja, daar geef ik je gelijk in.

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:29

Zullen we stoppen met dit geruzie ? Ik plaatste me foto's niet voor ruzie onderling. Ik plaatste voor meningen, en als je die gegeven hebt oke, en het maakt me echt niets uit dat jullie er anders over denken als ik.Nederland is een vrij land en iedereen mag ergens over denken zoals hij zelf wilt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:30

Hou eens even op joh! Lachen Lachen

waar gaat dit over Lachen Ik zie twee leuke meiskes, die met een leuke pownie lekker aan het leuk doen zijn.........

what's the problem?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:30

Persoonlijk zie ik dit niet als een ruzie maar als een discussie , of gebruik ik nu de verkeerde termen?

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:31

Daarom, ik snap ook niet echt. want ik wil namelijk niet dat mijn topic gesloten/afgenomen wordt door ruzie. Dan laten we het centraal.

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:32

Focussed schreef:
Ik geef je enkel een koekje van eigen deeg Knipoog.

En ja, daar geef ik je gelijk in.

Ja, daar bereik je erg veel mee.

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.

Ik zie enkel foto's met 2 glimlachende meisjes die leuk bezig zijn met de bezigheid van hun pony, die er ook niet al te slecht uit ziet. Tijdens de sprong zitten ze nergens de pony in de weg voor zover ik vanaf de foto's kan zien. De teugels hangen ook met een boogje.

Vraag me gewoon af waar 6 pagina's lang gezemel voor nodig is. Enkel de consequenties? Die weet TS. Dus hoe belangrijk is het om nog 6 pagina's door te gaan?

AenAenA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:33

ik zie dat jullie zeggen dat doerak 1.27 is. dit is niet waar ik heb er 2 jaar terug nog opgerden en toen was hij 1.10 en al uit gegroeit. ik heb hem bij de vorige eigenaar helpen inrijden. dus 1.27 is hij niet. heb een pony gehad waar doerak de vader van was.

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:33

Focussed schreef:
Persoonlijk zie ik dit niet als een ruzie maar als een discussie , of gebruik ik nu de verkeerde termen?

Ik heb zo het gevoel dat het een ruzie wordt. Ik wordt uitgemaakt als debiel, ik vind echt niet dat dat kan op bokt hoor..
En iedereen zijn mening of het nou tegen me of voor me is. Ik heb bewoord wat ik ervan vind en dat ik wijs genoeg ben om erover na te denken wat ik doe. daar hou ik me aan en verder ga ik aan deze discussie liever geen woorden meer vuil maken. Lachen

Ilsex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 18:33

AenAenA schreef:
ik zie dat jullie zeggen dat doerak 1.27 is. dit is niet waar ik heb er 2 jaar terug nog opgerden en toen was hij 1.10 en al uit gegroeit. ik heb hem bij de vorige eigenaar helpen inrijden. dus 1.27 is hij niet. heb een pony gehad waar doerak de vader van was.

o haha, nou dat zei het eigenaresje dus Lachen.
En we hebben hem een keer naast een andere pony van 1.30 gezet, en hij was echt niet veel kleiner zeker geen 20 cm, vandaar Tong uitsteken.
Laatst bijgewerkt door Ilsex op 18-01-08 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:34

Coconuts: Dan zou ik even terug lezen als ik jou was, staat toch duidelijk wat de aanleiding is voor het 'gezemel'.