Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Danielledm schreef:Altijd maar dat eeuwige gezeur over dat te lang op stal staan! (ok het is niet leuk)
Mijn paard staat ook in de winter dag en nacht op stal, doen absoluut geen grondwerk!! Met rijden is het een engeltje?! We hebben nou eenmaal niet allemaal de tijd/ruimte/geld voor bepaalde dingen. En kom niet dan moet je geen paard nemen, er zijn genoeg beesten die ook in een hokkie zitten!!
Sommige mensen hebben gewoon makkelijk praten!
(penny meisje of niet haha moest het even kwijt!)

IERTJE7 schreef:@ Celia. Ik ken de desbetreffende persoon en het paard. Ik begrijp volkomen waarom ze hem verkoopt. Het gaat helemaal niet specifiek om het feit dat het paard buiten zo doet, maar omdat er gewoonweg geen klik is. Dat kan voorkomen, en ik weet dat ze het beste voor heeft met haar paardje.

hier zijn idd veel goede stallen te vinden maar in haar regio is dat helaas wat moeilijker. Voor haar paard heeft ze nu echt al de beste stal te pakken 
(graag via PB:)) 
mkvdiest schreef:anneve : hahahaha sorry hoor, hij loopt onder je vandaan en als straf en controle ga je nog harder, lijkt me echt veilig he... penny???
Celia: dat is idd bij ons dus ook de situatie... we trekken hem ook op de volte of proberen te remmen op een boom... maar zogauw hij weer recht staat knalde die in ieder geval vandaag dus weer vrolijk door;)
mkvdiest schreef:hej Tries,
De TS woont niet in heiloo, ik wel. Ik heb vroeger ook in haar regio gewoont maar ben net verhuist naar heiloohier zijn idd veel goede stallen te vinden maar in haar regio is dat helaas wat moeilijker. Voor haar paard heeft ze nu echt al de beste stal te pakken
Maar als je nog goede stalling weet in Heiloo houd ik me altijd aanbevolen(graag via PB:))
. Maakt ook niet meer uit, verkopen is in dit geval het best. Als de klik er niet is en die er ook niet komt dan is dit gewoon de beste oplossing.