Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Ken er nog 1
)
dus ik wouw al een berichtje zetten van waarom je zo vast houd maar dit verklaart het:
Leuke combinatie en mooi paard! Cynthiaaapje schreef:Ik beoordeel op wat ik op de foto's zie, en dat komt niet vriendelijk over.. Tuurlijk elk paard is wel een wat heet ook wel een heel erg, maar als je die ontspanning er niet in krijgt mist er wat tussen jou en je paard..
en alles wat ik zeg is om commentaar te geven, hoe ik het zie.. niet om je onderuit te halen of te beledigen..
( buiten ) gizmo_lover schreef:HiHiHi! ik dacht waarom hou je nouw zo vast maar ik kijk eigenlijk altijd alleen fotos en als iets onduidelijks is lees ik de tekstdus ik wouw al een berichtje zetten van waarom je zo vast houd maar dit verklaart het:
Dorage was vreselijk heet vandaag, dat kan je ook wel zien op sommige foto's. Hou daar dus aub een beetje rekening mee. Want soms is ze wat opgekropt maar als ik haar op sommige momenten los liet ging ze er vandoor
Ik vind die laatste foto erg mooi en ontspannen en dat vasthouden misschien je been duidelijk aanleggen maja als je paard druk iss heeft dat eigenlijk ook geen zin dusja ik weet het echt nietLeuke combinatie en mooi paard!
Cynthiaaapje schreef:Ik beoordeel op wat ik op de foto's zie, en dat komt niet vriendelijk over.. Tuurlijk elk paard is wel een wat heet ook wel een heel erg, maar als je die ontspanning er niet in krijgt mist er wat tussen jou en je paard..
en alles wat ik zeg is om commentaar te geven, hoe ik het zie.. niet om je onderuit te halen of te beledigen..
Wat een beenwerk
RobinCera schreef:Ah Jen anders laat je dr de volgende keer lekker met waslijntjes bussloo rondgaloperen, kom ik weer foto's maken en is iedereen hier tevreden!
En wat nou als je m even uit laat razen?
!!!
!
Born2BCrazy schreef:En wat nou als je m even uit laat razen?
Dat ie de overtollige energie een beetje kwijt kan?

. Born2BCrazy schreef:dat ben ik niet met je eens..
Natuurlijk is het niet zo dat na een rondje racen het paard helemaal moe/braaf is.
Maar het kan wel net dat extra/overtollige beetje energie weg laten gaan.
Plus dat ik me kan voorstellen..(even een 'ingeving') dat als je m steeds vasthoudt, het paard nog heter wordt, en je dus nog meer moet vasthouden, nog heter etc (en dus steeds meer opgekropt)
Nou kan je m natuurlijk niet in 1x los laten..maar, ook al gaat het tegen je gevoel in..toch af en toe even 'lucht' geven aan de voorkant.
Ben ik te volgen?![]()
Sheran schreef:Zie ik daar nou lucht op foto's 12, 13 en 14?
Dorage kan idd nogal heet worden, en over het oplossen heeft iedereen weer zijn eigen mening, en foto's zeggen ook niet alles. Ik zou toch meer afgaan op het totaalbeeld van alle foto's die ze ooit van Dorage heeft geplaatst, en aan de hand daarvan een voorzichtig beeld vormen. Daarna ga je een jaar lang bij Jennifer op stal staan en elke keer kijken als ze gaat rijden. En dan mag je een iets duidelijkere mening vormen. Vervolgens volg je een instructeurscursus en rij je heel vaak op Dorage. Dan mag je nog eens oordelen.