Amira! bezig met inrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Amira! bezig met inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:38

Moderatoropmerking:
Het is duidelijk weer "hoe hakken we zo snel mogelijk iemand in de pan"-avond. Respectvol discussiëren is hier ver te zoeken, de regels die gelden op HAW vind ik ook nergens meer terug. En dan met name het "niet eindeloos doorzagen, als iets 10 keer gezegd is hoeft het geen 11de keer".
Het is niet het paard van de TS, het paard was hoe dan ook ingereden, of de TS er op ging of een ander. Discussie hierover heeft geen zin. Wil je een discussie houden over vroeg inrijden, open dan ergens anders een topic. Hier gaat het over rijtechnisch commentaar.
Ik wens hier dan ook geen reacties meer over te lezen, en geen reacties betekend ook geen, zowel geen positieve als negatieve. Ik wil de discussie over jonge paarden inrijden gesloten hebben.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:38

DeniiSee schreef:
maar het was echt scheiten en eten. ookwel het koste meer geld dan dat we er mee konden verdienen.
Maar gezien sommige reacties...

Ja idd, dat doen 2 jarige paarden...

Een paard dat met een A begint begint een 'normaal' mens pas volgend jaar zomer mee... OP ZIJN VROEGST!!!

maar kennelijk geld er voor jullie maar 1 ding, en dat is geld...

Dus bij deze krijg je van mij de stempel GELDWOLF... je bent belachelijk bezig!!!

Ik heb er geen woorden voor...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:43

Moderatoropmerking:
En met GEEN reacties bedoel ik ook GEEN reacties!!!

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:46

Persoonlijk zou ik het zonder longeerlijn er aan doen. Maar dat is omdat ik er zelf een ongeluk mee heb gehad. Als je paardje onverwachts draait kan de lijn om je heen komen te zitten en als je er dan ook nog afvalt en meegesleurt word..bah...dat is echt niet leuk kan ik je zeggen.

Verder ziet het er wel leuk uit. Denk een beetje aan je handen, naar mijn idee heb je die wat te laag en het lijkt of je ze vast zet.
Veel succes nog verder
Laatst bijgewerkt door SeBart op 04-12-07 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:46

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:48

prom schreef:
Helaas wel ja Knipoog

Ziet er goed uit, alleen ook ik vind het paard te jong. Maar dat heb je al genoeg gehoort Lachen Het is wel heel leuk voor je dat je dit kan doen, is toch weer een ervaring erbij Lachen

Ik bedoelde inderdaad Prom Laura. Jij zou nu ook niet met zo'n jong dier gaan rijden.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 22:49

Boertjes schreef:
Persoonlijk zou ik het zonder longeerlijn er aan doen. Maar dat is omdat ik er zelf een ongeluk mee heb gehad. Als je paardje onverwachts draait kan de lijn om je heen komen te zitten en als je er dan ook nog afvalt en meegesleurt word..bah...dat is echt niet leuk kan ik je zeggen.

Verder ziet het er wel leuk uit. Denk een beetje aan je handen, naar mijn idee heb je die wat te laag.
Veel succes nog verder

Bedankt voor commentaar Lachen
we hebben haar eerst een paar weken gewoon aan longeerlijn gelongeert opbouwend naar singeltje, singeltje met bijzet, zadeltje. Maar vrijdag of zaterdag lichteraan wanneer we tijd hebben gaan we eerste paar minuutjes met longeerlijn en daarna gaan we zonder proberen Ja

Me handen moet ik inderdaad wt hoger houden, dit komt denk ik door het touwtje wat nog om der nek zit die i kvasthoud voor als ze bokt of iets. ik zal als ik volgende keer ga rijden even vragen hoe het met me handen verder zit. want bij me bijrijdpaard heb ik die wel wat hoger Ja

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:50

Het is vaak zo, bij mij in iedergeval dat als ik op een jong nieuw paard stap ik alles lijk te vergeten en ik een houding heb nog slechter als een beginner. Dus kan wel een beetje begrijpen waar dan het probleem zit Haha!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:52

Sorry, zie nu pas de mod.opmerking.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-07 22:52

Hahaha Okeee dan! Haha!

Yrrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:54

Ilzjuh schreef:
CarpeDiem schreef:
*verslikt zich..

*Klopt op rug*

Als de eigenaren het willen vraag ik me af of zij veel te willen hebben. Knipoog

De eigenaren kunnen wel willen, maar jij hebt evengoed het recht om te weigeren daaraan mee te werken.
En volgens mij wordt dit paard sowieso al veel te intensief gereden. Ik zeg er niet veel over, maar vind het ronduit een schande Boos!

Zamiro_2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 22:55

Het ziet er goed uit hoor!
En wat een knap paard!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 23:03

Ze heeft wel een mooi hoofd Ja En een mooie kleur.. en ze is vast ook wel lief..

sluit dit topic gewoon, van dit ontwijkende reacties krijg je toch helemaal uitslag

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 23:06

Aangezien er nogal veel mensen groene modopmerkingen niet kunnen lezen, slotje voor overleg.