runningkawa schreef:Als je ergens naar streeft, is het dan ook meteen zo dat je het al kunt?

Verder zie ik hier maar een klein groepje mensen...denk dat die personen die elke dag zitten te fitnessen op hun paard dat niet direct op bokt zetten

Dat ben ik met je eens, mensen die zelf hun paard teveel in de mond zitten (maar degenen die dat weten zijn zeldzaam denk ik) zul je niet horen.
Ze geven het ook niet toe, ipv erkennen en er iets aan doen. Want ik denk dat iedereen wel weet, dat je niet hoort te 'zagen'.
Ik heb het ook gedaan, maar gelukkig had ik een pony die me eraf gooide als ik dat deed. Snel afgeleerd dus!
Sinds ik mijn nieuwe instructrice heb (die jammer genoeg naar Duitsland gaat verhuizen) heb ik pas echt leren rijden, met benen en zit dus. Daarvoor was het een beetje knolhobbelen, en op de voorhand leuk in een krulletje laten lopen
(schaam me diep, maar als het zo wordt verteld, als klein kind geloof je alles..!!)
daniella74 schreef:Ik zou niet durven beweren dat het landelijk niveau zo verschrikkelijk slecht en laag is, ik denk dat het heel erg wisselend is per wedstrijd. Ik zie genoeg echt leuke combinaties die wel degelijk proberen zo correct mogelijk te rijden binnen hun eigen mogelijkheden en als je genoeg starts hebt krijg je altijd een deel dat kwaltatief minder goed rijdt en wellicht een andere manier van rijden hebben die wij minder aansprekend vinden.
Nou, ik vind het niveau jammerlijk laag liggen, niet alleen bij de B en de L, maar in alle klassen. Ik moest laatst M2 schrijven, nou, ik moest er bijna van huilen, wat een onkunde zeg!
En tuurlijk zijn er ook leuke combinaties, maar als je het aan mij vraagt, zijn er dat veel minder dan de combinaties waarvan ik mijn hoofd wegdraai..
Laatst bijgewerkt door EnelyaT op 06-12-07 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt