Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
spokie79 schreef:Leren paardrijden....proberen te leren paardrijden.
En ja, jouw paard is wel redelijk debiel en ze kan wel hard. Worden hele spectaculaire foto's.
Ik denk dat de mensen dan wel een stuk minder lovend zijn over die foto's. Ze kunnen denk ik wel lachen als ik daar half verkrampt achter een paard hang. En dan kan jij geen foto's maken, omdat je in je broek staat te piezen (doos). Dus TS moet wel komen om foto's te maken.
horssie schreef:Sily schreef:Anita is wel dapper hoor!!!
Geef der een ongezadeld debiel paard en zij heeft het helemaal naar der zin (owow wat haat jij me nou he wijffie)
IK een middelmatige ruiter????
Ben allang blij als ik blijf zitten, vraag dus maar gerust voor een behoorlijk slechte ruiter....alhoewel dat eraf vallen toch wel moet lukken denk ik zo![]()
Horssie hij krijgt koffie en als die erg lief is een stukje taart....dat is die twee en een half uur rijden toch wel waard?
Daarnaast, als die zijn cam meeneemt wint die wellicht nog een prijs bij 1 of andere bloopershow en als die dat niet wint heeft die iig leuke verhalen voor op feestjes etc.
(ik heb toch eens 2 dozen leren paardrijden joh.......)
Nou Bart wat let je?
koffie en wellicht taart toe ook nog eens
Sily schreef:Denk dat jij ook in je broek staat te piesen horssie![]()
Serieus mijn paard kan wel wat hoor
Voltigeur schreef:Misschien heb ik wel schrik om te verdikken...
Nee, met pijn in 't hart, maar zo ver kan ik moeilijk gaan om een voltigeles te geven, hé... Zou nogal duur worden (of voor mij als ik 't gratis doe, of voor jullie als ik er nog iets wil aan verdienen)
spokie79 schreef:Zou je het gratis doen???
spokie79 schreef:Zou je het gratis doen???
Sily schreef:Denk dat jij ook in je broek staat te piesen horssie![]()
Sily schreef:Mijn hafnaf duldt geen mannen, dan ligt die er zo af joh.
spokie79 schreef:Sily schreef:Denk dat jij ook in je broek staat te piesen horssie![]()
Jouw paard wel, maar je moet niet een al te hoge pet van mij ophebben.
P.S.: Ik heb even op je website gekeken en heb filmpjes van gevonden (lang leve internet). Echt heel gaaf, maar ik denk dat ik het niet durf. Kom anders eens een demonstratie geven of die gekke hafnaf van Sily.
Voltigeur schreef:spokie79 schreef:Zou je het gratis doen???
Laat mij nou effe raden waar jullie vandaan komen... Zou 't Nederland kunnen zijn?
Voltigeur schreef:spokie79 schreef:Zou je het gratis doen???
Laat mij nou effe raden waar jullie vandaan komen... Zou 't Nederland kunnen zijn?
horssie schreef:Voltigeur schreef:
Laat mij nou effe raden waar jullie vandaan komen... Zou 't Nederland kunnen zijn?en dan word je ngo op een haflinger gegooid die het niet heeft op mannen, ze hebben wel t beste met je voort he
![]()
Sily schreef:2 appels, een jurk, een pruik en een trap in zn kruis lossen dit probleem zo op hoor![]()
*gaat zich maar weer eens gedragen*
Kuch...leuke foto's hoor
horssie schreef:Sily schreef:2 appels, een jurk, een pruik en een trap in zn kruis lossen dit probleem zo op hoor![]()
*gaat zich maar weer eens gedragen*
Kuch...leuke foto's hoor
ik denk dat ie dan niet meer in staat is om te voltigeren
Voltigeur schreef:Kan je er voor de duidelijkheid van andere lezers, die geen flauw benul hebben waarover wij 't hebben, eens zeggen welke dienstenje bedoelde... Lijkt mij zeer interessant om geen pm's met oneerbare voorstellen te krijgen...
Sily schreef:Hey, mijn geld, mijn geheim![]()
Okok (krijg de neiging om iets anders te zeggen maar zoals gezegd zit ik in gedraag modus)
Je diensten als van het paard afvallen instructeur meneer.
Wat zouden ze anders denken joh? *PUH*irty minded guy* ...of dirty minded bokt....
edit: En trouwens als ze geen idee hebben waar we het over hebben hebben ze niet het hele topic doorgelezen en dat hoort wel als je reageert.
Voltigeur schreef:Sily schreef:Hey, mijn geld, mijn geheim![]()
Okok (krijg de neiging om iets anders te zeggen maar zoals gezegd zit ik in gedraag modus)
Wat zouden ze anders denken joh? *PUH*irty minded guy* ...of dirty minded bokt....
edit: En trouwens als ze geen idee hebben waar we het over hebben hebben ze niet het hele topic doorgelezen en dat hoort wel als je reageert.
Ziezo, die zit...
Vrouwen hebben toch echt altijd gelijk, hé...
Voltigeur schreef:Sily schreef:Hey, mijn geld, mijn geheim![]()
Ziezo, die zit...
Vrouwen hebben toch echt altijd gelijk, hé...
Sily schreef:Ben hier even sprakeloos van hoor....een man die gewoon weet dat vrouwen altijd gelijk hebben.....
Wow.....trouwen?