Banshee @ z1 wedstrijd, verbetering!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Evy

Re: Banshee @ z1 wedstrijd, verbetering!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 19:32

Oooh, die eerste foto!! Kwijl Zo heb ik nog nooit een fjord zien lopen, echt helemaal geweldig.
Van harte gefeliciteerd met je winstpunt, je red het ook makkelijk tussen de grote paarden hè! Heel knap van jullie, zo kan je mooi een beetje vergelijken waar je staat Ja

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:14

Gaaf hoor!
Zo heb ik een Fjord nog nooit zien lopen!
Echt prachtig.

Dat hartje is ook erg leuk geschoren!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:23

Echt ongelooflijk mooi om naar te kijken! Lachen Volg al een tijdje je topics en ik vind het echt knap hoe je al je paarden zo mooi aan het lopen krijgt! Dat zegt toch heel wat over je manier van rijden Haha! ! En je houding, daar worden we allemaal wel een beetje jaloers op! Bloos

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 23:45

Bedankt voor de leuke reacties Haha! echt super om te lezen Tong uitsteken ik vind het ook knap wat banshee allemaal kan Clown ik hoop dat we nog veel beter worden ook Tong uitsteken
de eerste liedje is porcelain van moby Tong uitsteken

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 08:55

ziet er goed uit hoor, maar zoals ik bij veel topic's van jou zie zitten je teugels veels te gespannen, soms staat stang in een veels te groote hoek, en probeer je hakken uit te drukken, en bij middendraf kan je veel netter zitten, dan ga je echt achterover hangen en trek je je knieen op, wt het hele plaatje 'minder' maakt. verder rij je hem netjes en vind ik het knap dat jullie op dit niveau starten

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 09:47

Ook hier ziet het er weer super uit! Bokt wordt overspoeld met jouw topics geloof ik Tong uitsteken
vind alleen dat hartje een beetje penny, maar dat is je vergeven Knipoog
Ik zou je wel eens in het echt willen zien rijden!

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 10:06

Ziet er goed uit Ginny! Echt verbeterd! Ja Ga zo door.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 11:19

@tassie: ik vind jou reactie niet echt eerlijk, 6 paginas heb ik gelezen dat ik netjes rijd met de stang en trens en dat mijn houding ook netjes is, en dan lees ik zoiets...zeker over de middendraf want ik zit bijna recht op. en verder zie ik misschien 2 fotos waar mijn hakken niet 100% goed zijn.. ben er dus niet mee eens maar goed..
bedankt verder voor jullie reacties Haha!

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:25

Wat heb je toch een ge-wel-dig beest onder je kont!! Kwijl

Ze loopt super, nog heel veel geluk met haar! Lachen

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:27

dit is toch op concours?
waarom heb je geen sporen om? dit is vanaf de M1 verplicht toch?

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 11:30

haha dit staat best vaak al in de topic, het is idd verplicht in de proef, maar dit zijn fotos van losrijden (heb nog bandages om) dus dan hoeft het niet. Ook zijn er 2 fotos in links van de proef zelf, en daar heb ik wel sporen om.. Tong uitsteken
@dirkje Bedankt Lachen

November

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:32

oooh oke, sorry iuk heb niet alles doorgelezen!
wek supper mooi fjordje!

PartOulOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 11:51

Ziet er echt super uit! Jullie zijn echt een super kombinatie. Heel veel succes nog en hopen dat je nog ver komt! Ik vind het ook knap dat je dat allemaal zonder sporen kan

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 17:40

GinnyBanshee schreef:
@tassie: ik vind jou reactie niet echt eerlijk, 6 paginas heb ik gelezen dat ik netjes rijd met de stang en trens en dat mijn houding ook netjes is, en dan lees ik zoiets...zeker over de middendraf want ik zit bijna recht op. en verder zie ik misschien 2 fotos waar mijn hakken niet 100% goed zijn.. ben er dus niet mee eens maar goed..

Niet om het een of het ander, maar als ik zo in Tassies profiel kijk is ze gewoon stik jaloers op je Ginny Knipoog
Je rijdt Banshee super netjes ! Echt, daar kunnen een hoop mensen wat van leren hier.

Ooh ja : Weet jij nog dat ik afgelopen voorjaar eigenhandig jouw Banshee opnieuw heb vastgebonden aan jullie vrachtwagen ?
Dat was toen in Rhenen, toen ze met grazen vast kwam te zitten in de longe, en toen de gesp kapot trok.
Weet je nog Clown ??

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 18:04

Bedankt Tong uitsteken @simba ja dankjewel Tong uitsteken ik vond het al zo gemeen overkomen... haha en dat klopt in rhenen!! Tong uitsteken nog bedankt dan he Haha!

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:13

Normaal vind ik fjorden niet zo leuk maar banshee echt wel !!!
Ik ben ook lid van banshees hyve.
Echt super mooi ga zoo door wie weet ben je zo de nieuwe anky maar dan anky met bansh haHA

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 18:37

Nu word het toch eens écht tijd om te reageren. Ik volg je topics wel maar heb nog steeds niet gereageerd. Eigenlijk een schande, als je ziet hoeveel reacties jij krijgt! Knipoog
Maarja, in ieder geval wil ik je vermelden dat je over het algemeen een groot verschil hebt gereden, nu loopt hij inderdaad stukke beter! Het voorbeenactie is inderdaad mooi, maar de achterhand komt er nu ook steeds bij. Nou wil ik wel graag een tip meegeven! Lachen Bij de travers duikt hij net iets te veel op de voorhand, alhoewel je hem rijtechnisch goed uitvoert. Probeer hem net iets meer op de achterhand te plaatsen zodat je een bergopwaartse reactie krijgt. Verderest heb je je middendraf zeer goed verbeterd en groeit Banshee enorm! Ben benieuwd naar een filmpje! Succes! Haha!

zoepahhpaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 21:34

Hai Hai,

Leuke fjord hoor..en loopt zo te zien ook erg fijn..
Mijn beste vriendin rijdt haar fjord Pepper hier in de regio Z2, vindt t knap dat jullie zulke paarden zo africhten Lachen
Succes nog!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 21:59

oh leuk zeg Tong uitsteken z2 is wel heel knap!
@saskiakur : bedankt voor jou tip, klopt helemaal dus ik ga het proberen.. wat ze eigenlijk doet is of te diep of te weinig lb dus ik ga het proberen Lachen
bedankt voor de leuke reacties! Haha!

kaprice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 22:08

een vriendin liet mij jou site zien pff ik heb er het weekend wel 7x bij weg zitten kwijlen wat heb jij je fjord aan het lopen mooi man, wat een pracht beest! stinkjaloers whahha nee ik ben hard aan het werk om mijn topper (fjord) ook zo te krijgen Haha!

btw. Die manen .. Vingers aflikken Bloos prachtig heo doe je dat!! Clown

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 09:26

haha bedankt Tong uitsteken ik zag jou bericht op mijn site Haha! altijd leuk. haar manen heb ik laten groeien maar ze heeft de meeste wit afgeschuurd, nu is het wel bijna terug. dan maak ik 6 dikke knotjes voor wedstrijden Tong uitsteken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 11:46

Simba_ schreef:
GinnyBanshee schreef:

Niet om het een of het ander, maar als ik zo in Tassies profiel kijk is ze gewoon stik jaloers op je Ginny Knipoog
Je rijdt Banshee super netjes ! Echt, daar kunnen een hoop mensen wat van leren hier.

Waarom is iemand meteen maar jaloers als ze een andere mening heeft als de rest van de mensen die reageert?! Verward
Ik vind eerlijk gezegd de opmerking dat haar reactie niet eerlijk is erg kinderachtig.
Mensen reageren op foto's. Je geeft zelf al aan dat je er 2 ziet waar je wel degelijk je hakken op trekt. En bijna rechtop, is imo nog steeds niet helemaal rechtop. Haha!
Ik vind echter de foto's fijn om naar te kijken. Knap wat je bereikt hebt! En ga zo door.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 13:30

Bedankt voor jou reactie,
ik vind haar reactie alsnog 'gemeen' een tip ofzo vind ik super maar afkraken is niet echt leuk om te lezen Tong uitsteken

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-07 13:35

Ze kraakt je niet af. Ze geeft aan wat zij ziet op jouw foto's. Dat zij het anders ziet als een ander dat kan. Uit haar laatste zin maak ik ook nog iets positiefs op. Dus zo gemeen zal het wel niet bedoeld zijn.
Kunst is om ook met negatieve reacties om te gaan. Of je het er mee eens bent of niet.
Ik heb anders nog wel een leuk voorbeeldtopic voor je. Haha! Nagelbijten / Gniffelen

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-07 13:40

ja daarom zei ik dat ik dat zou verbeteren al heel vaak in deze topic, dus ik kan er heel goed mee om. welke voorbeeldtopic dan? Tong uitsteken