Zo heb ik nog nooit een fjord zien lopen, echt helemaal geweldig.Van harte gefeliciteerd met je winstpunt, je red het ook makkelijk tussen de grote paarden hè! Heel knap van jullie, zo kan je mooi een beetje vergelijken waar je staat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo heb ik nog nooit een fjord zien lopen, echt helemaal geweldig.
Volg al een tijdje je topics en ik vind het echt knap hoe je al je paarden zo mooi aan het lopen krijgt! Dat zegt toch heel wat over je manier van rijden
! En je houding, daar worden we allemaal wel een beetje jaloers op!
echt super om te lezen
ik vind het ook knap wat banshee allemaal kan
ik hoop dat we nog veel beter worden ook 

Ga zo door.

GinnyBanshee schreef:@tassie: ik vind jou reactie niet echt eerlijk, 6 paginas heb ik gelezen dat ik netjes rijd met de stang en trens en dat mijn houding ook netjes is, en dan lees ik zoiets...zeker over de middendraf want ik zit bijna recht op. en verder zie ik misschien 2 fotos waar mijn hakken niet 100% goed zijn.. ben er dus niet mee eens maar goed..
bedankt verder voor jullie reacties

??
@simba ja dankjewel
ik vond het al zo gemeen overkomen... haha en dat klopt in rhenen!!
nog bedankt dan he

Bij de travers duikt hij net iets te veel op de voorhand, alhoewel je hem rijtechnisch goed uitvoert. Probeer hem net iets meer op de achterhand te plaatsen zodat je een bergopwaartse reactie krijgt. Verderest heb je je middendraf zeer goed verbeterd en groeit Banshee enorm! Ben benieuwd naar een filmpje! Succes!
z2 is wel heel knap!

prachtig heo doe je dat!!
ik zag jou bericht op mijn site
altijd leuk. haar manen heb ik laten groeien maar ze heeft de meeste wit afgeschuurd, nu is het wel bijna terug. dan maak ik 6 dikke knotjes voor wedstrijden
Simba_ schreef:GinnyBanshee schreef:@tassie: ik vind jou reactie niet echt eerlijk, 6 paginas heb ik gelezen dat ik netjes rijd met de stang en trens en dat mijn houding ook netjes is, en dan lees ik zoiets...zeker over de middendraf want ik zit bijna recht op. en verder zie ik misschien 2 fotos waar mijn hakken niet 100% goed zijn.. ben er dus niet mee eens maar goed..
bedankt verder voor jullie reacties
Niet om het een of het ander, maar als ik zo in Tassies profiel kijk is ze gewoon stik jaloers op je Ginny
Je rijdt Banshee super netjes ! Echt, daar kunnen een hoop mensen wat van leren hier.