Klopt behoorlijk wat je zegt!
Dankje!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zitake schreef:Idd en ik zie hier ook echt geen pony die zuur kijkt, of echt tegen het rijden op ziet. Ik zie gewoon foto's met oortjes naar voor en een pony die af en toe wel es meer interesse heeft in zn omgeving dan wat de ruiter doet. Het is een kwestie dit dier aan het werk te houden en de concentratie erin te houden. Overigens zie ik ook niet het echte kantelen, eerder gewoon een manier van hem om ergens geen te kijken. Op de foto's waar hij echt aan het werk is en netjes naar beneden loopt, loopt hij wel mooi recht. Dus ik vind sommige reactie wel behoorlijk overdreven.
stef schreef:wat mij opvalt (buiten het feit dat ik een onwijs leuke pony zie!) is het: Hij doet dit niet, hij doet dat niet, hij doet zus, hij doet zo.
9 van de 10 fouten liggen bij de ruiter, niet gelijk je pony de schuld geven....
Stravero schreef:
stef schreef:een zadel van een fjord op een redelijk smalle pony? Klinkt niet logisch, maar goed
van een tinker 
Weet nog dat die toen weleens met z'n zadel om ging rollen..
Maar ziet er leuk uit hoor!
muts_x schreef:Wat leuk zeg, Smokey stond eerst op pension waar mijn verzorgpony's staan (zij hebben een eigen stal)Weet nog dat die toen weleens met z'n zadel om ging rollen..

Suus__ schreef:muts_x schreef:Wat leuk zeg, Smokey stond eerst op pension waar mijn verzorgpony's staan (zij hebben een eigen stal)Weet nog dat die toen weleens met z'n zadel om ging rollen..
Dat probeert die bij mij ook nog!
Maar dat lukt hem niet bij mij
Veel pleziertjes nog hoor

!!
!!
kroketje schreef:hoi,
Leuke pony maar ben je geld aan t zoeken ofzo
je kijkt zo erg na de grond vind t wel grappig maar ziet er niet uit...\Ik zou het verbeteren als ikjou was...
groetjes kroketje
muts_x schreef:Wat leuk zeg, Smokey stond eerst op pension waar mijn verzorgpony's staan (zij hebben een eigen stal)Weet nog dat die toen weleens met z'n zadel om ging rollen..