Ik & Smook @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

Re: Ik & Smook @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 16:54

@ zitake
Klopt behoorlijk wat je zegt!
Dankje! Lachen

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:42

Idd en ik zie hier ook echt geen pony die zuur kijkt, of echt tegen het rijden op ziet. Ik zie gewoon foto's met oortjes naar voor en een pony die af en toe wel es meer interesse heeft in zn omgeving dan wat de ruiter doet. Het is een kwestie dit dier aan het werk te houden en de concentratie erin te houden. Overigens zie ik ook niet het echte kantelen, eerder gewoon een manier van hem om ergens geen te kijken. Op de foto's waar hij echt aan het werk is en netjes naar beneden loopt, loopt hij wel mooi recht. Dus ik vind sommige reactie wel behoorlijk overdreven.

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 19:44

heey wat een schattige pony zeg ! lief koppie
maar het zadel kan je zelf dus ook niet veel aan doen maar wel goed opletten dat hij niet te ver naar voren ligt en jij zelf ook goed rechtopblijven zitten derest van het commentaar zei je zzelf al Knipoog

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 19:58

zitake schreef:
Idd en ik zie hier ook echt geen pony die zuur kijkt, of echt tegen het rijden op ziet. Ik zie gewoon foto's met oortjes naar voor en een pony die af en toe wel es meer interesse heeft in zn omgeving dan wat de ruiter doet. Het is een kwestie dit dier aan het werk te houden en de concentratie erin te houden. Overigens zie ik ook niet het echte kantelen, eerder gewoon een manier van hem om ergens geen te kijken. Op de foto's waar hij echt aan het werk is en netjes naar beneden loopt, loopt hij wel mooi recht. Dus ik vind sommige reactie wel behoorlijk overdreven.

Ik ook, op 1 foto loopt hij even scheef met z'n hoofd verder niet.
En hij krijgt binnenkort een ander zadel. Lachen

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 20:28

stef schreef:
wat mij opvalt (buiten het feit dat ik een onwijs leuke pony zie! Ja) is het: Hij doet dit niet, hij doet dat niet, hij doet zus, hij doet zo.
9 van de 10 fouten liggen bij de ruiter, niet gelijk je pony de schuld geven....

dit viel mij ook gelijk op, beetje jammer, probeer te bedenken waarom een paard iets doet. Bijvoorbeeld, mijn paard zwaait vaak uit in galop, IK heb dan niet genoeg mijn buitenteugel er aan, komt niet door hem, maar ik begeleid hem dan niet goed. Probeer eens te kijken waarom een paard een bepaalde reactie geeft.. Verder vind ik het een leuke pony, ziet er leuk uit zo samen!

evita_loek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 22:29

over dat hij uit 2005 komt is een foutje.
Want hij is echt waar 4 jaar.

En de rest heb ik al antwoord op gegeven, dus ga der verder ook niet meer op in, het is onze pony, en wij kennen onze pony,
en ben wel blij dat jullie zo opletten en goede tips geven.
En het zadel is niet god klopt, maar ze mag heus zonder zadel rijden tot er een nieuwe singel is, en dan even kijken of het andere zadel wel goed blijf zitten, want ik denk dat dit zadel beter op mijn fjord ligt, want het zadel die ik voor mijn fjord heb lag altijd ged, maarze is toch wat gegroeit en ik vind hem niet zo lekker zitten, en als mijn zusje voor smokey een andere singel heft krijgt ze mijn zadel voor smokey.

Groetjes

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-07 22:54

een zadel van een fjord op een redelijk smalle pony? Klinkt niet logisch, maar goed

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 12:53

Larissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 19:06

Het ziet er echt heel leuk uit veel plezier samen !

evita_loek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 15:09

stef schreef:
een zadel van een fjord op een redelijk smalle pony? Klinkt niet logisch, maar goed

Nja ik had hem gekregen voor mijn fjord, maar nooit gebruikt of gepast op me zadel, en smokey is alles behalve dun en smal, hij is voor de helft namelijk een tinker, en aan de andere kant een arabier, maar hij heeft meer de rug en kont Tong uitsteken van een tinker

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:15

Wat leuk zeg, Smokey stond eerst op pension waar mijn verzorgpony's staan (zij hebben een eigen stal) Haha! Weet nog dat die toen weleens met z'n zadel om ging rollen.. Nagelbijten / Gniffelen Maar ziet er leuk uit hoor! Lachen

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 20:18

muts_x schreef:
Wat leuk zeg, Smokey stond eerst op pension waar mijn verzorgpony's staan (zij hebben een eigen stal) Haha! Weet nog dat die toen weleens met z'n zadel om ging rollen.. Nagelbijten / Gniffelen Maar ziet er leuk uit hoor! Lachen

Dat probeert die bij mij ook nog!
Maar dat lukt hem niet bij mij *LOL*

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:40

Hij doet me trouwens heeeel erg denken aan mn vorige bijrijdpaardje. Ja

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:48

Suus__ schreef:
muts_x schreef:

Dat probeert die bij mij ook nog!
Maar dat lukt hem niet bij mij *LOL*

Haha Haha!

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:59

Leuke pony en ziet er zeker vriendelijk uit, maar wat ik minder vindt is het zadel. Het ligt niet mooi en volgens mij is het ook vrij oud Haha! Veel pleziertjes nog hoor Pling

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 12:04

Wat een lekker koppie! Haha!
Probeer alleen wel dat als hij rond loopt niet achter over gaat "hangen"

ziet er verder leuk uit *LOL*

kroketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 13:28

hoi,
Leuke pony maar ben je geld aan t zoeken ofzo
je kijkt zo erg na de grond vind t wel grappig maar ziet er niet uit...\Ik zou het verbeteren als ikjou was...
groetjes kroketje

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 13:29

Keii lief Lachen!!
Ziet er ook heel leuk uit zo samen Knipoog!!
veel plezier verder Knipoog

x.. kimm

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-07 13:38

kroketje schreef:
hoi,
Leuke pony maar ben je geld aan t zoeken ofzo
je kijkt zo erg na de grond vind t wel grappig maar ziet er niet uit...\Ik zou het verbeteren als ikjou was...
groetjes kroketje

Gestoord
Daar bedoelen ze mee dat je teveel naar beneden kijkt...
En dat staat al tussen mijn eigen commentaar...

evita_loek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 23:15

muts_x schreef:

dat haaft hj 1 ker gedaan, maar toen wel zijn singel vermoord :s
Maarja beter dat dan dat hij zichzelf bezeerd door te rollen met een zadel.