als je open staat voor alles dan staat heel bokt achter je hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nerootjeh schreef:trusthim; Lijkt me niet echt een onderwerp om op HAW te bespreken. Ik zeg dat ik bezig ben met afvallen, en dat is genoeg. Ik hoef daar tegenover jullie geen verantwoording voor af te leggen
missmaya, nee is niet zo, lijkt omdat ie zo'n flinke vacht heeftNee hij wordt niet iedere dag gereden, meestal zo'n 4 keer en dan nog longeren en 1 dag vrij!
( als het weer meezit)
ik vind dit geen combi. En ik zal zeer zeker niet zeggen dat je niet om nero geeft en hij niet om jou. Ik denk zelfs dat jullie het super hebben samen maar je gewicht is voorlopig te veel voor nero en ik zou een tijdelijke stop nemen. Veel succes met het afvallen en ik denk dat als je afgevallen bent jullie nog een leuk stel kunnen worden. 
Nerootjeh schreef:Ken jij Nero?
Nee dus, jij hebt geen idee wie mijn pony is, hoe ie zich gedraagt en hoe ie zich voelt.
Geen conclusies trekken als je er niks vanaf weet
jefreyginny schreef:kon ik jouw pony maar dan was ie nu va mij echt waar dan had ik hem meegenomen en een betere baasje gegeven.
Nerootjeh schreef:Waarom zou ik verantwoording aan jou af moeten leggen

iepsel schreef:Hm, ik ga het eens over en andere boeg gooien. Het lijkt me idd dat dit niet het meest geschikte zadel is voor jou. Je zegt in je profiel geen wedstrijdambitie te hebben, dus waarom niet eens naar een alternatief kijken?
Dit zadel heeft een relatief klein vlak wat "draagt" op de paardenrug, je hebt zadels met een mooie ruime zit voor de ruiter en een groter draagvlak op de paardenrug. Denk aan de portugese veedrijverszadels of een australian stock. Ook boomloos is er mischien wel iets te vinden waardoor jij lekkerder zit, je pony geen (of in ieder geval sterk minder) last heeft van zn rug bij het rijden.
, heb 1 keer boomloos gereden, en ik vond er helemaal niks aan Nerootjeh schreef:Ohja nog even een reactie daarop! Ik moet zeggen dat heel die kant mij eigenlijk helemaal niet trekt, heb 1 keer boomloos gereden, en ik vond er helemaal niks aan