NIEUW hier op bokt!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Re: NIEUW hier op bokt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 11:45

Geweldig, ik wou dat ik het je na kon doen Haha!

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 11:55

het ziet er prachtig uit.
petje af!

maar toch vind ook ik dat je wel even stil mag gaan staan bij je veiligheid.
dan kan je wel hard roepen ik rij 2 jaar,ben nog nooit gevallen,tot dat het wel gebeurd en je mankeert iets,dan heb je spijt dat je niet aan bescherming hebt gedacht.
als ik je moeder was geweest had je een een cap en een bodyprotector gedragen.

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 13:26

Krijg hier hele dubbele gevoelens bij....

1) Als moeder van 3 kinderen: AAAAAAAAAAARGH, wat gevaarlijk en dat zonder bescherming op welke manier ook

2)Als bewonderaar: Wat een schitterend gezicht, werkelijk prachtig. Ik heb ontzettend genoten van de filmpjes en de foto's en vind dit de mooiste manier van met paarden omgaan! Top

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 14:07

prachtige fotos Lachen
plezier straalt er bij jou en de paardjes vanaf, dat is pas samen genieten Lovers OK dan!

Amaretto27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 14:37

Zow heej! Ik vind dat je hier wel respect voor mag hebben. Gaaf hoor. En cap is eigen keus tog?

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 14:59

Wat een prachtige filmpjes zeg! Echt geweldig wat je met je paarden allemaal doet!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 15:09

Het doet me heel erg denken aan Tippi, het kind van Afrika. Ken je die?
http://nl.youtube.com/watch?v=zLoN6pD_JeA

Aan de ene kant is hetm ooi wat voor vertrouwen je met een dier hebt... maar aan de andere kant blijven het dieren en is het levensgevaarlijk wat je doet.

Een beetje dubbel... aan de ene kant prachtig wat je als mens met lichaamstaal kan bewerkstelligen bij dieren maar aan de andere kant blijven het dieren en moeten we ons bewust zijn van de gevaren die daarin schuilen.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 15:23

Heb met open mond de filmpjes bekeken. Gaaf man! Wel ideaal zo'n trickridingzadel. Hoe hang je nou eigenlijk op de kop? Waar sla je dan je been omheen?

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 15:30

Allereerst natuurlijk ontzettend welkom op bokt Vork !!

En ik heb net als velen met een open mond naar je filmpjes gekeken , wat jij kan met je paarden is werkelijk UN-BE-LIE-VE-BLE !

De rust die ervanaf straalt en het vertrouwen in elkaar , je hebt zo'n band met die dieren , prachtig !

ik wacht op meer foto's Haha! Haha! OK dan!

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 15:54

Wat ontzettend gaaf zeg. Ik wou dat ik zulke dingen durfde op jouw leeftijd Haha!

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:02

aller eerst welkom hier op bokt
verder neem ik toch ook me petje af hoor..
wat heb jij een goeie band met die paarden..
en zijn ook echt hele leuke beeste ook..
nou bijdeze heel veel plezier hier op bokt en nartuurlijk met de paardjes..

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:04

super hoor.....Lachen
en idd cap is eigen keus

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 16:39

Welkom op bokt! Lachen.
Amai jij kunt prachtig met paarden omgaan, ik heb respect voor je! Doe zo voort zou'k zeggen.

Jennyzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:25

Heel erg vet, echt respect. Cool
En als je al twee jaar geen nare dingen heb meegemaakt snap ik t heel goed dat je geen cap op hebt.
Ik had m eerst ook nooit op, nou en toen ben ik n paar keer hard gevallen, nou doe ik m liever wel op.
Je vindt t vanzelf wel uit.

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 17:32

annemiek1989 schreef:
Woow! Ik ben jaloers! Springen met zadel/hoofdstel (en cap) over n heeele lage hindernis is al heel wat voor mij! Bloos
Zit het bij je in de familie ofzo? Zou ik echt nooit kunnen Tong uitsteken

Neen zit niet in de familie , ver van mijn papa HAAT paarden. Maar toen vroeg ik hem 1 keer of ik mocht mee gaan met een vriendin, ze hoorde hoe fantastisch het was en lieten me verder doen. Toen moest ik plots een show doen papie en mamie kwamen kijken. Ze stonden versteld en zijn nu gelukkig voor me. (mijn papa is een soort van boer en jah je kent dat boerenvolk en paardenvolk kan elkaar niet uitstaan maar ik combineer het Haha! )

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 17:34

mesastamp schreef:
BE_GENTLE schreef:
Je zet deze foto's op bokt en mensen mogen hun eigen mening geven dus ook over een cap.. had je haast kunnen verwachten..

Ik had als moeder je verplicht om een cap op te doen, en dat extra beetje rond je hoofd heeft echt geen belemmering in de actie's die je doet.. maar als je straks verlamd bent of weet ik wat heb je een mega belemmering en zou je nooit meer kunnen paardrijden.. ik zou er toch eens goed over nadenken..

ik snap wel dat je niet leuk vind dat mensen zeuren, maar idd wacht maar tot je eens een ongeluk gehad hebt, dan kan het bokt zijn, zeuren over slof vind ik onredelijk...dat vind ik irritant maar dit is een jong meisje gewoon...kan altijd wat gebeuren hoe braaf ze ook zijn en hoe knap jij ook bent, want ik vind het echt super super knap om te zien hoe je punt 1 met paarden omgaat en punt 2 hoe je rijd echt petje af hoor...

Ik snap het ook dat ze zeuren. Maar die cap heeft vooral bij voltige heel veel belemmering je moet voor een oefening soms met je hoofd door je armen dat zou dan blijven hangen. Trouwens ik ken geeneen western ruiter met een cap en ook geen voltige ruiter. Tis en blijft een eigen keus.

Vriendelijke groetjes Florence.xx

Riannneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:35

Ziet er super uit hoor, echt knap!!
Maar wat je zegt over dat boerenvolk is niet waar hoor Knipoog dat verschild per boer, want mijn vader is ook boer en die heeft zelf ook altijd gereden en die vind het geweldig dat ik ook rij.. en trouwens derest van de 'boeren' hier vinden het ook leuk als ik voorbij kom rijden of zelfs als ik aan het dressuren ben op hun land..

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:37

Mijn paard staat bij een koeienboer, die nu alleen nog maar paarden heeft Knipoog .

Michelle99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:40

Leuk! Ik doe je niet na!

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:45

Welokm op bokt dan Lachen..

ik zal je meteen ff een inburgerings curses geven Knipoog:

zonder cap rijden is vragen om discusie's
en probeer dingen aan te nemen anders word de discusie nog groter.

ene iedereen op bokt heeft een sterke mening die de meeste graag door drammen Lachen

verder veel plezier en ik vind het er super coool uitzien!! Haha!

MerelxG_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:48

Vind het er echt cool uit zien, !

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 17:52

Hmm die cap speelt hier geen rol voor ieder andere ruiter op dit forum geld dezelfde regel als je het veilig wil houden , zit dan gewoon niet op een paard. Met dieren werken blijft gevaarlijk , ik ben ook half boerin, hoeveel mensen die al niet in de krant hebben gestaan omdat ze dood zijn gestekt door de horens van een stier. Nuja ook mijn hond kan plotseling bijten. Inderdaad nu kan je zeggen dan kan je je veiligheid verbetern inderdaad , maar dood zijn is dood zijn zonder cap of met cap.
En ik verkies niet om ermee te rijden is eigen keus , beland ik de hemel zal ik daar maar gelukkig zijn , mijn beste vriendin voor altijd is een koe , helaas naar het slacht gebracht ... Maarja ben super blij dat ik haar gekend heb. (daarvan zal ik ook nog es foto's van sturen)

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:53

Nou, dit is ook een beetje... onzin...

Je kan het wel zo veilig mogelijk maken. ga je ook zonder gordel in de auto?

florrtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 17:55

Anne_GTI schreef:
Heb met open mond de filmpjes bekeken. Gaaf man! Wel ideaal zo'n trickridingzadel. Hoe hang je nou eigenlijk op de kop? Waar sla je dan je been omheen?

eerst en vooral dankje , onze stijgbeugels zijn meestal rond en zijn via een extra riem onder de buik vast gehangen aan elkaar zodat je niet tot op de grond kan zakken je. Je steek gewoon je voet in de andere beugel en je laat je hangen, zo simpel als het is Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 17:55

delerium schreef:
Verantwoord of niet; wat je daar laat zien is meer dan een compliment waard. En maar binnen 2 jaar? Meid, ik ben zowat jaloers op je aanleg en lef. Mooie foto's, in jouw geval zou ik absoluut overwegen eens rond te kijken naar iemand die met echt een goede camera een echte fotoshoot komt doen. Voor een prof moet je vaak wel heel veel geld neerleggen maar als je hiervoor een advertentie zet denk ik dat er wel mensen zijn die het voor een vriendenprijsje doen omdat het voor hun ook wel erg leuk kan zijn voor hun portfolio of als oefening.

Knap!

Niet alles bij gelezen, maar hier kan ik me in vinden
Vind dat die meid wel ff een stukje onafhankelijk zit laat zien waar we alle jaloers op zijn Ja

En daar zouden echte foto's wel geweldig zijn Ja