Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!

.
annemiek1989 schreef:Woow! Ik ben jaloers! Springen met zadel/hoofdstel (en cap) over n heeele lage hindernis is al heel wat voor mij!![]()
Zit het bij je in de familie ofzo? Zou ik echt nooit kunnen
) mesastamp schreef:BE_GENTLE schreef:Je zet deze foto's op bokt en mensen mogen hun eigen mening geven dus ook over een cap.. had je haast kunnen verwachten..
Ik had als moeder je verplicht om een cap op te doen, en dat extra beetje rond je hoofd heeft echt geen belemmering in de actie's die je doet.. maar als je straks verlamd bent of weet ik wat heb je een mega belemmering en zou je nooit meer kunnen paardrijden.. ik zou er toch eens goed over nadenken..
ik snap wel dat je niet leuk vind dat mensen zeuren, maar idd wacht maar tot je eens een ongeluk gehad hebt, dan kan het bokt zijn, zeuren over slof vind ik onredelijk...dat vind ik irritant maar dit is een jong meisje gewoon...kan altijd wat gebeuren hoe braaf ze ook zijn en hoe knap jij ook bent, want ik vind het echt super super knap om te zien hoe je punt 1 met paarden omgaat en punt 2 hoe je rijd echt petje af hoor...
dat verschild per boer, want mijn vader is ook boer en die heeft zelf ook altijd gereden en die vind het geweldig dat ik ook rij.. en trouwens derest van de 'boeren' hier vinden het ook leuk als ik voorbij kom rijden of zelfs als ik aan het dressuren ben op hun land..
.
..
:
Anne_GTI schreef:Heb met open mond de filmpjes bekeken. Gaaf man! Wel ideaal zo'n trickridingzadel. Hoe hang je nou eigenlijk op de kop? Waar sla je dan je been omheen?
delerium schreef:Verantwoord of niet; wat je daar laat zien is meer dan een compliment waard. En maar binnen 2 jaar? Meid, ik ben zowat jaloers op je aanleg en lef. Mooie foto's, in jouw geval zou ik absoluut overwegen eens rond te kijken naar iemand die met echt een goede camera een echte fotoshoot komt doen. Voor een prof moet je vaak wel heel veel geld neerleggen maar als je hiervoor een advertentie zet denk ik dat er wel mensen zijn die het voor een vriendenprijsje doen omdat het voor hun ook wel erg leuk kan zijn voor hun portfolio of als oefening.
Knap!