maar jij reageert gewoon rustig!! ben het eens met de anderen, en zag ook je vorig e topic
toen liep je paardje idd anders, heb je soms een andere instructrice genomen ?verder veel sucses en doe wat methet commentaar van hier!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar jij reageert gewoon rustig!!
toen liep je paardje idd anders, heb je soms een andere instructrice genomen ?
Waar is het?
__PSM__ schreef:Ik vind het er best goed uitzien hoor, lekker dooroefenen, denk dat je zelf wel weet wat er fout is.. Maar dat had ik al eerder getypt!!
fiandor schreef:De stal komt we ook bekent voor!Waar is het?
ik weet het nu heel zeker, misschien zie ik je nog een keer daar!
_nicolle_ schreef:ik herken hier duidelijk de Oscarhoeveik weet het nu heel zeker, misschien zie ik je nog een keer daar!

, en niet eens proberen om deze dame tips te geven maar haar alleen maar lopen afkraken.
dit doet ze om haar rijstijl te verbeteren en deze punten die mis gaan bespreekbaar te maken!
moniekk schreef:leuk ding zeg
over het rijden uhm..
hakken laag (misschien je beugel 1 gaatje korter). probeer alle delen van je lichaam los van elkaar te gebruiken. kuit zit los van je bovenbeen en been zit los van je bekken, rug zit los van je schouders, armen los van je schouders enz.. dit is best moeijlijk hoor, maar even bewust van worden en oefenen.
je handen niet voor je buik maar zo houden dat ze langs je lichaam af kunnen gaan om het zo maar te zeggen, ook proberen om je polsen niet te gebruiken, doe net of dat je je polsen niet kunt bewegen en ze altijd recht staan.
ik vind dat hij iets te diep loopt.
het lijkt er op dat je best veel met je sporen werkt, als dat zo is is mischien dit een idee: spoor m aan met je kuit om te gaan lopen, als hij sloom loopt spoor je m nog een keer aan met je kuit, reageert hij hier onvoldoende op dan is het mischien handig om met je hak een flinke en snelle beweging te maken tegen zijn buik, zo van onder naar boven. niet blijven duwen met die hak want dan raakt hij dr dalijk nog aan gewend en is hij dalijk niet vooruit te branden.
als je dat consequent doet lukt dat bij de meeste paarden wel.
hopelijk heb je hier iets aan, dit is een beetje mijn eigen maniertje

al wordt het natuurlijk vervelend als alles 50 keer wordt gezegd, dat kan ik me goed voorstellen.
Martine_m schreef:Zoals ik al aangaf ken ik de combinatie... en is dat idd één van de weinige puntjes waar ik me druk om zou maken bij hun.. staat namelijk ook netter als ze gelijk zijn

Heel veel succes samen iig.
Aimee schreef:Martine_m schreef:Zoals ik al aangaf ken ik de combinatie... en is dat idd één van de weinige puntjes waar ik me druk om zou maken bij hun.. staat namelijk ook netter als ze gelijk zijn
Je zou van mij samen met de TS zo een klacht aan de broek krijgen als die Duitse amazone.
Dit goed vinden is echt te erg voor woorden. De beugels rechthangen prioriteit? Kom op zeg, ze steekt haar been af en zet haar handen áchter haar dijbenen vast![]()
![]()
En peerdtie is zo braaf
Anke_Amigo schreef:Ik dacht dat dit topic was om te reageren op de foto's? waarom ga jij dan nu prioriteiten daaraan koppelen. Er zijn hier 6 pagina's volgeschreven en dan zou Martine_M niets over de beugels mogen zeggen? Ik denk dat alles begint met een goede zit, als je scheef zit of ongelijk maakt hiet niet uit waar je je handen of benen zet. Ik denk dat als we hier over "prioriteiten" gaan praten dat de tip (!) die Martine_M geeft als eerst aan bod zou moeten komen. Vind het daarom erg vreemd dat jij gaat reageren op een tip die iemand anders geeft, ik denk dat het aan de ts is om te zien wat ze met welke tips doet en niet aan jou

Aimee schreef:Anke_Amigo schreef:Ik dacht dat dit topic was om te reageren op de foto's? waarom ga jij dan nu prioriteiten daaraan koppelen. Er zijn hier 6 pagina's volgeschreven en dan zou Martine_M niets over de beugels mogen zeggen? Ik denk dat alles begint met een goede zit, als je scheef zit of ongelijk maakt hiet niet uit waar je je handen of benen zet. Ik denk dat als we hier over "prioriteiten" gaan praten dat de tip (!) die Martine_M geeft als eerst aan bod zou moeten komen. Vind het daarom erg vreemd dat jij gaat reageren op een tip die iemand anders geeft, ik denk dat het aan de ts is om te zien wat ze met welke tips doet en niet aan jou
Daar gaat het toch niet om.....
Deze zinsnede is van de zotte: één van de weinige puntjes waar ik me druk om zou maken bij hun
Kijk naar de foto's en je weet zelf waarom.
Anke_Amigo schreef:Dat snap ik, ik heb idd de foto's gezien en denk dat er andere dingen zijn om aan te werken, maar ik snap niet dat je iemand aanvalt op tips in een HAW topic