Setje vind ik trouwens niets, niet mijn smaak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Essssss schreef:Lees dan de andere 3 paginas ook..![]()
Kwintun, kom op zeg, zie je dat als afkrakingen? Wie zijn schuld is dat denk je. Zoals ik al zei, we proberen je te helpen, en dat moet je niet slecht gaan zien. Zo kan ik alles wel een afkraking noemen. Het meeste is eigenlijk allemaal al gezegt. Hopen dat je wat aan de tips hebt, want het zal je heus helpen. En kan je miss even andere foto's @ work van hem en jou sturen via pb? Want daar waren we allemaal heel benieuwd naar.
Verder weet je het allemaal wel wat ik gezegt heb..
Essssss schreef:Lees dan de andere 3 paginas ook..![]()
Kwintun, kom op zeg, zie je dat als afkrakingen? Wie zijn schuld is dat denk je. Zoals ik al zei, we proberen je te helpen, en dat moet je niet slecht gaan zien. Zo kan ik alles wel een afkraking noemen. Het meeste is eigenlijk allemaal al gezegt. Hopen dat je wat aan de tips hebt, want het zal je heus helpen. En kan je miss even andere foto's @ work van hem en jou sturen via pb? Want daar waren we allemaal heel benieuwd naar.
Verder weet je het allemaal wel wat ik gezegt heb..
Achmeddie_ schreef:Setje vind ik persoonlijk ook niks.
Ik heb de eerste drie pagina's doorgelezen.
Het kan toch best dat zij les krijgt van MvB?
Je ziet het idd. niet aan de foto's, maar zeg nou zelf, train jij áltijd op dezelfde manier als in je les?
Ik niet hoor, ik vogel de meest rare dingen soms uit. (niet zodat ze schadelijk zijn voor het paard/pony)
Dat hij te kort loopt weten we nu, aan foto's kan je niet zien of de amazone hem echt in elkaar trekt. Mijn pony liep zelf ook erg kort, dat heb ik eruit gekregen door haar laag en rond te rijden, en vooral veel overgangen te rijden. Ga er niet zelf mee aan de gang thuis, maar in de les kan je er elke keer 5 minuten aandacht aan besteden en dan gaat het na een maand zeker goed.
Probeer ook wat rechter op te gaan zitten.
Heel veel succes er nog mee, ik vind het een super mooi paardje!

Jorine_ilysm schreef:Nou moet je eens even ophouden hoor kwintum ! wij doen ons hier ons best om commentaar te geven waar jij iets aan hebt !
En dan nog dingen zeggen dat we je en je pony afkraken ?!
ik vind je pony leuk ogen , maar gewoon níet als een M pony & de ontspanning is er niet .
Ga een half jaar werfken met je pony , plaats dan weer foto's en dan zien we het verschil
esch schreef:Marlies kan fijn les geven, ik heb er zelf ook een tijdje getraind
esch schreef:ik denk dat zeker voor pony kinderen goede begeleiding heel erg belangrijk is. ALs je ze vanaf jongs af aan netjes leert rijdne hebben ze daar een hoop plezier van later.
Op wedstrijden zie je ontzettend veel kinderen zagend en schoppend de baan door gaan.
Dan maar liever veel geld uit geven voor iemand die je kind nejtes leert rijden dan voor 8 euro je kind zagend en schoppend de baan door zien gaan.
Caira schreef:ha daar hebben we er weer een: geen gelul kop in de krul, meis zoek aub een goede instructeur en stop met je paard pijn te doen.
kwintun schreef:Heej!
zondag heb ik fotos gemaakt!
En dit is het resultaat!;
Hij heeft een korte hals dus soms lijkt het kort/diep mmaar dat loopt ie niet!
Daar a.u.b geen gezeur over!

) Maar uiteindelijk zijn ze hier allemaal om tips te geven. En twee kijven twee schuld. Ik snap je reactie wel maar je bent zelf ook niet de onschuld
Dus doe aub wat met de goede tips die wel gegeven zijn, en negeer de idiote commentaar. Ook bokkers moeten af en toe even terug naar hun pennytijd