Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meredith schreef:Een shet is voor kleine kinderen en niet voor volwassen vrouwen.
Suziej schreef:Wat mij zo verbaast is dat vaak wanneer iemand een topic opent waar hij/zij op een shetlander zit en te groot is breekt bijna de hel los hier op bokt. En nu ineens niet? Is het omdat je toevallig L2 rijdt? Of omdat je in de BIT stond? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het er ook niet uit vind zien. Ik vind je wel degelijk te groot. Maargoed, zolang jij en je pony er plezier in hebben is het toch goed?
Suziej schreef:Wat mij zo verbaast is dat vaak wanneer iemand een topic opent waar hij/zij op een shetlander zit en te groot is breekt bijna de hel los hier op bokt. En nu ineens niet? Is het omdat je toevallig L2 rijdt? Of omdat je in de BIT stond? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het er ook niet uit vind zien. Ik vind je wel degelijk te groot. Maargoed, zolang jij en je pony er plezier in hebben is het toch goed?
Focussed schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik zie persoonlijk liever dit dan een moddervette shet waar niks meegedaan wordt. Ik vind het knap hoe je het doet hoor!
En waarom zou je niet met een shet de ring in mogen komen? Met een solicitatie vraag je toch ook niet aan een klein persoon of het een grapje is dat hij komt?
Wanted2003 schreef:Focussed schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar ik zie persoonlijk liever dit dan een moddervette shet waar niks meegedaan wordt. Ik vind het knap hoe je het doet hoor!
En waarom zou je niet met een shet de ring in mogen komen? Met een solicitatie vraag je toch ook niet aan een klein persoon of het een grapje is dat hij komt?
Ik zeg toch ook niet dat ze de ring niet in mag? Ik vind het gewoon geen gezicht en kan me niet voorstellen dat een jury dit serieus kan beoordelen.
Wanted2003 schreef:Ik zeg toch ook niet dat ze de ring niet in mag? Ik vind het gewoon geen gezicht en kan me niet voorstellen dat een jury dit serieus kan beoordelen.
Anoeska schreef:Misschien omdat die niet een of ander onervaren kind is dat zit te butsen op een veel te kleine pony, maar een ruiter die bewust bezig is met het rijden van haar shetlander. Ze worden goed begeleid door een instructeur en een fysio. Dus slecht voor het paardje kan het niet zijn.
Dat je het plaatje niet mooi vind is natuurlijk je goed recht, maar ook maar alleen jouw mening, niet meer en niet minder. Ik hou niet van Tinkers, da's ook mijn mening, maar daar moet ik anderen niet mee lastig gaan vallen....