sunnymay schreef:ik zat nog even de overige reacties te lezen en toen viel me wat op....
ik mis bij je naam een mooie avatar!
heb je zo'n mooie krack!
Haha, ja iidd nu je het zegt je hebt wel gelijk :p
Zal het morgen even foto verkleinen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sunnymay schreef:ik zat nog even de overige reacties te lezen en toen viel me wat op....
ik mis bij je naam een mooie avatar!
heb je zo'n mooie krack!
Heb zelf ook een Darwin gereden, was ook een erg mooie, lijkt er best veel op, was een heel fijn paard om mee te werken..
Succes verder nog
frieske schreef:en mensen die zeuren over een cap: als je verder nergens iets over te zeuren hebt doen ze het daarover. Dus zie het eigenlijk maar als compliment.
Durf te wedden dat half bokt zonder cap rijd.
Heel veel succes verder, ook in de toekomst!!!!!!!!!!!
moet je het nou als compliment zien dat je zonder cap rijdt en er wat van gezegd wordt..
rare opmerking. En als half bokt zonder cap rijdt betekend dat toch niet dat iedereen dat maar moet doen.Ookal loopt dit paard op een hoog niveau, t blijven dieren, er kan altijd wel wat mis gaan (zie je wel bij Anky
). elmiran schreef:frieske schreef:en mensen die zeuren over een cap: als je verder nergens iets over te zeuren hebt doen ze het daarover. Dus zie het eigenlijk maar als compliment.
Durf te wedden dat half bokt zonder cap rijd.
Heel veel succes verder, ook in de toekomst!!!!!!!!!!!moet je het nou als compliment zien dat je zonder cap rijdt en er wat van gezegd wordt..
rare opmerking. En als half bokt zonder cap rijdt betekend dat toch niet dat iedereen dat maar moet doen.Ookal loopt dit paard op een hoog niveau, t blijven dieren, er kan altijd wel wat mis gaan (zie je wel bij Anky
).
.
Annemarie_ schreef:hee Ashley.
Marillion is echt een imposant dier, mooi hoor! Misschien zie ik jullie deze week in het echt, ik kom maandag naar Hans en Cora toe en blijf in weekje slapen. Ga jij ook naar het etentje volgende week zaterdag?

Annemarie_ schreef:Ok zeker gezellig!
Ik zal mijn camera ook meenemen (een spiegelreflex). Is ook altijd leuk
tot maandag
Liza_vL schreef:Wat een super vet paard heb je!

marillion schreef:Liza_vL schreef:Wat een super vet paard heb je!
ik heb jouw wel een szien rijden met je pony
op de almere cup toen won jij
ik reed toen ook mee met mijn pony in de l2 nog
Nimber schreef:stoer paard heb je zeg! mooi setje ook maare wat kijk je ernstig serieus!
maar dat noemt men concentratie
lol
Ziet er goed uit hoor! We moeten eigenlijk wel weer eens afspreken he
Ik spreek je wel weer!
Cleo
ik akn hem echt neit meer vinden hoor :p zal wel aan mij liggen.
Kafue schreef:Mooi paard zeg, een echte krachtpatser lijkt me zo.
Tjee dat je nog maar dertien bent, je lijkt me ouder als je 20 had gezegd had ik het ook zo geloofd.
Je boft maar met zon mooi paard en zon goede mogelijkheid tot trainen.
ga zo door zou ik zeggen.

(weet niet of het mag maar zet het er gewoon maar neer: viewtopic.php?f=53&t=852881&hilit= )